زیر پافر چی بپوشیم؟ راهنمای کامل انتخاب و ست کردن پافر مخصوص خانم ها و آقایان


3,979

زیر پافر چی بپوشیم؟ راهنمای کامل انتخاب و ست کردن پافر مخصوص خانم ها و آقایان

پافر یک جور لباس گرم است که مدل‌های مختلفی از آن وجود دارد. رویه پافر بیشتر از جنس پارچه شمعی نازک یا ضخیم (پلی استر یا نایلون) است. این پارچه‌ها که به دو دسته کلی پشت‌پلاستیکی و مموری تقسیم می‌شوند، به خاطر خاصیت ضد آبی که دارند در لباس‌های گرم زیاد به کار می‌روند. داخل پافر هم بیشتر از پشم شیشه پر می‌شود. در مدل‌های گران‌قیمت، از پر اردک و غاز برای عایق در پافرها استفاده می‌شود. کلمه پافر هم به معنای پف‌کننده است که به شکل این لباس اشاره دارد. پافر را بیشتر با دوخت‌های موازی یا چهارگوش روی لایه رویی آن می‌شناسند.

زیر پافر چی بپوشیم؟ راهنمای کامل انتخاب و ست کردن پافر مخصوص خانم ها و آقایان

پافرها بیشتر به شکل کاپشن و جلیقه هستند. در سال‌های اخیر پافرهای بلند هم به شدت بین مردم محبوب شده‌اند. مدل‌هایی از پافر که آستین ندارند بیشتر شناخته شده هستند. این مدل پافرها یک لباس مناسب برای فصل سرد یعنی هم پاییز و هم زمستان هستند چون به راحتی لایه‌بندی و با دیگر لباس‌ها ست می‌شوند. پافره انواعی دارند مثل کلاه‌دار و بی‌کلاه، بلند و کوتان و کراپ، پافرهای دورو، پافرهای آستین‌دار یا بدون آستین یا با آستین جداشونده. در این مطلب می‌خواهیم انواع ست پافر و مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن را بررسی کنیم. اگر شما هم دنبال ست کردن پافر در این زمستان هستید این مطلب را از دست ندهید.

 با پافر چی بپوشیم

پافر یک لباس کژوال و غیر رسمی است. به خاطر همین پافر را بیشتر با لباس‌های اسپرت و کژوال و راحتی ست می‌کنند. رنگبندی پافرها هم در این استایل‌ها نقش مهمی دارند. یک نکته کلی درباره ست پافر با دیگر لباس‌ها این است که از پافر بدون آستین باید برای این کار استفاده کنید. برای آن که بدانید کدام مدل پافر را با کدام لباس‌ها و با چه رنگبندی‌هایی باید بپوشید، ادامه مطلب را بخوانید.

با پافر چی بپوشیم

ست پافر با پیراهن دورس و شلوار ست

پافر را می‌توانید به راحتی با ست پیراهن شلوار دورس ست کنید. مثلا یک ست پیراهن شلوار دورس استخوانی‌رنگ با پافر بدون آستین زرد یا سبز یا صورتی فسفری، یا یک ست پیراهن شلوار دورس مشکی با پافر سفید یا توسی می‌تواند خیلی شیک و جذاب باشد.

ست پافر با پیراهن دورس و شلوار ست

 ست پافر با شلوار بگ

پافر را می‌شود با شلوارهای بگ هم ست کرد. البته بهتر است این شلوارها نیم‌بگ باشند چون پافرها اغلبا فیت هستند و شاید ست کردن آن‌ها با استایل‌هایی که زیادی اور سایز و گشاد هستند جالب به نظر نیاید. شلوارهای بگ بیشتر جین هستند و رنگ‌های مخصوص جین مثل انواع آبی و سبز لجنی و مشکی و خاکستری را دارند، پس رنگ پافر را باید متناسب با این رنگ‌ها انتخاب کرد. اگر شلوار بگ غیر جین هم بود که دست‌تان برای ست کردن آن با پافر بازتر است. شلوارهای بگ چرم هم در بازار هستند که بیشتر رنگ مشکی دارند. مدل‌های کوتاه و کراپ پافر با شلوارهای بگ بیشتر به هم می‌آیند. البته باز هم به سلیقه خودتان برمی‌گردد.

