انواع جنس و مارک سرویس قابلمه ایرانی و خارجی 1402


1,448

بهترین مارک و جنس سرویس قابلمه ایرانی و خارجی (2023)

توی هر آشپزخانه‌‌ای حرف اول و آخر را قابلمه‌ها می‌زنند. می‌پرسید چرا؟ کمی به آشپزی کردن‌تان دقت کنید. درست از همان لحظه‌ای که تصمیم به آشپزی می‌گیرید، اولین وسیله‌ای که از کابینت بیرون می‌آورید قابلمه است و وقتی غذا تمام می‌شود، آخرین ظرفی که شسته می‌شود، قابلمه‌ها هستند. حالا شما قضاوت کنید که چقدر کیفیت قابلمه‌ها برای یک آشپزخانه مهم است و داشتن یک قابلمه‌ی خوب و مناسب چقدر میتواند به شما و به ویژه به اعصاب شما! در آشپزی کمک کند.

انواع جنس و مارک سرویس قابلمه ایرانی و خارجی 1402

بهترین جنس و نوع سرویس قابلمه کدام است؟

برای این که بفهمید کدام جنس و نوع سرویس قابلمه بیشتر به درد شما می‌خورد، باید با انواع آن آشنا باشید و مزایا و معایب‌شان را بدانید. سرویس‌های قابلمه انواع مختلفی دارد که هر کدام برای نیازهای خاصی ساخته شده‌اند. در این مطلب انواع سرویس قابلمه ایرانی و خارجی را با ذکر مزایا و معایب آن معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین جنس و نوع سرویس قابلمه کدام است؟

سرویس قابلمه چدنی

چدن یکجور آلیاژ آهن است که بین 2 تا 4 درصد کربن در آن به کار رفته باشد. این نشان می‌دهد که سرویس قابلمه چدنی عمر زیادی دارد و تا سال‌های سال می‌توانید از آن استفاده کنید بدون این که نگران خراب شدنش باشید. قابلمه چدنی دیر گرم می‌شود اما گرما را مدت زیادی در خود نگه می‌دارد و آن را به طور یکنواخت در سطح خود پخش می‌کند. این باعث می‌شود که قابلمه چدنی برای آشپزی و پختن انواع غذاها مناسب باشد. چدن به شکل طبیعی نسوز و نچسب است و روی طعم و عطر غذا تاثیری نمی‌گذارد. این امتیاز مهمی برای آن به حساب می‌آید. از بیماری‌زا بودن قابلمه چدنی هم گزارشی نرسیده است و این یعنی می‌توانید با خیال راحت در آن پخت و پز کنید.

البته سرویس چدنی معایبی هم دارد. در قابلمه چدن نمی‌توانید از مواد اسیدی مثل گوجه و آبلیمو استفاده کنید چون چدن در تماس با این مواد واکنش نشان می‌دهد. نگهداری از ظروف چدنی هم کمی زحمت دارد. هر از چندگاهی باید قابلمه چدنی را چرب کنید. وزن آن هم نسبت به دیگر انواع ظروف کمی زیاد است.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه چدنعمر مفید زیاد مقاوم پخش یکنواخت حرارت نچسب غیر بیماری‌زاحساسیت به اسید وزن زیاد نیاز به روغنکاری دوره‌ایویستا بست بوش

سرویس قابلمه چدنی 8 پارچه برند best

این سرویس شامل یک تابه و سه قابلمه در سایزهای مختلف است و روکش درونی نانو تفلون نچسب و روکش بیرونی سرامیکی دارد. در برابر ضربه مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد. برای داشتن این سرویس لازم نیست جای دوری بگردید. در بازار باسلام به راحتی می‌توانید انواع مختلف آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه چدنی 8 پارچه برند best

سرویس قابلمه چدنی هفت پارچه ویستا

کیفیت این کار بالاست و جنس دسته آن هم با بدنه است. روکش دارد و از عمر بالایی برخوردار است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول را در غرفه‌های باسلام می‌توانید بررسی کنید.

سرویس قابلمه چدنی هفت پارچه ویستا

سرویس قابلمه چدن گرانیت مارک بوش بسیار ضخیم

سرویس قابلمه چدن گرانیت مارک بوش بسیار ضخیم

این سرویس به شعله پخش کن و روغن گیر مجهز است و دسته آن هم یکپارچه است. روکش گرانیت هم دارد. جنس آن هم باکیفیت و نچسب است. این سرویس قابلمه در غرفه‌های مختلف باسلام موجود است.

سرویس قابلمه استیل

ظروف استیل ارزان و زیبا هستند. برای استفاده از این ظروف نیاز به قاشق و ملاقه مخصوص نیست چون روکش ندارند. با موادی مثل گوجه فرنگی و آبلیمو و سرکه و نارنج هم که اسیدی هستند واکنش نمی‌دهند. براق بودن، سبکی و در عین حال مقاوم بودن سرویس قابلمه استیل هم از دیگر مزایای آن است. مدل‌های ضد خش هم از سرویس‌های استیل وجود دارد که برای کسانی که به ظاهر ظرف و ظروفشان اهمیت می‌دهند مناسب است. نگهداری از سرویس قابلمه استیل هم راحت است. ضمن این که ظروف استیل ضد زنگ هم هستند و به راحتی شستشو می‌شوند.

البته سرویس‌های قابلمه استیل معایبی هم دارند مثل پخش نکردن یکنواخت حرارت، چسبیدن مواد غذایی به آن به دلیل نداشتن روکش نچسب، آزاد شدن یون‌های آن در استفاده بلندمدت. اگر از سرویس قابلمه استیل استفاده می‌کنید از بهترین مدل‌های آن خریداری کنید تا از سربی که در مدل‌های بی‌کیفیت وجود دارد در امان بمانید.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه استیلعمر مفید زیاد مقاوم و سبک غیر بیماری‌زا عدم حساسیت به اسیدعدم پخش یکنواخت حرارت بدون روکش نچسب حرارت زیاد دیدن در بلندمدت آن را سمی می‌کندرویال کوین کرکماز کاسیو

سرویس قابلمه استیل کف چدن برند رویال کوین آلمان

در کف این مدل سرویس قابلمه استیل از چدن استفاده شده است تا نچسب باشد. طراحی زیبا و رنگ ثابت به علاوه شعله‌پخش‌کن از ویژگی‌های آن است. این سرویس را می‌توانید در باسلام هم پیدا کنید.

