جدیدترین مدل های پالتو سوییت زنانه 1402


5,101

جدیدترین مدل های پالتو سوییت زنانه 1402

نه به اندازه فوتر ضخیم است که دمای هوا را از قطب به گرمای خط استوا تبدیل کند نه به اندازه میکرو نازک که بود و نبودش در زمستان چندان فرقی نداشته باشد، سوییت است، همان پارچه چرم مخمل نما که در اصل به قسمت داخلی پوست حیواناتی چون بز، گوسفند گفته می شود. این پارچه برای اولین بار در کشور سوئد تولید شد، پارچه ای نرم با بافت پرتراکم که در دو نوع کشدار (پشت غواصی) و بدون کش (پشت ساتن) تولید می شود و انواع محصولات به ویژه لباس های زمستانی از آنها تولید می شود، به نسبت فوتر قسمت مناسب تری دارد و برای شهرهایی که سرما در آنها متعادل است گزینه بسیار مناسبی است در ادامه برخی از مدلهای پالتو سوییت را در طرح و رنگهای مختلف خواهیم دید.

جدیدترین مدل های پالتو سوییت زنانه 1402

انواع مدل پالتو سوییت جدید

۱. پالتو سوییت زنانه

داشتن کش بافت روی مچ لباس یکی از اصلی ترین معیارهای گرم بودن هر لباس زمستانی است. این پالتو سوییت با آستین های کش بافت تا قسمت آرنج در عین زیبایی یک پوشش گرم برای زمستان ها به شما خواهد داد، این پالتو در سه رنگ مشکی، آبی نفتی و  خاکی در سایز بندی ۴ تا ۹ انتخاب مناسب برای سایز بزرگها هم خواهد بود که می توانید آن را از غرفه دار باسلام خریداری کنید.

پالتو سوییت زنانه

۲. پالتو سوییت، کت بلند زنانه

مانتوهای کتی همیشه یک استایل رسمی شیک را می‌سازند که یک تیر و چند نشان اند. از قرارهای کاری گرفته تا یک مجلس با مهمانی رسمی همیشه مانتوهای کتی کاربرد دارند، حالا در فصل سرما این مانتو می تواند جای خود را به پالتو کتی بدهد، یک پالتو کتی ۶ دکمه جذاب که در رنگ های بسیار متنوع مشکی، سبز، طوسی، سفید، نسکافه ای، آبی و در سایزهای ۳۸ تا۵۴ موجود با بهترین جنس سوییت در باسلام موجود است.

پالتو سوییت، کت بلند زنانه

۳. پالتو سوییت گرم بالا درجه یک 

اگر قد بلندی دارید یا ترجیح می دهید لباس های با قد بلندتر را در استایل خودتان داشته باشید این پالتو گزینه مناسبی برای شماست. از جنس سوییت گرم بالا درجه یک است و در ۵ رنگ طوسی روشن، طوسی تیره، شتری، کالباسی، سورمه ای در غرفه‌های باسلام موجود است.

پالتو سوییت گرم بالا درجه یک 

۴. پالتو سوییت کمرگت

این پالتو مناسب علاقمندان به استایل های اسپرت است یک پالتو کلاهدار گت دار از سوییت ضخیم درجه یک که در رنگ های طوسی، صورتی، مشکی، شتری، یشمی و نوک مدادی و برای سایز های ۳۸ تا ۴۶ از سایت باسلام قابل خریداری است.

پالتو سوییت کمرگت

۵. پالتو سوییت پشت غواصی

اگر از علاقمندان به کارهای بسیار ساده و بدون هیچ طرح و نقشی هستید، احتمالا این پالتو را ترجیح می دهید. این پالتو به دلیل نوع طراحی یک پالتو همه کاره برای محل کار ، مهمانی و مجالس محسوب می شوند که از جنس سوییت پشت غواصی و در رنگ های مشکی شتری و نسکافه‌ای از باسلام قابل خریداری است.

پالتو سوییت پشت غواصی

۶. پالتو سوییت وندا

برخلاف علاقمندان به استایل های ساده و بدون طرح، هستند کسانی که در هر لباسی طرح و نقش را بیشتر طرح می دهند این پالتو که ترکیبی از  سوییت پوست ماری و ترکیب چرم تیرکمانی درجه یک است یک انتخاب مناسب برای این افراد است که در رنگ های مشکی، شتری، طوسی، سورمه ای، نسکافه ای، زرشکی و سبز در سایت باسلام در دسترس مشتریان است.

