جدیدترین مدل های پالتو چهارخانه زنانه کوتاه و بلند- 1402


8,046

جدیدترین مدل های پالتو چهارخانه زنانه کوتاه و بلند- ۱۴۰۲

هیچ فصلی نیست که به اندازه پاییز پر از رنگ های گرم باشد، جشنواره ای از رنگ ها که خدا روی برگها برپا می‌کند، طیفی از قهوه ای تا زرد درخشان و از نارنجی خوشرنگ تا قرمز آتشین که انگار آماده اند تا سفیدی زمستان و برفش بیشتر به چشم بیاید.

اما انگار این فقط طبیعت نیست که پاییز رنگی می پوشد، پاییز با لباس های رنگی و چهارخانه‌های خوشرنگ گره خورده است و سالهاست که طراحان مد و لباس پاییز هر سال مردم را هم همرنگ طبیعت می‌کنند آن هم با پالتوهای چهارخانه متنوع و رنگارنگی که خیلی وقت ها انتخاب بین آنها یکی از سخت ترین کارهاست. اگر شما هم قصد خرید یک پالتوی چهارخانه خوشرنگ را دارید ما اینجا کمکتان کرده ایم.

جدیدترین مدل های پالتو چهارخانه زنانه کوتاه و بلند- 1402

انواع مدل پالتو چهارخونه جدید زنانه و دخترانه

در ادامه با انواع مدل پالتو چهارخانه جدید زنانه و دخترانه آشنا می‌شویم:

پالتو چهارخانه پشمی

یک پالتوی گرم کوتاه که در روزهای سر زمستانی می‌تواند به پای ثابت استایل شما تبدیل شود، پالتو چهار خونه پشمی ضخیم که در سه رنگ بندی آب، سبز و قرمز در غرفه باسلام موجود و تا سایز ۴۴ مناسب است.

پالتو چهارخانه پشمی

پالتو چهارخونه بلند

اگر اهل لباسهای کوتاه نیستید و همیشه استایل های بلند را ترجیح می دهید، شاید این پالتو بتواند انتخاب شما باشد، پالتو چهارخونه بلند موهر در ۸ طرح که تا دور سینه ۱۰۸ یعنی سایز ۴۸ مناسب است و شما  میتوانید آن را از سایت باسلام خریداری کنید.

پالتو چهارخونه بلند

پالتو چهارخونه تو خز خارجی

برای افراد سرمایی که همیشه توی زمستان ها چند لایه لباس گرم هم اقناعشان نمیکند، پالتوهای تو خز می‌تواند بهترین گزینه باشد. این پالتوی چهارخانه تو خز کلاه دار با رنگ‌بندی متنوع از غرفه دار باسلام قابل خریداری است.

پالتو چهارخونه تو خز خارجی

پالتو چهارخونه کلاه دار

برای کسانی که لباس های اسپرت را به استایل های رسمی ترجیح می دهند پالتوهای زیپ دار می‌تواند انتخاب بهتری باشد، این پالتو چهارخانه از پارچه سپاهان با کلاه ملانژ داخل حوله ای در ۶ طرح فری سایز بوده و تا سایز ۴۴ مناسب است و از غرفه دار باسلام قابل خریداری است.

پالتو چهارخونه کلاه دار

پالتو چهارخونه نیلوفر

پالتوی چهارخانه نیلوفر از جمله پالتوهای بلندی است که با قد ۱۱۰ سانتی میتواند یک استایل کشیده و شیک برای شما بسازد. پالتویی متنوع در ۵ طرح که میتواند برای سایزهای ۳۶ تا ۴۶ مناسب باشد و یک انتخاب خوب برای روزهای سرد زمستان است.

پالتو چهارخونه نیلوفر

انواع استایل زنانه و دخترانه با پالتو چهارخونه

ست کردن لباسهای چهارخانه و طرحدار همیشه به نسبت لباسهای ساده و بدون طرح همیشه کار سخت تری است، اگر ا هم نمی‌دانید که دقیقا به همراه پالتو چهارخانه چه بپوشید تا استایل جذابی داشته باشید ما اینجا برای شما پیشنهاد هایی داریم.

پالتوی کوتاه چهارخانه با هودی کرم رنگ

یک پالتوی کوتاه چهارخانه کرم قهوه ای را با هودی کرم رنگ استایل کنید، شلوار اسکینی یا لگ مشکی و نیم بوت چرم را به این ترکیب اضافه کنید و با یک کیف کوچک همرنگ کفش استایلتان را تکمیل کنید.

پالتوی کوتاه چهارخانه با هودی کرم رنگ

پالتوی چهارخانه درشت با شلوار جین کمرنگ

اگر یک پالتو با چهارخانه های درشت دارید که خط های آبی کمرنگ بین خانه هایش وجود دارد شانس در خانه تان را زده چون به سادگی میتوانید با یک شلوار جین آبی روشن  و یک کتانی مشکی ترکیبش کنید و یک استایل کامل داشته باشید. برای زیر پالتو هم یک هودی شیری یا کرم که سر آستین ها و کلاه از پالتو بیرون زده باشد بهترین انتخاب است.

پالتوی چهارخانه درشت با شلوار جین کمرنگ

پالتوی بلند چهارخانه طوسی

اگر پالتوهای بلند را ترجیح می دهید یک پالتوی چهارخانه طوسی، ذغالی را با شلوار مشکی اسکینی ست کنید. استفاده از یک کفش پاشنه بلند مشکی می‌تواند به ایستایی اندام شما کنم کند ونهایتا میتوانید استایلتان را با یک کلاه خاخامی مشکی تکمیل کنید.

پالتو چهارخانه قهوه‌ای ریز

علاقمندان به لباس های با چهارخانه ریز احتمالا همگی یک مدل پالتوی چهارخانه با رنگ‌های قهوه‌ای. کرم را توی کمد لباس خود دارید. اگر شما هم از این دسته اید، پالتو را بردارید و با اولین شلوار جین اسکینی که دیدید ، ترجیحا آبی تیره ترکیب کنید، حالا شما نیاز به یک پلیور بافتنی شیری یا کرم دارید تا هر آنچه برای خوشتیپ بودن لازم است را داشته باشید.

پالتوی بلند چهارخانه و شلوار مام استایل

یک پالتوی بلند چهارخانه با ترکیب رنگ های آبی آسمانی و طوسی را با یک گپ بافت طوسی روشن، یک شلوار مام استایل آبی روشن یک نیم بوت طوسی و یک کیف کوچک آبی آسمانی ترکیب کنید و این ترکیب را با یک شال گردن یا شال سر آبی تکمیل کنید.

سوالات متداول درباره مدل پالتو چهارخانه

بهترین جنس‌ها برای پالتو کدام است؟

جنس‌های کشمیر، پشمی، ابریشمی و چرمی بهترین گزینه‌ها برای پالتو هستند.

قیمت حدودی پالتوی چهارخانه چه‌قدر است؟

شما می‌توانید انواع پالتوی چهارخانه را با قیمت حدودی بین چهارصدهزارتومان تا دو میلیون تومان از بازار باسلام خریداری کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x