 ست پافر با شلوار بگ

ست پافر با شلوار جین

ست کردن پافر با شلوار جین کار راحتی است چون هردوی این لباس‌ها کژوال هستند. شلوار جین انواع و اقسامی دارد مثل جذب یا آزاد، دمپا تنگ یا دمپا گشاد، بگ یا راستا و دیگر مدل‌ها. خبر خوب این است که پافر را می‌شود با همه این مدل‌های شلوار جین ست کرد. رنگبندی‌های شلوارهای جین هم متنوع هستند که از این میان آبی روشن و آبی تیره و خاکستری بیشتر پوشیده می‌شوند. می‌توان مثلا یک پافر آبی سیر یا سورمه‎‌ای را با یک شلوار جین آبی روشن ست کرد و یک استایل جذاب ساخت.

ست پافر با شلوار جین

ست کردن پافر با شلوار مام استایل و بلوز بافت

بلوز بافت‌های جذب یا نیم‌جذب برای ست کردن با پافر مناسب هستند. شلوار مام استایل را هم می‌توانید به این ترکیب اضافه کنید. اما با توجه به این که پاچه شلوار مام استایل کوتاه است یک کفش ساق‌دار مثل بوت یا نیم بوت یا کتانی بلند را هم باید به این استایل بیافزایید.

ست کردن پافر با شلوار مام استایل و بلوز بافت

استایل با پافر و یقه اسکی

دورس‌ها، بافت‌ها و تکپوش‌های یقه اسکی یکی از بهترین لباس‌ها برای ست کردن با پافرهای کلاه‌دار یا بی‌کلاه هستند. اگر رنگ پافرتان با یقه اسکی متفاوت و حتی متضاد باشد، این استایل بیشتر به چشم می‌آید. مثلا پوشیدن یقه اسکی مشکی با پافر سفید یا برعکس.

استایل با پافر و یقه اسکی

پافر با لگ چرم و شلوارهای جذب

برای خانم‌ها پوشیدن شلوارهای جذب مانند لگ چرم با پافر، یک استایل چشم‌گیر اسپرت می‌سازد. لگ‌های چرم بیشتر مشکی هستند و این به شما کمک می‌کند به همراه یک پافر همرنگ، ست مشکی جذابی برای خودتان بسازید. پافر را می‌توانید با سایر شلوارهای جذب هم ست کنید. مدل‌ها جین یا کتان یا لگ‌های غیر چرم هم با پافر استایل شیکی می‌سازند.

پافر با لگ چرم و شلوارهای جذب

ست پافر با هودی

بیشتر هودی‌ها کلاه دارند پس باید از پافرهای بدون آستین و بدون کلاه یا با کلاه جداشدنی برای ست کردن با آن‌ها استفاده کنید. هودی‌هایی که زیاد اور سایز و لش هستند شاید با پافر جالب از کار درنیایند. همچنین پافر را باید با هودی‌هایی ست کنید که جلوبسته باشند.

ست پافر با هودی

پافر با شلوار کژوال یا غیر رسمی

گفتیم که پافر خود یک لباس کژوال و اسپرت است. پس به راحتی می‌شود آن را در یک استایل کژوال و غیررسمی ست کرد. شلوارهای کتان و جین و اسلش و جاگر، با مدل‌های جذب و چسبان و یا اور سایز و گشاد به خوبی با پافرها ست می‌شوند. فقط باید در مورد رنگبندی این ست‌ها کمی دقت به خرج بدهید.

پافر با شلوار کژوال یا غیر رسمی

پافر و چند لایه لباس

پافر یک لباس پاییزه و زمستانه است و این یعنی قابلیت لایه‌بندی با دیگر لباس‌ها را دارد. پافر را می‌شود با هودی، دورس، تکپوش، بافت و ژاکت، حتی با تیشرت و پیراهن‌های اسپرت هم لایه‌بندی کرد.