پالتو سوییت وندا

۷. پالتو سوییت شیک مجلسی

اگر از مدل های معمول و پرتکرار پالتو خسته شده اید و به دنبال یک مدل مجلسی دخترانه و شیک می گردید این پالتو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، این پالتو از قسمت کمر و روی مچ چین دار است که ضمن جذابیت بیشتری که به این لباس داده آن را به گزینه مناسبی برای مهمانی و مجالس تبدیل کرده است. پالتویی که برای همه سلایق و سایزها مناسب است و در رنگ های مشکی، سفید، سرخابی،‌ نسکافه ای، گلبهی، شتری، سبز، صورتی، خاکستری، خردلی، سفید و سورمه ای در سایزهای ۳۴ تا ۶۲ از طریق باسلام امکان ثبت سفارش وجود دارد.

پالتو سوییت شیک مجلسی

۸. پالتو سوییت آستین پانچ

اگر در زمستان پوشیدن لباس های اندامی برای شما آزاردهنده است یا اگر عادت به پوشیدن چند لایه لباس های گرم دارید نیاز به یک پالتو با استایل آزاد دارید، پالتو سوییت آستین پانچ با طرح های مختلف پلنگی، خطوط و ابروبادی که مناسب سایز ۳۸ تا ۴۸ است می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پالتو سوییت آستین پانچ

۹. پالتو سوییت و چرم 

همراهی سوییت و چرم در کنار هم، همیشه یک ترکیب برنده است. در این پالتو هم همراهی این دو جنس یک پالتو متفاوت ساخته است، جلوی کار لایی خورده است که به ایستایی بهتر پالتو کمک میکند و برای سایز۳۸ تا ۴۸  مناسب است. برای داشتن این پالتوی متفاوت کافی است به باسلام سر بزنید.

پالتو سوییت و چرم

۱۰. پالتو سوییت گلدوزی شده

پالتو سوییت پشت غواصی گلدوزی شده، بدون دکمه و جلو باز است که در رنگ های مشکی و نسکافه ای در غرفه باسلام موجود است. این پالتو فری سایزو مناسب تا سایز ۴۶  است که میتواند در فصل زمستان عصای دست شما باشد.

پالتو سوییت گلدوزی شده

۱۱. پالتو سوییت بلند

ترکیب لباس های زمستانی با پارچه پشمی همیشه یک ترفند جذاب برای خاص تر شدن لباس هاست، پالتوجنس سوئیت کش غواصی گِرم بالا به همراه پشمی چهارخونه ترک یکی از این انتخاب های جذاب است این پالتو در ۴ طرح و رنگ و در دو سایز مناسب سایز های ۳۸ تا ۵۰ در سایت باسلام موجود است.

پالتو سوییت بلند

۱۲. پالتو سوییت عروسکی

یک پالتو با طراحی عروسکی که می تواند شما را در هر مهمانی به مرکز توجه تبدیل کند، طراحی استین  و کمربند این پالتو آن را با هر پالتوی دیگری که داشتید متفاوت کرده است. پالتویی از برند پارلا که دکمه مخفی دارد و قد آن به سلیقه مشتری قابل تغییر است.

پالتو سوییت عروسکی

۱۳. پالتو سوییت مجلسی بلند

اگر اهل پوشیدن عبا هستید یا در زمستان ترجیح می دهید به جای چادر از یک پوشش گرم اسلامی استفاده کنید این پالتو یک گزینه مناسب برای شماست، یک پالتو سوییت گرم با قد کاملا بلند و طراحی آزاد که یک استایل گرم با پوشش کامل اسلامی برای شما خواهد ساخت. اگر به این سبک پالتوها علاقمند هستید می‌توانید آن را از غرفه دار باسلام بخواهید.

پالتو سوییت مجلسی بلند

۱۴. پالتو سوییت خزدار

اگر در شهرهای سردسیر زندگی می‌کنید یا از علاقمندان به لباس های خزدار هستید، یک پالتو با یقه و سرآستین های خز می‌تواند برای شما مناسب باشد این پالتو تک رنگ آبی کاربنی  با قد ۱۲۰ در ۳ سایز مناسب سایزهای ۳۶ تا ۴۸ است که می‌توانید از باسلام تهیه کنید.

