بهترین و پرفروش ترین یخچال و فریزرهای دوو کدامند؟


742

بهترین و پرفروش ترین یخچال و فریزرهای دوو کدامند؟

بهترین مدل های یخچال فریزر دوو

محصولات اورجینال دوو ساخت کشور کره جنوبی هستند. یخچال‌های دوو در مقایسه با سامسونگ و ال جی قیمت مناسب‌تری دارند. این یخچال‌ها از طراحی زیبا و شیک و امکانات مدرن بهره می‌برند. کمپرسورهای اینورتر، پنل‌های ال ای دی لمسی، انواع فیلترها و سیستم سرمایشی هوشمند و آبسردکن و یخساز اتوماتیک تقریبا در همه یخچال‌های دوو  هستند. طبقات و کشوهای سبک و مقاوم و درهای دو حالته از دیگر امکانات یخچال فریزرهای دوو هستند.

البته در ایران، شرکت انتخاب الکترونیک محصولات برند دوو را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. خدمات پس از فروش دوو را هم همین شرکت بر عهده دارد. محصولات ایرانی دوو از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار هستند و مشتریان از تولیدات ایرانی دوو رضایت دارند.

بهترین مدل های یخچال فریزر دوو

بهترین مدل های یخچال فریزر ساید بای ساید

بهترین مدل های یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو مدل ۳۰۲۰MW

این یخچال ساید باید ساید رده مصرف انرژی A+ دارد و از بابت مصرف انرژی خیال مشتری را راحت می‌کند. ظرفیت آن در کل 684 لیتر است. از تکنولوژی نوفراست هم برای مقابله با برفک استفاده می‌کند. پارتیشن بندی یخچال هم کاملا کاربردی و با حداکثر استفاده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو مدل ۳۰۲۰MW

یخچال ساید بای ساید دوو مدل ۳۱۳۳SS

این مدل آبسردکن و یخساز اتوماتیک دارد یعنی با اتصال آب شهری به یخچال می‌توانید از آبسردکن ویخساز آن به شکل اتوماتیک برای تهیه آب آشامیدنی و یخ استفاده کنید. سنسور کنترل دما هم در این مدل می‌تواند با اندازه‌گیری دمای داخل و بیرون یخچال و انتقال این اطلاعات به کمپرسور دمای یخچال را به شکل خودکار و متناسب تنظیم کند. طراحی شیک و مدرن هم از امتیازات این مدل است.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۳۳۰SS

این مدل بیش از 550 لیتر ظرفیت دارد. با سامانه سرمای فلزی این یخچال می‌تواند حتی در صورت زیاد باز و بسته شدن درب آن سرمای داخل یخچال را حفظ کند. فیلتر هوای سه لایه و سیستم حفظ تازگی میوه و سبزیجات هم از دیگر ویژگی‌های این مدل است. با اتصال آب شهری به این یخچال می‌توانید همیشه آب آشامیدنی خنک داشته باشید. گردش هوای هوشمند، کنترل دمای هوشمند و سیستم بهینه ساز مصرف انرژی از دیگر قابلیت‌های این یخچال است.لینک

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۳۳۰SS

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۴۴۰SS

 این مدل با سرمایش فلزی باعث سرد ماندن داخل یخچال حتی در صورت استفاده زیاد می‌شود. فیلتر هوای سه گانه و منطقه سرمای ویژه هم دارد. سامانه سرمایش سریع را هم در یخچال و هم در فریزر دارد و با حالت ذخیره انرژی هوشمند می‌توانید از اضافه مصرف انرژی توسط دستگاه جلوگیری کنید. با سامانه گردش هوای چندگانه هم می‌توان از ماندگی مواد غذایی در یخچال جلوگیری کرد. طبقات این یخچال برای پارتیشن نیاز به قاب ندارند و از لایه‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند. با سامانه کنترل سرمایش الکترونیک هم می‎توانید بدون دخالت مستقیم دستی دمای داخل یخچال را تنظیم کنید.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۴۴۰SS

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۴۴۰MW

رده مصرف انرژی این مدل +A است که جزو بهینه‌ترین رده‌هاست. موتور کمپرسور اینورتر آن هم ساخت کره جنوبی و از مدل‌های کم‌مصرف است. سامانه سرمایش فلزی در این مدل باعث سرمادهی مستمر آن در هنگام استفاده است. فیلتر هوای سه گانه آن به علاوه سیستم گردش هوای خودکار باعث می‌شود مواد داخل یخچال تازه بمانند. منطقه ویژه سرمادهی هم دارد که سرمایی تا سرحد انجماد در بخش یخچال دستگاه ایجاد می‌کند. سنسور دمای خودکار هم سرمای داخلی یخچال را کنترل می‌کند. سه درب هم هست و می‌توانید جای زیادی در یخچال باز کنید. آبسردکن و یخساز خودکار و سرمایش سریع و پنل لمسی ال ای دی هم از دیگر قابلیت‌های این مدل است.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل۳۴۴۰MW

بهترین مدل های یخچال فریزر دوقلو

بهترین مدل های یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوو مدل ۲۰۳۰ss

چشم الکترونیکی هوشمند و سامانه گردش هوای سه بعدی و کمپرسور پربازده را شاید بتوان از شاخص‌ترین ویژگی‌های این مدل در نظر گرفت. تهویه هوشمند و تنظیم کار بی‌صدا در شب، تنظیم کارکرد در هنگام سفر و ترک خانه، فیلتر تصفیه آب و فیلتر هوای داخلی، فناوری کاهش مصرف انرژی، اتصال به آب شهری و فیلتر تصفیه آن، طراحی طبقات شیشه‌ای بدون قاب و درزگیر آنتی باکتریال قابل تعویض به علاوه پنل دیجیتالی بزرگ از دیگر قابلیت‌های این یخچال هستند.