پافر و چند لایه لباس

ست کردن پافر با بادی

بادی نوعی لباس زنانه است که از قسمت بیکنی تا یقه را پوشش می‌دهد. بادی‌های ضخیم مناسب فصل سرد هم در بازار هستند. خوبی این لباس این است که می‌توانید روی آن شلوار بپوشید بدون این که لباس از کمر شلوار بیرون بزند. بادی‌های زمستانی آستین‌دار هستند و انواع یقه‌ها را دارند. یعنی می‌توانید آن‌ها را به خوبی با پافر ست کنید.

ست کردن پافر با بادی

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

بهتر است در این استایل شلوار جاگر با هودی از یک رنگ خنثی باشند. البته رنگ‌های مکمل هم می‌توانند جالب باشند. می‌توانید هودی را با رنگ جیغ روی این ست خنثی بپوشید و یک استایل شیک بسازید.

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

ست کردن پافر با شال و روسری

پافر را می‌شود با حجاب استایل هم ست کرد. برای این کار بهتر است از شال یا روسری‎هایی استفاده کنید که طرح ساده و تکرنگ داشته باشند. اگر رنگ آن‌ها با لباس‌های دیگر یکی باشد که چه بهتر. البته این یک توصیه کلی است و شما می‎توانید از هر رنگ و طرحی که دلخواهتان است. استفاده کنید.

ست کردن پافر با شال و روسری

ست کردن پافر زنانه با بلندی‌های مختلف

پافرها در مدل‌های کوتاه و کراپ (نیم‌تنه)، نیمه بلند و بلند تولید می‌شوند. هر کدام از این مدل پافرها را می‌توانید با استایل‌های مختلفی ست کنید. لباس‌هایی که در بالا نام بردیم، برای ست کردن با مدل‌های مختلف پافر مناسب هستند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد. اما بعضی مدل‌های پافر به بعضی لباس‌ها بیشتر می‌آیند.

استایل با پافر بلند (با پافر بلند چی بپوشیم)

شلوارهایی که پاچه کوتاه دارند به همراه یک کفش ساق‌دار (حالا یا کتانی یا بوت) می‌توانند برای ست کردن با پافر بلند مناسب باشند. پافر بلند را می‌شود هم با تیپ بگ و هم با تیپ جذب و فیت ست کرد. البته پافر بلند به تیپ واستایل جذب و فیت مثل لگ چرمی یا شلوار جین جذب با دورس یا تکپوش فیت بیشتر می‌آید.

استایل با پافر کوتاه (با پافر کوتاه چی بپوشیم)

پافر کوتاه را هم می‌شود با تیپ‌های بگ و یا جذب ست کرد. هودی‌های گشاد و شلوارهای مام استایل یا بگ یا واید با پافرهای کوتاه تیپ جالبی می‌سازند. البته شلوارهای جذب و فیت و اسکینی و راسته و دمپا هم برای این کار مناسب هستند. از بافت و دورس هم در ست کردن با پافر کوتاه غفلت نکنید. باید بیشتر به رنگ استایل توجه کنید.

ست کردن پافر با بوت و اسنیکرز

اگر بتوانید رنگبندی لباس‌هایتان را طوری انتخاب کنید که رنگ پافر با رنگ کفش ست شود، استایل‌تان بسیار جذاب خواهد شد. فرقی نمی‌کند کفش‌تان اسنیکرز و کتانی باشند یا بوت و نیم بوت. مثلا ست کردن پافر و کفشی که قرمز یا زرد باشند درحالی که لایه‌های دیگر استایل مشکی یا سفید هستند، یک تیپ خاص و چشم‌گیر به شما می‌دهد. محدودیتی در ست کردن بوت و اسنیکرز با پافر وجود ندارد. اما بوت و نیم بوت را می‌توانید با پافرهای بلند و اسنیکرز و کتانی را با پافرهای کوتاه ست کنید. در آخر همه چیز به سلیقه شما برمی‌گردد.

ست کردن پافر با شال گردن و کلاه

اگر رنگ کلاه و شال گردن با رنگ پافر ست باشد استایل جالب می‌شود. بهتر است از کلاه‌های اسپرت و غیر رسمی برای ست کردن با پافر استفاده کنید. البته رنگ کلاه و شال می‌تواند با رنگ لایه‌های لباس زیر پافر هم هماهنگ باشد. در این صورت پافر بیشتر به چشم خواهد آمد.