سرویس قابلمه استیل کف چدن برند رویال کوین آلمان

سرویس قابلمه استیل 12 پارچه‌ کرکماز کف اینداکشن

این کار وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است. کف آن از چدن سه لایه تشکیل شده و بسیار سبک است. در غرفه‌های باسلام می‌توانید نمونه‌ی این مدل قابلمه را ببینید.

سرویس قابلمه استیل 12 پارچه‌ کرکماز کف اینداکشن

سرویس قابلمه استیل casio

این سرویس با درپوش پیرکس و 10 تکه با دسته آبکاری شده طلایی  و سایزهای مختلف محصول شرکت کاسیو است. کار باکیفیت و جمع و جوری به حساب می‌آید. کیفیت و ویژگی‌های این محصول را در غرفه‌های باسلام می‌توانید بررسی کنید.

سرویس قابلمه استیل casio

سرویس قابلمه سرامیکی

این سرویس‌ها به راحتی گرما را در تمام سطح خود پخش می‌کنند و غذا در آن‌ها به خوبی پخته می‌شود. به علاوه این که نچسب هم هستند و هیچ ماده غذایی از جمله مواد اسیدی با آ‌ن‌ها واکنش نشان نمی‌دهد. جنس معدنی و طبیعی آن هم باعث می‌شود مواد شیمیایی در آن آزاد نشوند. طراحی و رنگبندی سرویس‌های قابلمه سرامیکی هم خیلی متنوع و زیبا هستند.

از معایب سرویس قابلمه سرامیکی هم می‌توان به مقاومت کم آن در برابر حرارت اشاره کرد. در برابر ضربه هم چندان مقاومت ندارند و با این که مستحکم‌سازی می‌شوند باز هم باید با آن خیلی با احتیاط رفتار کرد. وزن و قیمت آن هم نسبت به دیگر قابلمه‌ها کمی زیاد است.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه سرامیکیعمر مفید زیاد پخش یکنواخت حرارت نچسب غیر بیماری‌زا بدون حساسیت در برابر اسیدوزن زیاد استحکام کم در برابر ضربه مقاومت کم در برابر حرارتلایف اسمایل کیپ دسینی

سرویس قابلمه سرامیکی لایف اسمایل

این سرویس سرامیکی 12 پارچه9 است و سایزبندی مختلف دارد. روکش نچسب دارد و در برابر حرارت مقاوم است به طوری که در مایکروفر هم قابل استفاده است. سرویس قابلمه سرامیکی لایف اسمایل را می‌توانید از باسلام تهیه کنید.

سرویس قابلمه سرامیکی لایف اسمایل

سرویس قابلمه سرامیکی 14 پارچه کیپ

این سرویس قابلمه سرامیکی در 14 تکه به فروش می‌رسد. رنگبندی و طراحی زیبا از دیگر مزایای آن است و ساخت کره جنوبی است که کیفیت آن را تضمین می‌کند. امتیاز دیگر آن سایز متنوع ظروف آن است. نمونه این مدل در بازار باسلام موجود است.

سرویس قابلمه سرامیکی 14 پارچه کیپ

سرویس قابلمه دسینی سرامیکی کف چدنی

در این سرویس قابلمه سرامیکی از چدن هم استفاده شده است که استحکام آن را بالا می‌برد. 4 تکه است و صد در صد نچسب. اگر به چنین مدلی احتیاج دارید، به بازار باسلام سر بزنید.

سرویس قابلمه دسینی سرامیکی کف چدنی

سرویس قابلمه تفلون

تفلون را همه به نام نچسب می‌شناسند. ظروف تفلون از جمله قابلمه‌های تفلونی که امروزه تولید می‌شوند از عوارض تفلون‌های قدیمی خالی هستند و استفاه از آن‌ها مشکلی را ایجاد نمی‌کند. ظروف تفلون به خاطر خاصیت قوی نچسب بودن کمترین میزان جذب روغن را دارند. خاصیت خود تفلون هم این است که در مقابل حرارت و واکنش‌های شیمیایی مقاومت بالایی دارد. این ویژگی ایمنی استفاده از تفلون را بالا می‌برد. قیمت آن هم نسبتا مناسب است.

البته تفلون معایبی هم دارد از جمله این که نباید سطح داخلی آن با قاشق‌های سخت مثلا فلز تماس پیدا کند چون پوشش آن به راحتی آسیب می‌بیند و سرطان‌زا می‌شود. ظرف تفلون را نباید خالی روی شعله گذاشت و برای شستن آن هم باید از اسکاچ نرم استفاده کرد. ظرف تفلون را به هیچ وجه نباید بازسازی هم کرد.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه تفلوننچسب عمر مفید زیاد مقاوم در برابر حرارت و واکنش پخش یکنواخت حرارت قمیت نسبتا مناسبروکش حساس به خراش بیماری‌زا بودن در صورت استفاده نادرست  KZP JNC هلنا

سرویس قابلمه تفلون 10پارچه برند KZP

این سرویس قابلمه تفلون مدل خمره‌ای است و گرانیت داخلی دارد. جنس داخل آن از تفلون الترامید اسپانیایی است. ده پارچه است و 18 ماه هم ضمانت دارد. در غرفه‌های باسلام می‌توانید نمونه‌ی این مدل قابلمه را ببینید.

سرویس قابلمه تفلون 10پارچه برند KZP

سرویس قابلمه تفلون جنوب jnc

این سرویس از جنس تفلون لبدوبل طرح چدن است. 7 تکه است و ظرفیت قابلمه‌های آن زیاد است. روکش داخلی آن هم زنبوری و باکیفیت است. برای داشتن این سرویس لازم نیست جای دوری بگردید. در بازار باسلام به راحتی می‌توانید انواع مختلف آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه تفلون جنوب jnc

سرویس قابلمه تفلون 7 پارچه گرانیتی هلنا

این سرویس قابمله تفلون مارک هلنا و ساخت ایران است. 7 تکه دارد و درپوش‌های آن هم پیرکس است. قشر داخلی آن هم گرانیت زنبوری و کیفیت بالا است. این سرویس را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

سرویس قابلمه تفلون 7 پارچه گرانیتی هلنا

سرویس قابلمه گرانیتی

ظروف گرانیتی به دلیل بافت طبیعی و معدنی که دارند بسیار سالم و بهداشتی هستند. قابلمه‌های گرانیتی به این راحتی‌ها خراشیده نمی‌شوند و این مزیت بزرگ آنان است. طول عمر بالایی هم دارند. قابلمه‌های گرانیتی به خصوص مناسب کسانی هستند که غذاهای کم‌روغن مصرف می‌کنند زیرا این ظروف مناسب پخت و پز غذاهای رژیمی هستند.

