بازار باسلام حامی رویداد تدکس دانشگاه امیرکبیر


1,330

تدکس امیرکبیر | حامیان تدکس

امروز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ شمسی بازار باسلام یکی از حامیان رویداد تدکس دانشگاه امیرکبیر است و محصولاتی محلی و روستایی و خانگی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.

تدکس امیرکبیر

رویداد تِدِکس (TEDx : x = independently organized TED event) گردهمایی یک‌روزه است که به وسیله داوطلبانی از یک جامعه محلی یا منطقه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود تا در آن مجموعه‌ای از سخنرانی‌های کوتاه ایده‌محور از سوی سخنرانان مطرح گردد؛ این سخنرانی‌ها هرچند از هم مستقل هستند اما همگی یک ویژگی مشترک را درباره موضوعات و مسائل آن جامعه دارند. هدف از تدکس «برانگیختن ایده‌ها، جرقه زدن گفتگو، ایجاد ارتباطات و اجتماعات جدید و فاقد هر دستور کار تجاری، مذهبی یا سیاسی است».

فهرست سخنرانان، معرفی و دغدغه آنها را در این رویداد که تحت لیسانس سازمان مردم‌نهاد تد (TED) در حال برگزاری است در پایگاه تدکس امیرکبیر (TEDx Amirkabir University) ببینید.

تدکس امیرکبیر | حامیان تدکس

بازار باسلام

باسلام، پلتفرم خرید از تولیدکننده‌ ایرانی است. تولیدکنندگان می‌توانند در باسلام غرفه رایگان بسازند و محصولات خود را به خریداران عرضه کنند. در این بازار آنلاین می‌توان محصولات خوراکی خانگی، صنایع دستی و بسیاری دیگر از تولیدات ایرانی را پیدا و خریداری کرد.

خرید و فروش در باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x