با «قیمت خط‌ خورده» و «تخفیف واقعی» خداحافظی می‌کنیم


901

با «قیمت خط‌ خورده» و «تخفیف واقعی» خداحافظی می‌کنیم

هرکدام از طرح‌ها، پیشنهادات و ویژگی‌های مختلفی که در اپ و سایت باسلام ارائه می‌شود و در اختیار غرفه‌داران و مشتریان قرار می‌گیرد، دارای هدفی‌ست. وقتی یک ویژگی به باسلام اضافه می‌شود و غرفه‌داران و مشتریان شروع به استفاده از آن می‌کنند، کارشناسان باسلام به‌صورت منظم، اطلاعات و داده‌های آن را بررسی می‌کنند تا حتما این ویژگی در مسیر درست رسیدن به اهداف خودش پیش برود.

دو ویژگی «تخفیف واقعی» و «قیمت خط خورده» که در اختیار غرفه‌داران است نیز جزو همین ویژگی‌ها هستند. 

پس از بررسی‌های دقیق، مشاهده رفتار کاربران، در نظر گرفتن اصول قیمت‌گذاری رقابتی و مشاهده میزان تبدیل بازدید به مشتری، تصمیم خاموش کردن امکان «تخفیف واقعی» گرفته شده است. بر اساس بازخوردها، مشخص شده است که این ویژگی عملکرد مورد انتظار را ارائه نمی‌دهد و نیازمند بازنگری و بهبود عملکرد در آینده است.

در همین راستا، از تعدادی از غرفه‌داران نیز خواسته شد تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره تخفیف‌های واقعی و شرایط مشارکت در کمپین‌ها ارائه دهند. این بازخوردها نشان داد که فروشندگان به دنبال شرایط منصفانه‌تری برای ارائه تخفیف‌ها هستند و مایلند باسلام در این زمینه انعطاف‌پذیرتر باشد. بر اساس این بازخوردها، به دنبال راه‌های بهبود هستیم تا اطمینان حاصل شود که هم فروشندگان و هم مشتریان از تجربه خرید و فروش در باسلام رضایت داشته باشند.

همچنین درباره «قیمت خط خورده» باید بگوییم که این ویژگی در مسیر خودش به درستی حرکت نمی‌کند و به نظر می‌رسد ارزش‌افزوده‌ای هم برای غرفه‌دار و مشتری به همراه ندارد. در قیمت خط خورده روال به این ترتیب بود که غرفه‌دار برای هرمحصول دو قیمت درج می‌کرد؛ یکی قیمت اولیه که عملا همان قیمت خط خورده بود و دومی قیمت نهایی فروش محصول.

 طبق بررسی‌های انجام شده، این ویژگی هم به منظور اصلاح و ارتقا خاموش خواهد شد و از این پس تنها یک قیمت برای هر محصول درج می‌شود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
13 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی
هادی
10 روز قبل

سلام ممنون از زحمات شما
یک فکری بحال این ۵ روز زمان تسویه با عرفه دار کنید این موصوع خییلی مهم تره البته بر ای عرفه دارن چرا که د از زمان ثبت سبارس تا ارسال و تا زمان ثبت رصایت مشتری حداقل ۱۵ روز پول در حاسابتون هست که مشتری ثبت میزنه یه ۵ روز باز بزور تحمیل میشه به عرفه دار و عنلا با این گرونی بصورت قطره چکانی پول خودمون میدین

حسین
حسین
10 روز قبل

هم توی کارمزدها خیلی اشتباه بزرکی کردین… و هم استوریتون خیلی زشت و بد فرم هستش و هرچی میگم مدلشو عوض کنین اصلا به روی خودتون نمیارین… و هم دو قیمتی رو برداشتین یکم بنظرم اشتباهه.

فقط بنظرم اگه در قسمت استوری ، وقتی میخاین عکسی آپلود کنیم چون خیلی کوچیک هست و بچه های پشتیبانی گفتن نه بزرگ نمیشه. بنظرم پس طراح سایتتون رو عوض کنین خیلی بهتر و شیک تر میشه سایتتون…

تولیدی و فروشگاه تولیدی کیاچرم تبریز
تولیدی و فروشگاه تولیدی کیاچرم تبریز
10 روز قبل

سلام.
طرح خیلی خوبی است در راستای قیمت گذاری واقعی و جلوگیری از قیمتها و تخفیف های کاذبانه.
یه پیشنهاد هم اینکه برای قیمت عمده فروشی هم یه تمهیدی بیندیشید.
وقتی مشتری قصد خرید عمده داره عملا راهی برای فروش عمده در باسلام پیدا نمی کنیم

استیل نقش جهان
استیل نقش جهان
10 روز قبل

خیلی تصمیم به جا و خوبی است چون بعضی غرفه داران قیمت غیر واقعی میزدند و بعد با تخفیف زیاد قیمت واقعی زده می شد

کیفدونی خمین
کیفدونی خمین
10 روز قبل

خوبه عالیه فقط کاش در مورد کارمزدها هم ی تجدید نظری میکردین

غرفه نانوک چرم
غرفه نانوک چرم
10 روز قبل

توروخدا حذف نکنید یه آیکون بزارید دلخواه هرکس نمیخواد خاموش کنه هرکس میخواد روشن بزاره استفاده کنه،برای ما که محصولات چرم طبیعی میفروشیم خیلی هم خوب جواب داده .قیمتی که داخل مغازمون میفروشیم گذاشتیم روی خط خورده قیمت باسلامی رو گذاشتیم رو تخفیف خورده بود کافیه غرفه دار متوجه باشه آنلاین شاپ و خرید اینترنتی باید از حضوری ارزونتر باشه چون آب برق کرایه مغازه… نداره .غرفه من همواره تخفیف هست تمام مشتری های حضوریم اینو میدونن و خیلی هاشون میان از باسلام اینترنتی ازمن میخرن که شامل تخفیف بشن.شاید خیلی ها بلد نیستن از این روش قیمت خط خورده استفاده کنن ولی اگر بدونن چطور استفاده کنن تا مشتری متوجه حقیقت قیمت باشه خیلی به فروش کمک میکنه،تر و خشک رو باهم نسوزونید لطفاً ،این گزینه رو خاموش نکنید جوری طراحی کنید که آیکون داشته باشه اگر کسی خواست استفاده کنه خیلی هم خوب و کارایی داره

احسان گریوانی
احسان گریوانی
10 روز قبل

سلام. وقت بخیر. به نظر من تصمیم حذف قیمت خط خورده و تخفیف واقعی مناسب نیست و با این تصمیم مخالف هستم. به هرحال باز هم به تصمیم باسلام احترام گذاشته و می پذیرم ولی مخالف هستم.

احمد قره‌گزلو
احمد قره‌گزلو
10 روز قبل

سلام وقتتون بخیر.
بنظر من بهتره باسلام اجازه درج هر قیمتی رو نده، چرا که برخی از غرفه داران با روش‌های تبلیغاتی محصولات بی کیفیت رو بجای محصول با کیفیت عرضه میکنن و در واقع قیمت بالایی رو برای محصول واقعی طلب میکنن.
شاید خیلی از مشتری ها هم پیگیر مطالبات خودشون نمیشن

رضا
رضا
10 روز قبل

اولین کار مثبتیه که انجام دادین

80 وات
80 وات
10 روز قبل

ممنون بابت پیشرفت و پشتکاری که دارید 🌺

13
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x