البته معایبی هم دارند مثل این که زمان و انرژی بیشتری برای گرم شدن نیاز دارند و در صورت نگهداری ناصحیح عمر مفیدشان کم می‌شود. قیمت و وزن آن‌ها هم نسبتا زیاد است.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه گرانیتیعمر مفید زیاد مقاوم در برابر خراش و ضربه پخش یکنواخت حرارت نچسب غیر بیماری‌زا مناسب پخت غذاهای رژیمی و بدون روغننیاز به زمان و انرژی زیاد برای گرم شدن وزن و قمیت نسبتا زیاد عمر کم در صورت نگهداری غلطMK MGS لایف اسمایل

سرویس قابلمه 8 پارچه گرانیتی mk

این سرویس گرانیتی از 8 تکه تشکیل شده که سه سایز را شامل می‌شود. گرانیت آن هم 5 لایه است و طرح سنگ در چند رنگبندی دارد. این سرویس قابلمه در غرفه‌های مختلف باسلام موجود است.

سرویس قابلمه 8 پارچه گرانیتی mk

سرویس قابلمه گرانیتی 10 پارچه مربعی لایف اسمایل مدل SPF

سرویس قابلمه گرانیتی 10 پاراین مدل از جنس آلومینیوم است که روکش ضخیم گرانیتی دارد. نچسب و نسوز هم هست. این سرویس جذاب و باکیفیت را می‌تواند در بازار باسلام پیدا کنید.

سرویس قابلمه گرانیتی 10 پارچه مربعی لایف اسمایل مدل SPF

سرویس قابلمه گرانیتی 12 پارچه MGS

این سرویس در 12 تکه با گنجایش‌های مختلف و درپوش‌های پیرکس و لایه گرانیتی ضخیم و باکیفیت عرضه می‌شود. رنگبندی آن هم مشکی و توسی است. در بازار باسلام این مدل را ببینید و خودتان ویژگی‌هایش را دقیق‌تر بررسی کنید.

سرویس قابلمه گرانیتی 12 پارچه MGS

سرویس قابلمه فورج

فورج نام ماده خاصی نیست. بلکه نوعی روش برای شکل‌دهی فلزات و ساختن آن‌ها مثلا به شکل ظرف و قابلمه است. بیشتر برای ظروف نچسب از روش فورج استفاده می‌شود. سرویس‌ قابلمه‌های فورج از آلومینیوم با خلوص بسیار بالا تولید می‌شوند و  به همین دلیل استحکام و مقاومت بالایی دارند. در برابر خورندگی و حرارت هم همین طور. برای پوشش نچسب داخلی سرویس قابلمه‌های فورج هم بیشتر از گرانیت استفاده می‌شود.

به خاطر فرآیند پرهزینه تولید فورج، ظروف و قابلمه‌های فورج قیمت بالاتری نسبت به دیگر ظروف دارند.

جنس قابلمهمزایامعایببهترین مارک‌ها
سرویس قابلمه فورجعمر مفید زیاد مقاوم در برابر خراش و ضربه پخش یکنواخت حرارت نچسب غیر بیماری‌زا  وزن و قمیت نسبتا زیاد  PMT مهیا مهر  

سرویس قابلمه 11 پارچه مدل ماریا رزگلد فورج پی ام تی

این سرویس قابلمه با کیفیت وارداتی و در یازده تکه عرضه می‌شود که دارای درپوش پیرکس و پوشش گرانیتی ضخیم است. اگر دنبال چنین مدلی می‌گشتید، در بازار باسلام می‌توانید آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه 11 پارچه مدل ماریا رزگلد فورج پی ام تی

سرویس قابلمه 8 پارچه فورج مهیا مهر

این مدل از جنس چدن با روکش گرانیت است که البته به روش فورج ساخته شده است. رنگبندی متنوع، کیفیت بالا و گنجایش زیاد قابلمه‌های این سرویس فورج آن را متمایز می‌کند. برای خرید سرویس قابلمه فورج از لینک زیر استفاده کنید.

سرویس قابلمه 8 پارچه فورج مهیا مهر

بهترین مارک های سرویس قابلمه ایرانی

تولید سرویس قابلمه ایرانی در انواع مختلف در صنایع ایران رونق فراوانی داشته است. تولیدکنندگان ایرانی با توجه به نیاز مشتریان داخلی و خارجی دست به ساخت سرویس‌های ظروف آشپزخانه از جمله سرویس قابلمه زده‌اند. محصولات این تولیدکنندگان از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است و نیاز مشتریان را به خوبی برآرده می‌کند. در ادامه بهترین مارک‌های سرویس قابلمه ایرانی را معرفی می‌کنیم.

سرویس قابلمه عروس

سرویس قابلمه‌های مارک عروس بیشتر از جنس آلومینیوم و با پوشش گرانیت هستند. البته سرویس‌های قابلمه از جنس جدن، تفلون و روی هم دارد. سرویس قابلمه عروس بسته به تعداد تکه‌ها و جنس آن، بازه قیمتی از زیر 1 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان را دربرمی‌گیرد.

مارک سرویس قابلمه ایرانیمزایامعایبانواع مدل‌ها
عروسآلومینیوم با پوشش گرانیت دارای دیگر انواع قابلمه از جنس‌های مختلف قمیت مناسب  سبک رنگ غیر مقاوم در بعضی مدل‌ها  مدل کلاسیک خطی   مدل موج   مدل نلیا

سرویس قابلمه چدن گرانیت 10 پارچه عروس مدل کلاسیک خطی

جنس این کار از دایکست و روکش آن گرانیتی است. اندازه ظروف آن هم متنوع است. اگر از گشتن در بازار برای خرید جهیزیه خسته شده‌اید، همین الان می‌توانید این سرویس را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه چدن گرانیت 10 پارچه عروس مدل کلاسیک خطی

سرویس قابلمه 9 پارچه عروس مدل موج

جنس این مدل هم مانند قبلی از دایکست و گرانیت است و در سه رنگ بنفش و سورمه‌ای و آبی عرضه می‌شود. این سرویس قابلمه را از باسلام خریداری کنید.

