باسلام به اصفهان رسید


671

حتما به گوشتان رسیده که اعضای تیم باسلام چند وقتی‌ست به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کنند و مهمان همکاران غرفه‌دارشان می‌شوند. مرداد ماه به یزد رفتیم و از غرفه‌داران صنایع نساجی‌ چیزهای زیادی یاد گرفتیم. بعد از آن، مقدمات سفر بعدی را آماده کردیم و اصفهان مقصد انتخابی‌مان بود. همان هدفمان در یزد را پی گرفتیم و غرفه‌هایی که در راسته‌ی صنایع نساجی در حال فعالیت‌اند را شناسایی کردیم. برنامه‌های هماهنگی را انجام دادیم و عزم سفر کردیم.
سفر باسلام به اصفهان و آران بیدگل سه روز طول کشید، اما اندازه‌ی سه سال کسب تجربه و یادگیری به همراه داشت. به کارگاه و مغازه 9 غرفه‌دار رفتیم و یک دورهمی جمع‌و جور هم با تعداد بیشتری از غرفه‌داران در هتل سنتی سهرودی داشتیم.

غرفه‌هایی که میهمانشان شدیم هرکدام قصه‌ای داشتند و روایتی؛ از روزهای اول شروع کسب‌وکارشان تا چالش‎‌هایی که خودشان و هم‌صنفی‌هایشان دارند. از آرزوها و برنامه‌هایشان برای آینده می‌گفتند، اینکه دوست دارند خیری جمعی بسازند و دیگران هم در آن شریک شوند.

این‌بار تیم باسلام با تعداد بیشتر و تنوع بیشتری از آدم‌ها رفته بود، مزیت‌ حضور آدم‌های مختلف در کیفیت سفر کاملا مشهود بود. هر فردی یک بار از دید شخصی خودش به سفر نگاه می‌کرد و یک بار از دید یک باسلامی که دارد در این جمع بزرگ کار می‌کند. اعضای تیم به اتفاق آخر سفر می‌گفتند با غرفه‌داران کاردرستی کار می‌کنیم و این برایشان شادی‌آفرین بود.

از جزییات سفر بعدا می‌گوییم، فقط می‌خواستیم در همین دو سه پاراگراف خبر سفرمان به نصف جهان را بدهیم، ذوق دیدن و گفت‌وگو با غرفه‌داران باسلام را نشانتان بدهیم و در نهایت از یک تریبون رسمی‌تر تشکر و سپاس خود را از اصفهان و غرفه‌‌های اصفهانی اعلام کنیم.

غرفه‌هایی که مهمانشان بودیم و کیف دیدارشان را بردیم:

فرش میلاد در کاشان
تولیدی وخیاطی گل نرگس
تابلوفرش ماه چهره
صنایع دستی پرشین
عمده فروشی پارچه پرده ومبلی ریمونی
تولیدی چادر ماشین رفاه
پارچه سرای رزاق
آقای پیراهن
گالری عفاف و حجاب گل آیین

باسلام از اصفهان به مقصد بعدی‌اش فکر می‌کند. شما پیشنهادی دارید؟



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی
مجتبی
6 ماه قبل

سلماس، نقطه صفر مرزی

سمانه سعیدیان
سمانه سعیدیان
6 ماه قبل

من چندین بار اعلام کردم ب کارگاه هنری من سر بزنید ولی درخواستم اعلام نسد بخاطر شرایط بد اینترنت امیدوارم اینبار پیامم دیده شود و‌منتظر حضور شما باشم

رضا عیوضی
رضا عیوضی
6 ماه قبل

بله. خوزستان

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x