رنگ اسباب‌بازی بچه‌م رو با اتاقش هماهنگ کردم


378

انگار وارد کارگاهی شده بودم و تمام چیزایی که دوست داشتم رو می‌تونستم سفارش بدم تا بسازن. خانم زندی از آن دست آدم‌هایی است که دوست دارد در خرید دستش باز باشد و دقیقا همان چیزی را بخرد که مدنظرش است. اون از تجربه‌ی خرید خود اینگونه می‌گوید: خب همون‌طور که می‌دونین تهیه اسباب و وسایل نوزاد هزینه بر هست. اینکه من می‌تونستم در کنار خرید اسباب‌بازی‌های چوبی، تو انتخاب رنگشون هم اعمال‌سلیقه کنم خیلی خوب بود. حالا رنگ‌آمیزی اتاق و وسایل و اسباب‌بازی‌ها خیلی همخونی داره و از نظر خودم انتخاب رنگی هم که داشتم خوب بود و مهم اینه‌که دوستانمون در قسمت تولیدی تونستن کار رو خیلی نزدیک به همون رنگ‌هایی که مد نظرم بود تحویل بدن.

حروف اسم بچه‌م رو به سفارشم اضافه کردم

خب از اول دوست داشتم که فرزندم با اسباب‌بازی‌های چوبی بازی کنه به خاطر القای حس طبیعت و زنده بودن و اینکه از سایر اسباب‌بازی‌ها ایمن‌تره و خطر کمتری برای کودک داره. تو سایتای مختلف و باسلام دنبالشون گشتم تا رسیدم به غرفه‌ی نیلوتویز. از مجموعه‌هایی که ارائه کرده بود خوشم اومد با غرفه دار صحبت کردم. یک مورد دیگه هم که قابل ذکره و خیلی خوب بود این بود که من می‌تونستم تعداد و همچنین نوع اسباب‌بازی‌ها رو تغییر بدم. مثلا اگر دوربین‌و نمی‌خواستم، هواپیما رو جایگزینش کنم. یا حروف اسم رو به سفارشم اضافه کنم. اینکه دستم باز بود رو دوست داشتم.

همراهی خوب در نهایت رضایت رو به ارمغان میاره

من دنبال این نبودم که بخوام تجملاتی و خیلی حساس برخورد کنم و لاکچری‌بازی در بیارم و تمام وسایل رو خیلی بالا پایین کنم برای سیسمونی بچم و اینکه برای خرید سیسمونی قاعدتا اول وسایل ضروری کودک و تهیه کردم و بعد درنهایت رسیدم به تهیه خرده‌ریزها و اسباب‌بازی‌ها. اینکه تونستم در نهایت با انتخاب رنگ اسباب‌بازی ها در عین سادگی یه همخونی دلنشین بین وسایل اتاق و بازی کودک ایجاد کنم خوشحالم کرد. امیدوارم فرزندم رو هم در آینده که تونست بازی کنه و از وسایل استفاده کنه خوشحال کنه. در طول آماده‌سازی وسایل هم با غرفه‌دار سر رنگ و زمان آماده‌سازی گفتگو می‌کردم که خب همراهی خوب در نهایت رضایت رو به ارمغان میاره.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x