سرویس قابلمه 9 پارچه عروس مدل موج

سرویس قابلمه 4 پارچه عروس مدل نلیا

جنس این کار هم از آلومینیوم سنگین و روکش آن گرانیتی است. رنگ و بدنه کار از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید این سرویس قابلمه از باسلام می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

سرویس قابلمه 4 پارچه عروس مدل نلیا

سرویس قابلمه زرساب

محصولات زرساب در سرویس قابلمه بیشتر از جنس آلومینیوم و با پوشش گرانیتی در داخل و بیرون هستند. بازه قیمتی سرویس‌های قابلمه زرساب هم با توجه به تعداد تکه‌های آن از 2 میلیون تا 8 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه ایرانیمزایامعایبانواع مدل‌ها
زرسابآلومینیوم مقاوم  با پوشش گرانیت دو طرفه   قمیت مناسب  رنگ غیر مقاوم در بعضی مدل‌ها  مدل ویولت   مدل گرانیتا

سرویس قابلمه 12 پارچه زرساب مدل ویولت

این سرویس آلومینیوم و با روکش گرانیت است و در 12 تکه با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. رنگبندی آن هم متنوع است. می‌توانید این سرویس قابلمه را همین الان از باسلام سفارش بدهید.

سرویس قابلمه 12 پارچه زرساب مدل ویولت

سرویس قابلمه 10 پارچه زرساب مدل گرانیتا

سرویس قابلمه 10 پارچه زرساب مدل گرانیتا آلومینیوم با روکش گرانیت است و ظرفیت تکه‌های آن متنوع می‌باشد. نمونه این مدل در بازار باسلام موجود است.

سرویس قابلمه 10 پارچه زرساب مدل گرانیتا

سرویس قابلمه 12 پارچه چدن برند زرساب

جنس این کار چدن است و دورو گرانیت می‌باشد. کیفیت بالایی هم دارد. این سرویس را می‌توانید در باسلام هم پیدا کنید.

سرویس قابلمه 12 پارچه چدن برند زرساب

سرویس قابلمه کاندید

کاندید بیشتر سرویس قابلمه‌هایی با جنس دایکاست که نوعی چدن است تولید می‌کند. این قابلمه‌ها روکش گرانیت و یا تیتانیوم دارند. بازه قیمتی سرویس قابلمه‌های کاندید بسته به تعداد تکه‌های آن از 1 میلیون تا 10 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه ایرانیمزایامعایبانواع مدل‌ها
کاندیددایکاست (چدن) روکش گرانیت یا تیتانیوم  به نسبت گران  مدل ورونا   مدل کاپری   مدل اوشن

سرویس قابلمه کاندید مدل ورونا 8 پارچه

این سرویس با روکش گرانیت و درپوش پیرکس در 8 تکه و رنگبندی متنوع عرضه می‌شود. در غرفه‌های باسلام می‌توانید نمونه‌ی این مدل قابلمه را ببینید.

سرویس قابلمه کاندید مدل ورونا 8 پارچه

سرویس قابلمه 15 پارچه برند کاندید مدل کاپری

پوشش گرانیت و دستگیره سیلیکونی و درب پیرکس از مشخصات این سرویس قابلمه کاندید است. ضمانت هم دارد. سرویس قابلمه برند کاندید را می‌توانید از باسلام تهیه کنید.

سرویس قابلمه 15 پارچه برند کاندید مدل کاپری

سرویس قابلمه 30 پارچه کاندید مدل اوشن

این کار از جنس چدن با روکش گرانیتی است. ضمانت یکساله شرکتی هم دارد. با توجه به تعداد تکه‌هایش از قیمت مناسبی برخوردار است. این مدل را از بازار باسلام همین الان بخرید.

سرویس قابلمه 30 پارچه کاندید مدل اوشن

سرویس قابلمه هلنا

ظروف به خصوص سرویس قابلمه هلنا در ایران بسیار معروف هستند. محصولات هلنا نوعا از جنس چدن با روکش گرانیت است. با توجه به تکه‌های هر سرویس در بازه قیمتی از کمتر از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان هستند.

مارک سرویس قابلمه ایرانیمزایامعایبانواع مدل‌ها
هلناجنس چدنی روکش گرانیتی قمیت مناسب  رنگ غیر مقاوم در بعضی مدل‌ها  مدل کف زنبوری   مدل گرانیت دوطرفه

سرویس قابلمه گرانیتی هلنا 14 پارچه کف زنبوری

این سرویس 14 تکه است و دو تابه هم دارد. کف آن گرانیت زنبوری است و با توجه به تعداد تکه‌هایش از قیمت مناسبی برخوردار است. برای داشتن این سرویس لازم نیست جای دوری بگردید. در بازار باسلام به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه گرانیتی هلنا 14 پارچه کف زنبوری

سرویس قابلمه هلنا

این سرویس قابلمه هلنا مدل زنبوری لبه چدن با پوشش گرانیتی است. رنگبندی متنوع هم دارد. می‌توانید این سرویس را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه هلنا

سرویس قابلمه 7پارچه هلنا

کف این مدل سرویس قابلمه از گرانیت زنبوری است با طرح چدنی. یک سرویس جمع و جور با قیمت مناسب است. برای خرید این مدل از بازار باسلام از لینک زیر استفاده کنید.

سرویس قابلمه 7پارچه هلنا

سرویس قابلمه ویستا

قابلمه‌های ویستا بیشتر از جنس آلیاژ چدن با روکش گرانیتی هستند. با توجه به تعداد تکه‌های هر سرویس بازه قیمتی از 2.5 میلیون تا 5 میلیون تومان دارد. برند ویستا در بازار ظروف ایران شناخته شده است.

مارک سرویس قابلمه ایرانیمزایامعایبانواع مدل‌ها
ویستاآلیاژ چدن روکش گرانیت قیمت مناسب  رنگ غیر مقاوم در بعضی مدل‌ها  مدل 7 پارچه   مدل 19 پارچه   مدل 30 پارچه

سرویس 19 پارچه مفید قابلمه چدن ویستا

سرویس 19 پارچه مفید قابلمه چدن ویستا: این سرویس با پوشش گرانیتی داخلی و از جنس چدن سنگین است. رنگبندی متنوع و با توجه به تعدادش قمیت مناسبی دارد. اگر به چنین مدلی احتیاج دارید، به بازار باسلام سر بزنید.

سرویس 19 پارچه مفید قابلمه چدن ویستا

سرویس 10 پارچه قابلمه ویستا

این سرویس هم از جنس چدن با روکش گرانیتی است. رنگبندی این کار هم زیاد است و با توجه به تعداد تکه‌هایش از قیمت مناسبی برخوردار است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول را در غرفه‌های باسلام می‌توانید بررسی کنید.

