باسلام و پذیرش 24 به صرف صبحانه در یزد 


1,031

سفرمان به یزد، به جز گفتگو و دیدن غرفه‌داران باسلامی یک نتیجه دیگر هم داشت و آن دیدن بچه‌های خونگرم استارتاپ پذیرش 24 بود. پذیرش 24ی‌ها را می‌شناسید دیگر؟ استارتاپی شکل گرفته از دل یزد، آن‌ها سال 99 برترین استارتاپ حوزه سلامت کشور به انتخاب مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران شدند و حوزه فعالیتشان هم مشاوره پزشکی آنلاین و دریافت نوبت از پزشکان و مراکز درمانی ایران است.

در این چند سال که اکوسیستم نوآوری در کشور رشد کرده، شاهد این بوده‌ایم که بسیاری از استارتاپ‌هایی که رشد سریع و خوبی دارند پایتخت‌نشینن‌اند و توانسته‌اند از آن ظرفیت، استفاده ببرند. شاید پیش‌فرض ذهنی خیلی از مردم هم این باشد که اکوسیستم نوآوری فقط در همان نقطه از کشور خلاصه می‌شود.

اما «باسلام» و «پذیرش 24» دو کسب‌وکاری‌اند که درتلاش‌اند تا اکوسیستم نوآوری را در شهرهای قم و یزد رشد دهند. همین هدف مشترک بهانه‌ای شد تا 7 صبح پنج‌شنبه 22 تیرماه، صبحانه‌ی کاری-دوستانه‌ی مشترکی را ترتیب دهند و از تجربیات تلخ، شیرین و بامزه‌ی کارشان برای هم بگویند.

ابوالفضل ساجدی مدیرعامل و هم‌بنیانگذاران پذیرش ۲۴، محمدابراهیم قانع، حامد صادقی‌نژاد، محمدرضا طباطبایی به همراه جمعی از اعضای تیم پذیرش 24 و از باسلام هم محمدرضا آقایا مدیرعامل باسلام، سجاد عساکره معاونت ارتباطات و اهالی و تعدادی از اعضای تیم باسلام به همراه سید محمدحسین حمیدی به‌عنوان عضو هیئت مدیره هر دو تیم حضور داشتند.

صحبت‌های ابوالفضل ساجدی، محمدرضا آقایا و محمدحسین حمیدی در مورد شکل‌دهی اکوسیستم متصل قم و یزد و تمرکز بر ظرفیت‌های بومی و انتقال تجربیات هر دو تیم به یکدیگر از بخش‌های مهم این دورهمی بود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x