پالتو سوییت خزدار

۱۵. پالتو سوییت با خرجکار چرم

همراهی جذاب سوییت و چرم می تواند ترکیب‌های زیبای بسیاری ایجاد کند، یکی از جذاب ترین پیوندهای سوییت و چرم همین پالتو است، پالتو سوییت گرم با خرجکار چرم که در رنگ های سورمه ای، شتری و زرشکی، و در دو سایز مناسب سایز های ۳۶ تا ۴۶ است. این پالتوی جلوباز جذاب را از بازار باسلام بخواهید.

پالتو سوییت با خرجکار چرم

۱۶. پالتو سوییت کار گلدوزی شده

برای کسانی که قد کوتاه تری دارند یا استایل های کوتاه را ترجیح می دهند، یک پالتوی جلوباز که بتوانند با شلوارها و شومیزهای مختلف استایل کنند می‌تواند به یک پای ثابت کمدشان تبدیل شود‌. این پالتو با گلدوزی چهره برای شما یک استایل جذاب متفاوت می سازد که تن کمتر کسی خواهید دید.

پالتو سوییت کار گلدوزی شده

۱۷. پالتو سوییت داخل غواصی گرم

در فصل زمستان به یک مجلس دعوت شده اید؟ چیزی که بیشتر از همه لازم دارید یک پالتو با پارچه سوییت پشت غواصي گرم با آستین های گلدوزی زیباست. این پالتو با برش آزاد و فون و یقه هفت مناسب سایز های ۴۶ تا ۵۶ است و به وسیله غزن بسته می‌شود. برای تکمیل کردن استایل مهمانی خود همین حالا باسلام را سرچ کنید.

پالتو سوییت داخل غواصی گرم

۱۸. پالتو سوییت چرم دو یقه

یکی دیگر از انتخاب‌هایی که می‌تواند یک استایل رسمی و مجلسی جذاب برای شما بسازد استفاده از این پالتو سوییت مشکی با خرج کار چرم مغزی دوزی شده است. این پالتو دو یقه آستر دار با  قد ۹۵ و قد استین ۵۵  مناسب سایز ۴۰ تا ۴۴ است. برای داشتن این پالتو باسلام شما را به فروشنده متصل خواهد کرد.

پالتو سوییت چرم دو یقه

۱۹. پالتو سوییت بلند شیک

برش این پالتو با چین های بالای سینه و روی آستین آن را به یک پالتو خاص و جذاب تبدیل کرده که حتی برای مادران باردار هم گزینه مناسبی است، این پالتو در رنگ های متنوع مشکی، سفید، شیری، کرمی، خاکستری، گلبهی، زرشکی، سورمه ای، سرخابی، طوسی، ابی، قرمز و نسکافه ای  برای کوچکترین سایزها یعنی ۳۴ تا اورسایز و سایز ۶۲ از بازار باسلام قابل خریداری است.

پالتو سوییت بلند شیک

۲۰. پالتو زنانه سوییت پوست ماری

اگر چه سوییت های ساده در دوخت انواع پالتو رایج تر است اما هستند کسانی که  سوییت های طرحدار مانند سوییت پوست ماری را ترجیح می دهند. اگر شما هم از این دسته‌اید این پالتو مناسب شماست که آن را در رنگ های مشکی ، زرشکی ، سبز ، سورمه ای،  شتری ، طوسی روشن، طوسی تیره و یاسی از غرفه دار باسلام خریداری کنید.

پالتو زنانه سوییت پوست ماری

انواع استایل با پالتو سوییت

اگر از علاقمندان به پالتو سوییت هستید و در استایل خود از این نوع پالتو زیاد استفاده می کنید میتوانید از این تصاویر به عنوان راهنما برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید.

با پالتوی سوییت بلند جذاب باشید

یک پالتوی بلند سوییت در رنگ های خنثی را با یک بوت چرمی مشکی بلند تا زیر زانو، یک لگ چرم و‌ یک گپ مشکی استایل کنید تا جذابیتتان تکمیل شود.

با پالتوی سوییت بلند جذاب باشید

تیپ اسپرت خودتان را به سوییت شتری بسپارید

اگر پالتوهای سبک اسپورت را ترجیح می دهید، یک پالتوی سوییت شتری را با شلوار جین اسکینی ذغالی یا مشکی و کتانی همرنگ با پالتو ست کنید تا یک تیپ چشم‌نواز داشته باشید.