سرویس 10 پارچه قابلمه ویستا

سرویس قابلمه هفت پارچه ویستا

این کار از چدن باکیفیت ساخته شده و دسته‌های آن هم یکپارچه است. داخل آن هم با گرانیت روکش شده است. دارای ضمانت هم هست. این سرویس را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

سرویس قابلمه هفت پارچه ویستا

بهترین مارک های سرویس قابلمه خارجی (ترکیه، آلمان، ایتالیا)

سرویس قابلمه لایف اسمایل Life Smile

برند لایف اسمایل در کشور امارات و در شهر دبی تاسیس شده است و یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه در خاورمیانه است. قابلمه‌های این برند در بازار ایران بسیار معروف هستند و مشتری‌های زیادی دارند. تکنولوژی مورد استفاده در خط تولید ظروف لایف اسمایل پیشرفته است و همین کیفیت محصولات آن را بالا برده است. بهتر است سرویس‌های قابلمه لایف اسمایل را از نمایندگی‌های معتبر بخرید تا در دام کپی‌های چینی آن نیافتید. قیمت نمایندگی هم از غیرنمایندگی مناسب‌تر است. بازه قیمتی آن در بازار باسلام از زیر 1 میلیون تا 11 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
لایف اسمایلآلومینیوم سنگین روکش گرانیت قیمت مناسب  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل flc   مدل P5   مدل STA8

قابلمه لایف اسمایل flc

این مدل 10 پارچه و ضد خش و نچسب است. جنس آن آلومینیومی با روکش گرانیتی است. این سرویس قابلمه در غرفه‌های مختلف باسلام موجود است.

قابلمه لایف اسمایل flc

سرویس قابلمه لایف اسمایل مدل P5

این مدل 12 پارچه و ضد خش و نچسب است. بدنه آلومینیومی و روکش گرانیتی دارد. رنگبندی هم دارد. در غرفه‌های باسلام می‌توانید نمونه‌ی این مدل قابلمه را ببینید.

سرویس قابلمه لایف اسمایل مدل P5

سرویس قابلمه لایف اسمایل STA8

این کار 8 پارچه با طرح سنگ و بدنه آلومینیومی دایکاست و روکش نچسب گرانیت همین الان در بازار باسلام قابل خرید است.

سرویس قابلمه لایف اسمایل STA8

سرویس قابلمه روگن آلمان

قابلمه‌های آلمانی روگن بیشتر از جنس نانو گرانیت و نچسب هستند. برند روگن سابقه زیادی در تولید ظروف آشپزخانه دارد و کیفیت محصولات روگن برای مشتری‌ها کاملا اثبات شده است. قابلمه‌های مارک روگن حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کنند و برای پخت انواع غذاها با ترکیبات مختلف مناسب هستند. عمر و ماندگاری سرویس قابلمه‌های روگن بالاست و با خریدن این سرویس‌ها می‌توانید برای مدت طولانی از آن در پخت و پز استفاده کنید. طراحی و دیزاین ظروف روگن هم چشم نواز و زیبا و مناسب آشپزخانه‌های شیک است. بازه قیمتی آن هم در باسلام بین 5.5 میلیون تا 8.5 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
روگنروکش نانو گرانیت قیمت مناسب  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل RU 7010   مدل 10 پارچه

سرویس قابلمه روگن مدل RU 7010

این مدل 10 پارچه مناسب همه خانواده‌هاست. بدنه گرانیت و درب پیرکس و دسته نسوز سیلیکونی هم دارد. این سرویس را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

سرویس قابلمه روگن مدل RU 7010

سرویس قابلمه  10 پارچه روگن آلمان

جنس این مدل چدن است و با گرانیت پوشیده شده است. کاملا در برابر خط و خش مقاوم است و مصرف روغن کمی دارد. اگر به چنین مدلی احتیاج دارید، به بازار باسلام سر بزنید.

سرویس قابلمه  10 پارچه روگن آلمان

سرویس قابلمه ضخیم روگن

این کار با 18 ماه ضمانت به فروش می‌رسد. قیمت آن هم زیر قیمت بازار است. ضخیم و نچسب و مقاوم است. برای خرید این سرویس همین الان سری به بازار باسلام بزنید.

سرویس قابلمه ضخیم روگن

سرویس قابلمه دسینی ایتالیا

ظروف آلومینیومی دسینی با ترکیب شیمیایی خاصی تولید می‌شوند و انواع لعاب دار این ظروف با ایمنی و استحکام بالایی به بازار عرضه می‌شوند و همین باعث شده که مشتری‌های زیادی پیدا کنند. البته قابمله‌هایی از جنس دیگر هم تولید می‌کند. سرویس قابلمه‌ برند دسینی در بازار ایران یک محصول شناخته شده است. بازه قیمتی آن هم در باسلام بین 1 میلیون تا 14 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
دسینیآلومینیوم سنگین روکش گرانیت قیمت مناسب  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل دسته چوبی گرد   مدل ده پارچه

سرویس قابلمه دسته چوبی گرد دسینی

این سرویس 12 پارچه است و از آلومینیوم مقاوم و لعاب دار با گرانیت ساخته شده است. دسته چوبی آن راحتی در هنگام استفاده را به ارمغان می‌آورد. اگر دنبال چنین مدلی می‌گشتید، در بازار باسلام می‌توانید آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه دسته چوبی گرد دسینی

سرویس قابلمه روحی 10 پارچه درب پیرکس مارک دسینی

این مدل از سرویس قابلمه از جنس روی است و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است. درپوش پیرکس هم دارد. برای خرید این سرویس از باسلام از لینک زیر استفاده کنید.

سرویس قابلمه روحی 10 پارچه درب پیرکس مارک دسینی

سرویس قابلمه یونیک

محصولات یونیک اصالتا ساخت کشور انگلستان هستند. نمونه‌های غیر اصل برند یونیک در بازار با نام آلمانی به فروش می‌رسند. البته خط تولید یونیک در کشورهای آسیایی مثل کره و چین هم هست. محصولات یونیک از جمله سرویس قابلمه یونیک با کیفیت بالا تولید می‌شوند و همین باعث شده طول عمر بالا و عملکرد عالی داشته باشند و جای خود را در میان مصرف‌کنندگان باز کنند. تشخیص محصولات یونیک اصل از غیر اصل هم به راحتی با کد UN چند رقمی درج شده روی بسته بندی آن امکان پذیر است. تنوع در طرح و رنگ هم از دیگر امتیازات سرویس قابلمه‌های یونیک است. استیل و تفلون و گرانیتی و سرامیک از جنس‌هایی هستند که قابلمه‌های یونیک دارند. بازه قیمتی این محصولات در بازار باسلام از 2 میلیون تا 17 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
یونیکآلیاژ چدن روکش گرانیت قیمت مناسب  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل فلت برند یونیک   مدل 13 پارچه   مدل 10 پارچه