یخچال فریزر دوو مدل ۲۰۳۰ss

یخچال فریزر دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-۲۰۳۰MW

این مدل هم کمپرسور پربازده دارد و با مصرف انرژی متناسب سرمای عالی را تولید می‌کند. رده مصرف انرژی آن هم +A است. با قابلیت اتصال به آب شهری و یخساز اتوماتیک، سیستم سرمایش و انجماد سریع، سامانه بستن دربها، چشم الکترونی، سامانه گردش هوای چندگانه، خوشبوکننده، سامانه تنظیم خودکار یخچال در هنگام سفر، کاهش صدا در شب، نوار درزگیر آنتی باکتریال قابل تعویض، نمایشگر لمسی بزرگ، طبقات شیشه‌ای بدون قاب و سنسورهای هوشمندف این یخچال به یک گزینه ایده آل برای خانه شما تبدیل می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو دوو ۴۰ فوت مدل DLRF-۲۰۳۰MW

بهترین مدل های یخچال فریزر درب از بالا

بهترین مدل های یخچال فریزر درب از بالا

یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو مدل ۲۲۱۰LW و ۲۲۱۰GW

این یخچال با رده مصرف انرژی A+ در زمره یخچال‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد.  سیستم نوفراست ضد برفک دارد و با گنجایش مجموعا 367 لیتر می‌تواند مواد غذایی و دیگر چیزها را تازه نگه دارد. این مدل پنل دیجیتالی و آبسردکن هم دارد. با سیستم سرمایش دیجیتال و سامانه سرمایشی دوگانه می‌توان به راحتی دمای این دستگاه را به شکل اتوماتیک تنظیم کرد.

یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو مدل  ۲۲۱۰LW و  ۲۲۱۰GW

یخچال فریزر دوو مدل ۲۸۳۰LW

این یخچال بیش از 700 لیتر ظرفیت دارد و رده مصرف انرژی آن A+ است. مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم‌مصرف، دارای کنترل پنل LED، سیستم Digital Cooling به منظور حفظ تازگی مواد غذایی موجود در یخچال مانند روز اول، سامانه سرمایش دوگانه DVO Cooling و دارای سامانه روشنایی Luxury LED هم هست. سیستم نوفراست ضد برفک و آبسردکن هم از دیگر قابلیت‌های این مدل است.

یخچال فریزر دوو مدل ۲۸۳۰LW

یخچال فریزر ۲۸ فوت دوو مدل ۲۹۲۰GWو ۲۹۲۰LW

این یخچال با رده مصرف انرژی A+ در زمره یخچال‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد. مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم‌مصرف، دارای کنترل پنل LED، سیستم Digital Cooling به منظور حفظ تازگی مواد غذایی، سامانه سرمایش دوگانه DVO Cooling و دارای سامانه روشنایی Luxury LED هم هست. سیستم نوفراست ضد برفک و آبسردکن هم دارد و با گنجایش مجموعا 367 لیتر می‌تواند مواد غذایی و دیگر چیزها را تازه نگه دارد.

یخچال فریزر ۲۸ فوت دوو مدل ۲۹۲۰GWو ۲۹۲۰LW

بهترین مدل های یخچال فریزر درب از پایین

بهترین مدل های یخچال فریزر درب از پایین

یخچال فریزر ۲۰ فوت دوو مدل ۲۷۲۰LW

 این مدل‌ هم ویژگی‌های مدل‌های بالا را دارد با این تفاوت که فریزر آن در قسمت بالای دستگاه روی یخچال قرار گرفته است. رده مصرف انرژی A+ و سیستم ضد برفک نوفراست و پنل دیجیتال، کمپرسور کم‌مصرف، سیستم سرمایش دیجیتال (که با آن می‌توان مواد موجود در داخل یخچال را برای مدت طولانی تازه نگه داشت) و سرمایش دوگانه DVO Cooling از قابلیت‌های این دستگاه هستند.

یخچال فریزر ۲۰ فوت دوو مدل ۲۷۲۰LW

سوالات متداول درباره‌ی بهترین مدل یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر دوو چه مدل‌هایی دارد؟

مدلهای مختلفی از یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر درب از بالا تا یخچال فریزر درب از پایین را می‌توانید از برند دوو تهیه کنید.

یخچال فریرز‌ های دوو کجایی هستند؟

محصولات اورجینال دوو ساخت کشور کره جنوبی هستند. یخچال‌های دوو در مقایسه با سامسونگ و ال جی قیمت مناسب‌تری دارند. البته در ایران، شرکت انتخاب الکترونیک محصولات برند دوو را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. خدمات پس از فروش دوو را هم همین شرکت بر عهده دارد. محصولات ایرانی دوو از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار هستند و مشتریان از تولیدات ایرانی دوو رضایت دارند.

یخچال فریزر های دوو چه امکاناتی دارند؟

این یخچال‌ها از طراحی زیبا و شیک و امکانات مدرن بهره می‌برند. کمپرسورهای اینورتر، پنل‌های ال ای دی لمسی، انواع فیلترها و سیستم سرمایشی هوشمند و آبسردکن و یخساز اتوماتیک تقریبا در همه یخچال‌های دوو  هستند. طبقات و کشوهای سبک و مقاوم و درهای دو حالته از دیگر امکانات یخچال فریزرهای دوو هستند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x