تیپ اسپرت خودتان را به سوییت شتری بسپارید

استایل سوییت مشکی برای کسانی که مشکی رنگ عشق‌شان است

اگر در استایلتان رنگ‌های مشکی و تیره را ترجیح می‌دهید، با ترکیب پالتویی سوییت مشکی و شلوار جین ذغالی و یک بافت مشکی میتوانید یک استایل شیک مونوکروم خلق کنید، اما حتما حواستان باشد که شلوار روی بافت بیاید.

استایل سوییت مشکی برای کسانی که مشکی رنگ عشق‌شان است

استفاده از سفید را در کنار سوییت شتری فراموش نکنید

ترکیب سفید با جین سورمه ای همیشه یک ترکیب برنده است حالا اگر با شتری ترکیب شود قطعا بی رقیب می‌شود، اگر یک پالتوی سوییت شتری در کمدتان دارید این ترکیب را پیشنهاد میکنیم.

استفاده از سفید را در کنار سوییت شتری فراموش نکنید

سوییت کوتاه تان را شیک استایل کنید

پالتوی سوییت کوتاه جلوباز را با گپ و شلوار اسکینی مشکی و نیم بوت پاشنه دار ترکیب کنید و منتظر بمانید تا همه آدرس مزون لباستان را بپرسند.

سوییت کوتاه تان را شیک استایل کنید

با پالتوی یشمی سوییت خاص ترین استایل را داشته باشید

پالتوی یشمی سوییت، شلوار اسکینی مشکی ، تیشرت و ونس سفید، این همه چیزی است که نیاز دارید تا چشم ها را به خودتان خیره کنید.

با پالتوی یشمی سوییت خاص ترین استایل را داشته باشید

پالتو سوییت با شلوارهای گشادتان هم ست می شود

اگر شلوارهای آزاد و راحت را ترجیح می دهید، می‌توانید پالتوی بلند شتری را با شلوار بگ کرمی، کیف و تیشرت سفید و کفش و شال یا کلاه شتری استایل کنید و از دیدن خود مقابل آینه لذت ببرید.

پالتو سوییت با شلوارهای گشادتان هم ست می شود

با پالتو سوییت، گرم و پاییزی باشید

ترکیب یک پالتوی شتری سوییت بلند با بافت بلند، بوت و کیف همرنگ میتواند شما را در هر جمعی به مرکز توجه تبدیل کند ، یک استایل گرم با رنگ های کاملا پاییزی!

با پالتو سوییت، گرم و پاییزی باشید

پالتو سوییت طوسی، خنثی اما زیبا

همیشه رنگهای گرم پاییزی قرار نیست انتخاب ما برای روزهای سرد باشد گاهی یک رنگ خنثی مانند طوسی روشن برای پالتو با لگ و نیم بوت چرمی مشکی و یک دورس سفید هم میتواند یک ترکیب هیجان انگیز باشد.

پالتو سوییت طوسی، خنثی اما زیبا

پالتو سوییت تان را درخشان بپوشید

پالتوی بلند مشکی سوییت خود را از کمد بردارید، یا دامن پلیسه، نیم بوت پاشنه دار مشکی و بافت گپ مشکی ترکیب کنید، مطمئن باشید شما درخشان خواهید شد.

پالتو سوییت تان را درخشان بپوشید
پالتو سوییت چیست؟

سوییت همان پارچه چرم مخمل نما است که در اصل به قسمت داخلی پوست حیواناتی چون بز، گوسفند گفته می شود. لباس های زمستانی که از سوییت تولید می شود، به نسبت فوتر قسمت مناسب تری دارد و برای شهرهایی که سرما در آنها متعادل است گزینه بسیار مناسبی است

با پالتوی سوییت چه شلواری مناسب است؟

لگ‌های چرم، شلوار جین آبی یا ذغالی، شلوار اسکینی مشکی، شلوارهای گشاد و حتی دامن‌های پلیسه می‌توانند به خوبی با پالتو سوییت ست شوند. کافی است نگاهی به راهنمایی‌های این مقاله بیاندازید.

پالتو سوییت شتری با چه رنگی ست می شود؟

ترکیب یک پالتوی شتری سوییت بلند با بافت بلند، بوت و کیف همرنگ میتواند شما را در هر جمعی به مرکز توجه تبدیل کند ، یک استایل گرم با رنگ های کاملا پاییزی!



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x