سرویس قابلمه 10 پارچه یونیک

جنس این سرویس چدنی است و داخل آن با گرانیت پوشیده شده و در قشر بیرونی آن هم گرانیت نسوز به کار رفته است. این محصول را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه 10 پارچه یونیک

سرویس قابلمه طرح نیم کره 10 پارچه مارک یونیک

این محصول یونیک تمام گرانیتی است؛ داخل از گرانیت و بیرون هم از آلومینیوم گرانیت و دسته‌ها هم از گرانیت نسوز. درپوش پیرکس با واشر استیل هم دارد. می‌توانید همین الان این سرویس را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه طرح نیم کره 10 پارچه مارک یونیک

سرویس قابلمه 13 پارچه سرامیک یونیک کد 8793

کیفیت این سرویس بالا و دوام آن پایدار است. جنس آن از سرامیک است. تعداد تکه‌های آن تمام نیازهای آشپزی شما را پوشش می‌دهد. برای خرید این سرویس قابلمه در باسلام از لینک زیر استفاده کنید.

سرویس قابلمه 13 پارچه سرامیک یونیک کد 8793

سرویس قابلمه 14 پارچه مدل فلت برند یونیک

این سرویس در سه رنگ مشکی و رزگلد و طلایی به فورش می‌رسد. در‌پوش‌های آن هم پیرکس است. این محصول را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه 14 پارچه مدل فلت برند یونیک

سرویس قابلمه ام جی اس MGS

برند ام جی اس یک برند آلمانی است که محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند. نمایندگی ام جی اس در ایران هم این سرویس‌ها را تولید می‌کند. جنس قابلمه‌های تولیدی ام جی اس استیل  و چدن و الومینیوم است. کیفیت قابلمه‌های ام جی اس برای مصرف‌کنندگان ثابت شده است و طراحی و رنگبندی آن هم بسیار مورد سلیقه مشتریان است. به خاطر همین ام جی اس در بازار ایران برندی شناخته شده است. بازه قیمتی سرویس‌های قابلمه ام جی اس  در بازار باسلام از 1.200 میلیون تا 15 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
ام جی اسآلومینیوم سنگین آلیاژ چدن روکش گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل IB-1620   مدل 21 پارچه   مدل 15 پارچه

سرویس قابلمه 4 پارچه ام جی اس مدل IB-1620

این کار آلومینیومی و روکش دار از جنس گرانیت است. قیمت به صرفه‌ای هم دارد. می‌توانید آن را از باسلام خریداری کنید.

سرویس قابلمه 4 پارچه ام جی اس مدل IB-1620

سرویس قابلمه 21 پارچه ام جی اس

این سرویس دارای گرانیت دو رویه است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. هجده ماه گارانتی هم دارد. اگر به چنین مدلی احتیاج دارید، به بازار باسلام سر بزنید.

سرویس قابلمه 21 پارچه ام جی اس

سرویس قابلمه 15پارچه ام جی اس MGS

این کار شیک با طراحی و رنگبندی زیبا و گارنیت دو طرفه با دو سال ضمانت در باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه 15پارچه ام جی اس MGS

سرویس قابلمه کرکماز ترکیه Korkmaz

برند ترک کرکماز هم به خاطر کیفیت عالی در بازار ایران شناخته شده است. سرویس قابلمه‌های کرکماز از جنس استیل ضد زنگ آلیاژ کروم-نیکل و یا گرانیت تولید می‌شوند و تمام نیازهای آشپزی شما را برطرف می‌کنند. جنس اصل کرکماز در بازار در دسترس است و دوام و کیفیت آن مشتریان را برای خرید آن راضی می‌کند. در بازار باسلام قیمت کرکماز از 2.500 میلیون تا 11 میلیون است که نسبت به دیگر برندها ارزان‌تر به حساب می‌‌آید.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
کرکمازاستیل ضد زنگ روکش گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل Erna   مدل 10 پارچه حکاکی  

سرویس قابلمه 8 پارچه کرکماز مدل Korkmaz Erna A1963 Pot Set

این سرویس قابلمه کرکماز از استیل ضد زنگ و کپسول سه لایه درست شده است. کیفیت بالایی دارد و سایز قابلمه‌های آن هم متنوع است. اگر دنبال چنین مدلی می‌گشتید، در بازار باسلام می‌توانید آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه 8 پارچه کرکماز مدل Korkmaz Erna A1963 Pot Set

سرویس قابلمه 10 پارچه کرکماز ترکیه حکاکی شده

این سرویس قابلمه کرکماز با جنس گرانیتی و رنگ ثابت و اندازه‌های متنوع در بازار باسلام با قیمت مناسب آماده فروش است.

سرویس قابلمه 10 پارچه کرکماز ترکیه حکاکی شده

سرویس قابلمه 10 پارچه استیل کرکماز

این سرویس استیل با براقی و کیفیت عالی در 10 تکه با اندازه‌های مختلف با طرح آلفا و ساخت کشور ترکیه در باسلام موجود است.

سرویس قابلمه 10 پارچه استیل کرکماز

سرویس قابلمه بوش آلمان

برند بوش آلمان در بازار محصولات خانگی ایران معروف‌تر از آن است که نیاز به معرفی داشته باشد. سرویس‌های قابلمه بوش از جنس گرانیت و یا استیل درجه یک تولید می‌شوند. با کیفیتی که بوش در سرویس‌های قابلمه خود ارائه می‌کند کمتر مشتری پیدا می‌شود که از آن ناراضی باشد. البته باید در هنگام خرید محصولات بوش حواستان به اصل بودن آن باشد چون مدل‌های تقلبی آن در بازار زیاد است. بازه قیمتی آن در بازار باسلام از 700 هزار تومن تا 8 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
بوشاستیل ضد زنگ آلیاژ چدن روکش گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل آجری   مدل چدن گرانیت  

سرویس قابلمه بوش نانو گرانیت در سه مدل

این سرویس قابلمه بوش در سه مدل با طرح آجری از جنس نانو گرانیت ضد خش و نچسب در بازار باسلام قابل خریداری است.

سرویس قابلمه بوش نانو گرانیت در سه مدل

سرویس قابلمه چدن گرانیت مارک بوش

این کار چدن گرانیت با دسته‌های یکپارچه و جنس عالی نچسب در رنگبندی مختلف در باسلام برای فروش عرضه می‌شود.

