ارسال آسان‌تر | انبار مرکزی پست


3,568

send-easier

یکی از کارهای سخت و البته شیرین برای شما در باسلام ارسال کالا به نقاط مختلف کشور بوده. خود ارسالش و اینکه دارید این محصول رو می‌فرستید برای مشتری قاعدتاً شیرین بوده. ولی بسته‌بندی خوب محصول و رفتن به پست و وارد کردن کد مرسوله پستی در سیستم، می‌تونه سخت باشه. این وسط اتفاقات دیگه‌ای هم میفته. مثلاً شاید وقتی می‌رفتید پست و می‌خواستید کالاتون رو ارسال کنید مأمور پست کالای شما رو قبول نمی‌کرد و شما ناراحت برمی‌گشتید.

غرفه‌دارهایی که هیچ وقت خسته نمی‌شدند از مشکلات بالاخره یه راهی پیدا می‌کردند و محصول رو برای مشتری می‌فرستادند، ولی بعضی‌ها هم که کم‌حوصله‌تر بودند قید این سفارش رو می‌زندند و کلاً ارسال نمی‌کرند. بعداً هم کالا رو از توی غرفشون حذف می‌کردند.
خیلی‌ها هم وقتی کالا رو ارسال می‌کردند نگرانی داشتند که خوب بسته‌بندی کردند یا نه و یا اینکه محصول دست مشتری می‌رسه یا نه.
این تا اینجای داستان
از الآن به بعد مهم‌تره

انبار مرکزی پست قم

ما با هماهنگی که در قدم اول با پست مرکزی شهر قم انجام دادیم، به یک مدل خوب برای راحتی کار شما رسیدیم.

در واقع روال کار اینطوریه که پست مرکزی یک انبار کوچکی رو به هر کدوم از غرفه‌دارهای باسلام در اداره پست اختصاص میده. یعنی انگار که شما رفتید و یه انبار مختصر و مفید وسط خود پست گرفتید. شما هر ماه یا هر چند هفته محصولات خودتون رو ارسال می‌کنید برای پست مرکزی قم و این محصولات شما می‌رود و در همان انبار شما جا خوش می‌کند. از این به بعد وقتی که از غرفه شما خریدی انجام میشه شما دیگه درگیر رفتن به پست و بسته‌بندی و بقیه ماجرا ها نیستید. خود مأمورین محترم پست می‌روند و از انبار شما، کالای شما رو جدا کرده و در یک بسته‌بندی ویژه و خوب ارسال می‌کنند.
یه همین راحتی

یه اتفاق خوب دیگه هم این وسط میفته و اون اینکه مشتری راحت‌تر می‌تونه از چند تا غرفه خرید کنه. چون اینطوری همه خریدهاش با هم بسته‌بندی شده و یکبار در خونه مشتری میره. دیگه نیاز نیست که منتظر بسته‌های مختلف از شهرهای مختلف باشه.

حق مقر

حالا یه اتفاق خوب دیگه هم برای غرفه‌دارهای ساکن قم میفته. این دسته از غرفه‌دارها دو گزینه دارند؛ هم می‌تونند محصولاتشون رو به انبار مرکزی پست قم بفرستند که کارشون راحت‌تر می‌شه و هم می‌تونند از حق مقر استفاده کنند.

حق مقر به این صورت است که وقتی از غرفه شما خرید انجام بشه مأمور پست روز بعدش قبل از ساعت 9 صبح میاد دم منزل، کارگاه و یا مغازه شما در قم و محصول رو از شما بدون بسته‌بندی تحویل می‌گیره و میبره تا خودشون بسته‌بندی و ارسال کنند. حق مقر ممکنه برای همه خوب نباشه، مخصوصاً برای اون غرفه‌دارهای قمی که خرید از غرفشون زیاده و ممکنه باز براشون خسته‌کننده بشه که هر روز مأمور پست بیاد سر کارشون و محصول رو بگیره، ولی این هم به عنوان یه راهکار کمکی دیگه برای ارسال کالا هست.

فقط چند نکته

  • از این به بعد در واقع کار شما این میشه که انبار خودتون رو چند وقت یکبار شارژ کنید تا موجودی انبارتون کم نشه.
  • کالای زیاد به انبار نفرستید که بمونه. بر اساس تجربه سفارش کالا، از هر کدوم یه تعدادی رو با هماهنگی واحد لجستیک باسلام ارسال کنید.
  • در حال حاضر انبار مرکزی پست قم، سردخانه ندارد. البته مجهز و خنک بوده و دارای دماش 15 درجه است. یعنی کالاهایی که توی این دما خراب نمی‌شوند رو می‌تونید انبارداری کنید.
  • در حال حاضر این طرح در شهر قم اجرا میشه چون غرفه‌دارها بیشتر اهل این شهر بودند و قاعدتاً شهر بعدی شهری خواهد بود که غرفه‌دارهای بیشتری توی باسلام داشته باشه.
  • فقط محصولاتی رو می‌تونید وارد انبارتون کنید که قبلش توی غرفه خودتون و در سایت موجود باشه.
  • محصولاتی که به انبار قم می‌فرستید باید مشخص باشند و روی آن‌ها برچسب کالا خورده باشد تا مأمور پست در ارسال کالای شما دچار اشتباه نشود.
  • موجودی محصولاتتون در غرفه باید بر اساس موجودی انبار مرکزی پست باشد و شما باید این موجودی رو  بر اساس تعداد کالاهایی که در انبارتون دارید ویرایش کنید.

نحوه ارسال کالا به انبار پست مرکزی قم

  1. شما اگر محصولات خودتون رو ـ‌در هر شهری که هستید‌ـ با پست ارسال کنید نیاز نیست که هزینه‌ای پرداخت کنید و فقط کافیه که روی مرسوله پستی خودتون بزنید کرایه در مقصد و آدرس انبار مرکزی شهر قم رو وارد کنید.
  2. اگر امکان ارسال عمده و چندتایی محصولاتتون با پست وجود نداره می‌تونید کالاهاتون رو با اتوبوس و یا باربری بفرستید و تلفن واحد لجستیک باسلام رو بدید. ما کمکتون می‌کنیم که محصولاتتون وارد انبارتون بشه.

    برای راهنمایی بیشتر و هماهنگی ارسال کالا می‌تونید با شماره‌های زیر در ارتباط باشید:
    آقای محمدوست: شماره ثابت 02532814425 / @Mohammaddust
    آقای عساکره: @basalam_asakere1404



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hadis
Hadis
1 سال قبل

من راهم دوره تا انبار قم چطور میتونم محصولم رو بفرستم تا قم ؟
محصول رو خودتون هم لیبل میزنید یا فقط باید خودمون لیبل بزنیم ؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x