طرح جدید، کاپیتان جدید و تیم جدید؛ به‌پا خیزید…


1,012

new-event

این روزها با پایان برخی طرح‌های داغ مثل چهارشنبه‌های ۲۰، دوست‌جان، لیگ صنایع دستی، کمپین صنایع دستی و …، وارد مرحله دیگری از طرح‌های جذاب باسلامی شده‌ایم.

برای ورود به این دنیای جدید یک همت جمعی می‌خواهیم تا ایده‏‌های مفصل و سنگین ذهن‌های خلاق را از روی زمین برداریم و به ورطه عمل بکشانیم. بازوهای توانمندی می‌خواهیم که تنها در حوالی یک قلب باسلامی‌ها پیدا می‌شوند.

درخواست همکاری

به قول یکی از نویسنده‏‌های خوش‌ذوق‌مان، عجالتاً، نیاز به همکاری چند نفر سرگروه سرحال و باانرژی و قدرتمند داریم که توانایی مدیریت تیم داشته باشند و علاقه‌مند به رقابت و تلاش باشند و روحیه کاریزماتیک‌شان برای تهییج دیگران به تلاش و رقابت کافی باشد. مهم است که سرتیم‌ها خودشان در طول طرح،‌ در دسترس باشند؛ هم برای اعضای تیمشان، هم برای باسلامی‌ها.

حتماً می‌دانید که کار تیمی، علیرغم ایجاد حلقه‏‌های دوستی، باعث هم‌افزایی و رشد طرح‏‌ها خواهد شد. از این هم حتماً خبر دارید که یک سرتیم یا سرگروه، جنگنده وارد می‏‌شود، تیمی می‌اندیشد، برنامه تیمی دارد و تیمی هم عمل می‏‌کند.

پس یک سرگروه هم باید پهلوان باشد و پرانرژی؛ و هم زمان کافی برای تعامل با اعضای تیم‏‌اش داشته باشد؛ هم خاک‌خورده بازار است و با همه کوچه‌پس‌کوچه‌های باسلام آشناست. قطعاً یک سرگروه باید روحیه اجتماعی و مشارکت‏‌پذیر داشته باشد، مسئولیت‌پذیر باشد و بلد باشد هوشمندانه با اعضای تیم‌اش ارتباط گیرد و موفقیت دیگران و تیم‏‌اش را موفقیت خود بداند.

کسانی که خود را مرد این میدان می‌بینند، همین‏جا، درست پایین همین متن، تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه، بیستم شهریورماه، نام و آدرس غرفه‌شان را در قسمت نظرات ثبت کنند. تیم باسلام با بررسی سابقه فعالیت آنان در باسلام، تصمیم‏‌گیری می‌کند و با آن‏ها تماس بگیرد.

با مطالعه این متن، قطعاً سؤالاتی هم ذهن شما را مشغول خواهد کرد. در این صورت یکی از همکاران باسلامی‏‌ به آدرس @f_abdolkarimi در خدمت شما خواهد بود.

 

به امید دیدارتان در طرح تازه نفس‌ها



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x