از کش یدکیِ سه‌کش کمون تا نظم‌دهنده چمدون! + دسته‌بندی «ورزش و سفر» باسلام رو کشف کن


302

در خانواده ما سفر یعنی غذای خوب خوردن و از هوای خوب لذت‌بردن و با چند کیلو اضافه‌وزن به خانه برگشتن. به همین خاطر این‌که باسلام آن را در کنار ورزش (کاری که قرار است از شنبه شروعش کنم) گذاشته، کمی معذبم می‌کند. با این حال این شما و کشفیات من از دسته‌بندی متناقض‌نمای ورزش و سفر!

۱. کفش و کفی کفش

توی باسلام هزار جور کفی کفش هست که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. مثلا کفی‌های نمدی، هم طبی‌اند، هم در تابستان خنکند و هم در زمستان قلب دوم آدم را گرم می‌کنند. به علاوه بعضی از غرفه‌دارها می‌گویند این کفی‌ها به خاطر طبعشان بوی بد پا را هم از بین می‌برند و از تاول‌زدن و میخچه هم پیشگیری می‌کنند.

۲. کش یدکی سه کش کمان

می‌توانید سه بار اسمش را پشت سر هم تکرار کنید؟! سه‌کش کمان همان تیرکمان بچگی ما دهه شصتی‌ها است که قبلا باید برای ساختنشان کلی دنبال شاخه دولو می‌گشتیم، اما حالا برای دهه نودی‌ها به صورت انبوه تولید می‌شوند. تازه کش یدکی آن را هم می‌فروشند! شما می‌توانید در بازار باسلام انواع مختلف چوبی و پلاستیکی آن را در رنگ‌های مختلف پیدا کنید.

۳. چدن یا خورشیدی بزرگ چنبره آرامپز

بامزه‌ترین ویژگی این محصول این است که اسمش در بخش تجهیزات پخت‌وپز مسافرتی آمده است! از وقتی این دسته‌بندی را دیده‌ام مدام دارم به آدمی فکر می‌کنم که یکی از این‌ها را زده زیر بغلش و دارد از کوه بالا می‌رود!

۴. صابون کاغذی

تا پیش از این مدام از خودم می‌پرسیدم چرا از یکجایی به بعد صابون‌های کاغذی یکهو غیبشان زد؟ مگر این موجودات دوست‌داشتنی چه کم داشتند که تولیدشان را در کنار لیوانهای جمع‌شو و جامدادی‌های فلزی متوقف کردند؟ تا این‌که فهمیدم دارم در جای اشتباهی دنبالشان می‌گردم. کافیست سری به بازار باسلام بزنید و مدل‌های مختلف صابون کاغذی را ببینید تا حرفم را تأیید کنید! صابون‌های کاغذی بهترین وسیله برای رعایت بهداشت شخصی در روزهای سفر هستند. به خصوص اگر راهی مقصدی باشید که امکانت کمی دارد.

۵. ست کیف نظم دهنده چمدان

بازار باسلام پر از نظم‌دهنده‌های چمدانی است که لایه‌ رویی آن‌ها به شکل توری دوخته شده است تا هم وسیله‌‌هایتان را راحت‌تر پیدا کنید و هم هوا در آن‌ها جریان داشته باشد. پیش‌پیش خیالتان از کیفیتشان هم راحت باشد، چون از پارچه‌های برزنتی محکم و مقاوم تولید شده‌اند و به این زودی‌ها پاره نمی‌شوند.

۶. تجهیزات هوازی و تناسب اندام

در باسلام همه‌جور تجهیزاتی برای ورزش‌ پیدا می‌شود: از دمبل و کش ورزشی و مت یوگا بگیر تا کمربند ورزشی چرمی و تور ماهیگیری موشکی!

جالب است بدانید که برخی از این وسایل ورزشی مثل طناب، کش ورزشی تی آر ایکس، دمبل و … در بیشتر اوقات جزء پرفروشترین‌های ۷۲ ساعت گذشته هستند. (باسلام این همه ورزشکار داشته و ما خبر نداشتیم؟)

۷. صندلی غذای کودک

اگر بچه زیر دو ساله دارید و می‌خواهید موقع غذا خوردن درست بنشیند از صندلی غذای پرتابل غافل نشوید. نوع پرتابل این صندلی‌ها به راحتی قابل حمل است و به همین خاطر می‌تواند همراه خوبی برای سفرهایتان باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x