سرویس قابلمه چدن گرانیت مارک بوش

سرویس قابلمه 14 پارچه بوش

این کار چدنی با توجه به تعداد بالای تکه‌های آن با قیمت بسیار مناسب در بازار باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه 14 پارچه بوش

سرویس قابلمه اویز ترکیه

برند اویز ترکیه تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود. این برند خاص ترک با توجه به کیفیت چدن و پوشش نانو گرانیت محصولات خود از بازار و مشتریان بسیار خوبی برخوردار است. درپوش‌های سرویس قابلمه اویز همه پیرکس و بدنه این سرویس‌ها نشکن و در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند. بازه قیمتی سرویس قابلمه‌های اویز در باسلام از 400 هزار تومان تا 11 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
اویزالیاژ چدن روکش گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل الیپس   مدل سویینگ   مدل سلین

سرویس قابلمه 11 پارچه اویز EVIZ مدل الیپس

قطعات این مدل با جنس آلومینیوم و نانو گرانیت ساخت ترکیه و تحت لیسانس اروپاست که در شهر تبریز مونتاژ می‌شود. برای داشتن این سرویس لازم نیست جای دوری بگردید. در بازار باسلام به راحتی می‌توانید انواع مختلف آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه 11 پارچه اویز EVIZ مدل الیپس

سرویس قابلمه 7 پارچه اویز EVIZ مدل سوئینگ

این مدل با رنگ‌های کرم و سبز کله غازی و توسی، فورج و چدن گرانیت با 18 ماه ضمانت ارائه می‌شود. اگر به چنین مدلی احتیاج دارید، به بازار باسلام سر بزنید.

سرویس قابلمه 7 پارچه اویز EVIZ مدل سوئینگ

سرویس قابلمه 7 پارچه سلین اویز

این کار چدنی با روکش گرانیتی با طراحی بسیار زیبا و در هفت رنگ در بازار باسلام آماده فروش می‌باشد.

سرویس قابلمه 7 پارچه سلین اویز

سرویس قابلمه فالز ترکیه

فالِز ترکیه هم نام آشنایی در بازار وسایل آشپزخانه است چرا که کیفیت و کارایی آن برای مصرف کنندگان ثابت شده است. فالز قابلمه‌های خود را از چدن و یا استنلس استیل با روکش‌های نسوز و نچسب گرانیتی تولید می‌کند. بازه قیمتی سرویس‌های قابلمه فالز در باسلام از 6 تا 10 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
فالزآلیاژ چدن استنلس استیل روکش گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل دایموند   مدل 9 پارچه گرانیتی  

سرویس قابلمه فالز ترکیه 9 پارچه گرانیت

این سرویس تمام گرانیت ایلاگ سوییس است و با درب پیرکس و 6 ماه گارانتی به فروش می‌رسد. کیفیت و ویژگی‌های این محصول را در غرفه‌های باسلام می‌توانید بررسی کنید.

سرویس قابلمه فالز ترکیه 9 پارچه گرانیت

سرویس قابلمه استیل فالز

این سرویس از جنس استیل درجه یک و در ده پارچه با کیفیت عالی در بازار باسلام قابل خرید است.

سرویس قابلمه استیل فالز

سرویس قابلمه گرانیتی فالز مدل دیاموند

این سرویس 9 پارچه از گریبلون یعنی ترکیب گرانیت و سنگ است و در سه رنگ مشکی و صورتی و نارنجی در بازار باسلام عرضه می‌شود.

سرویس قابلمه گرانیتی فالز مدل دیاموند

سرویس قابلمه زیو ترکیه

برند زیو ترکیه در طراحی و تولید قابلمه‌هایی با جنس گرانیت چه در بدنه و چه در روکش معروف است. کیفیت بالای این قابلمه‌ها باعث شده است در بازار ایران یک برند شناخته شده باشد. البته مدل‌های استیل زیو هم در بازار موجود هستند که آن‌ها هم از کیفیت بالایی برخوردارند. محدوده قیمتی سرویس‌های قابلمه زیو در باسلام از 3 میلیون تا 10 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
زیوگرانیت بدنه و روکش  نداشتن نمایندگی در ایران  طرح دایموند   مدل جامبو   مدلZ7110

سرویس قابلمه شش پارچه زیو طرح دایموند مدل z-8170-22

جنس بدنه و رویه این کار هر دو از گرانیت است. درب پیرکس و دسته‌های نسوز هم دارد. این سرویس را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

سرویس قابلمه شش پارچه زیو طرح دایموند مدل z-8170-22

سرویس قابلمه 6 پارچه زیو طرح جامبو مدل zio-z-8350-28

این سرویس گرانتی اصل زیو در دو رنگ کرم و خاکستری با درپوش‌های مقاوم پیرکس در بازار باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه 6 پارچه زیو طرح جامبو مدل zio-z-8350-28

سرویس قابلمه 10 پارچه مارک زیو اصل مدلZ7110

این مدل با پوشش گرانیتی چند لایه و درب سیلیکونی دمکش دار را می‌توانید همین الان از بازار باسلام سفارش بدهید.

سرویس قابلمه 10 پارچه مارک زیو اصل مدلZ7110

سرویس قابلمه راکلند

برند راکلند هم یک تولیدی در کشور ترکیه است که تحت لیسانس‌های آلمانی به ساخت ظروف و سرویس‌های قابلمه مشغول است. قابلمه‌های راکلند بیشتر از جنس چدن و آلومینیوم تولید می‌شوند و به خاطر طراحی و رنگبندی‌های شکیل  و زیبای خود معروف هستند. در بازار باسلام قابلمه‌های راکلند در بازه قیمتی از 5 میلیون تا 16 میلیون تومان معامله می‌شوند.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
راکلندآلیاژ چدن آلومینیوم  نداشتن نمایندگی در ایران  مدل 12 پارچه   مدل 14 پارچه   مدل 15 پارچه

سرویس قابلمه 12 پارچه راکلند

جنس رویه این کار از نانو گرانیت و جنس بدنه آن از آلومینیوم چدن است. در سه رنگ رزگلد و توسی و مشکی می‌توانید آن را از باسلام بخرید.

سرویس قابلمه 12 پارچه راکلند

سرویس قابلمه 14 پارچه راکلند

جنس این کار از چدن آلومینیوم و روکش آن از نانو گرانیت است. قالب خاص  و لبه روغن‌ریز دارد. اگر دنبال چنین مدلی می‌گشتید، در بازار باسلام می‌توانید آن را پیدا کنید.

سرویس قابلمه 14 پارچه راکلند

سرویس قابلمه چدن گرانیت 15پارچه راکلند آلمانی

جنس این کار چدن با روکش گرانیتی ضد خش است و تا دو سال گارانتی شرکتی هم دارد. نمونه این مدل در بازار باسلام موجود است.

سرویس قابلمه چدن گرانیت 15پارچه راکلند آلمانی

سرویس قابلمه جی فی نی GIFFNI

از نام این برند برمی‌آید که مارکی ایتالیایی باشد و همین طور هم هست. البته بعضی از محصولات جی فی نی در ترکیه هم تولید می‌شوند. جی فی نی یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید ظروف آشپزخانه و سرویس‌های قابلمه است. این برند سابقه طولانی در تولید این محصولات دارد و به خاطر مواد درجه یکی که محصولات خود را از آن تولید می‌کند، کیفیت آن هم مثال‌زدنی است. همین باعث گران‌تر بودن آن به نسبت دیگر برندهاست. بازه قیمتی محصولات جیمینی در باسلام از از 3 میلیون تا 19 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
جی فی نیبایو گرانیت  نداشتن نمایندگی در ایران قیمت بالا  مدل 17 پارچه   مدل 9 پارچه   مدل G-NANO -017

سرویس قابلمه 17 پارچه 4 رنگ جی فی نی GIFFINI

رنگبندی این مدل به همراه تعداد زیاد تکه‌های آن قیمت آن را هم بالا برده است. طراحی خاص و جنس بایو گرانیت آن هم در قیمتش بی تاثیر نبوده است. این سرویس را می‌توانید در باسلام هم پیدا کنید.

سرویس قابلمه 17 پارچه 4 رنگ جی فی نی GIFFINI

سرویس قابلمه 9 پارچه جی فی نی GIFFINI

جنس این کار آلومینیوم سخت است و از روکش نانو گرانیت هم بهره می‌برد. این طراحی با این تعداد تکه در باسلام با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه 9 پارچه جی فی نی GIFFINI

سرویس قابلمه 17 پارچه جی فی نی GIFFINI مدل G-NANO -017

از این مدل دسته لیمویی و ماربل و چوبی تیره و روشن موجود است. جنس آن هم بایو گرانیت است. آن را می‌توانید همین الان از بازار باسلام سفارش بدهید.

سرویس قابلمه 17 پارچه جی فی نی GIFFINI مدل G-NANO -017

سرویس قابلمه بست

برند بست ساخت کشور ایران است ولی به خاطر کیفیت بالای تولیدات آن و صادرات به کشورهای دیگر در خارج از ایران هم شناخته شده است. تولیدات بست اکثرا چدنی با روکش گرانیت هستند و طراحی به روز دارند. قیمت سرویس قابلمه‌های بست در بازار باسلام از 1 تا 4 میلیون تومان است.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
بستآلیاژ چدن روکش گرانیت قیمت مناسبکیفیت پایین‌تر از مشابه خارجیمدل 8 پارچه   مدل 10  پارچه   مدل 8 پارچه گرانیتی

سرویس قابلمه بست 8 پارچه

این مدل با روکش گرانیتی باکیفیت در 8 تکه با رنگ‌های مختلف و با ارسال رایگان در باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه بست 8 پارچه

سرویس قابلمه 10پارچه بست

جنس این سرویس از چدن و روکش آن گرانیت است. با توجه به ضخامت و تعداد آن به قیمت به صرفه در باسلام قابل خرید است.

سرویس قابلمه 10پارچه بست

سرویس قابلمه 8 پارچه گرانیتی برند بست (best)

این مدل را با دسته‌های نسوز و سرخود و جنس گرانیت درجه یک و درب پیرکس می‌توانید در بازار باسلام تهیه کنید.

سرویس قابلمه 8 پارچه گرانیتی برند بست (best)

سرویس قابلمه کاسیو

این برند یک برند ایرانی است که در ساخت سرویس‌های قابلمه از جنس روی یا همان روحی سابقه و مهارت بسیار بالایی دارد. تولیدات کاسیو کیفیت بسیار خوبی دارند و مشتری‌ها از آن راضی هستند. به علاوه این که قابلمه‌های کاسیو از جنس روی و ارزان هستند و توانسته‌اند جای خود را در بازار ایران و کشورهای همسایه باز کنند. در بازار باسلام محصولات کاسیو از 500 هزار تومان تا 2.500 میلیون تومان موجودند.

مارک سرویس قابلمه خارجیمزایامعایبانواع مدل‌ها
کاسیوقیمت مناسبمنحصر بودن در جنس رویی کیفیت پایین‌تر از مشابه خارجیمدل دسته طلایی   مدل 10  پارچه   مدل 4 تکه دانشجویی

سرویس قابلمه و تابه کاسیو دسته طلایی

این سرویس 8 پارچه در اندازه‌های مختلف با دسته‌های طلایی و درب پیرکس در بازار باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه و تابه کاسیو دسته طلایی

سرویس قابلمه 10 پارچه درب پیرکس کاسیو CASIO

این سرویس کاسیو ضخیم و دو دیواره است و از مواد درجه یک تولید شده است. در غرفه‌های باسلام می‌توانید نمونه‌ی این مدل قابلمه را ببینید.

سرویس قابلمه 10 پارچه درب پیرکس کاسیو CASIO

سرویس قابلمه دانشجویی کاسیو

این سرویس رویی چهارتکه با ضخامت خوب و کیفیت بالا به قیمت بسیار اقتصادی در بازار باسلام به فروش می‌رسد.

سرویس قابلمه دانشجویی کاسیو

سوالات متداول درباره بهترین سرویس قابلمه

بهترین مارک سرویس قابلمه کدام است؟

در برندهای ترک مارک کرکماز و در برندهای ایرانی مارک کاندید و عروس جزو بهترین مارک‌های سرویس قابلمه هستند.

بهترین جنس سرویس قابلمه کدام است؟

بهترین جنس قابلمه‌ای که برای سلامت شما هم مضر نیست، قابلمه گرانیتی است. قابلمه گرانیتی دما را سریع انتقال می‌دهد و روی طعم غذا تاثیر نمی‌گذارد.

قابلمه چدنی چه معایبی دارد؟

در قابلمه چدن نمی‌توانید از مواد اسیدی مثل گوجه و آبلیمو استفاده کنید چون چدن در تماس با این مواد واکنش نشان می‌دهد. نگهداری از ظروف چدنی هم کمی زحمت دارد. هر از چندگاهی باید قابلمه چدنی را چرب کنید. وزن آن هم نسبت به دیگر انواع ظروف کمی زیاد است.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x