رنگ‌های پافر و ست کردن آن

پافرها بیشتر در رنگ‌های جیغ و تند ست می‌شوند. پافرهای با رنگ خنثی مثل مشکی یا سفید و توسی و استخوانی و … هم که همیشه مشتری‌های خودشان را دارند.

استایل با پافر مشکی

پافر مشکی همیشه می‌تواند جزوی از یک ست مشکی اسپرت جذاب باشد. رنگ مشکی در پافر هم در ست مشکی گشاد و اور سایز و هم در ست مشکی فیت و جذب به کار می‌رود. پافر مشکی را در هماهنگی با دیگر رنگ‌ها هم می‌شود به کار برد مثلا در ستی که سفید یا توسی باشد پافر مشکی می‌تواند جالب به نظر بیاید.

استفاده از رنگ‌های خنثی و نود

پافر مشکی را می‌توانید در ترکیب با رنگ‎‌های خنثایی مثل سفید یا توسی یا خاکستری یا خود مشکی و یا رنگ‌های سبز سیر یا قرمز جگری و دیگر رنگ‌های خنثی به کار ببرید. رنگ‌های طیف نود مثل کرمی و نسکافه‌ای و بژ و شیری و انواع قهوه‌ای هم به خوبی با پافر مشکی ست می‌شوند. یعنی لایه‌های زیر پافر مثل دورس یا هودی یا شلوار و کفش را در این رنگ‌های خنثی و نود بپوشید و روی آن یک پافر مشکی به تن کنید.

 استفاده از رنگ‌های تند و گرم

پافر مشکی را می‌توانید با رنگ‌های تند و گرم مثل قرمز و نارنجی و بنفش و زرد هم ست کنید. لباس‌هایی را که زیر پافر می‌پوشید از این رنگ‌های تند و گرم انتخاب کنید. مثلا کتانی و هودی بنفش یا زرد فسفری یه همراه یک شلوار جاگر یا اسلش مشکی و رویشان یک پافر مشکی. می‌بینید که این استایل می‌تواند بسیار شیک باشد.

استایل با پافر طوسی

پافر توسی با ظاهر خنثایی که دارد می‌تواند با رنگ‌های مختلفی ست شود. در واقع توسی رنگی است که می‌تواند به عنوان مکمل با طیف وسیعی از دیگر رنگ‌ها ست شود. پافر توسی هم این قابلیت را دارد که مکمل لباس‌های دیگر با رنگ‌های مختلف باشد.

استفاده از رنگ سفید

توسی و سفید هم مکمل یکدیگرند. اگر تیپ‌تان به رنگ سفید یا استخوانی است می‌توانید از پافر توسی برای لایه‌ی رویی استایل پاییزه یا زمستانه‌تان استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌های پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی به رنگ‌هایی گفته می‌شود که سفید به آن‌ها اضافه شده باشد و تناژ آن‌ها را سبک کرده باشد. رنگ‌های پاستیلی یواش و روشن هستند. اگر لباس‌های استایل شما به رنگ‌های پاستیلی هستند، استفاده از پافرهای توسی رنگ می‌تواند یک انتخاب به‌جا و مناسب برای استایل‌تان باشد چون تناسب توسی با رنگ‌های پاستیلی زیاد است. مثلا یک ست هودی شلوار گلبهی یا زرد پاستیلی با یک پافر و کفش توسی ، می‌تواند شما را خیلی استایلیش نشان بدهد.

 استفاده از رنگ‌های تند و گرم

همان قدر که توسی با رنگ‌های روشن پاستیلی تناسب دارد، می‌تواند مناسب رنگ‌های تند و گرم هم باشد. گفتیم که توسی یک رنگ خنثی و مکمل است و طیف رنگ‌های جیغ و پررنگ گرم هم در ترکیب با توسی متناسب نشان می‌دهند. لباس‌های استایل فصل سرد به رنگ‌های تندی مثل قرمز یا صورتی یا نارنجی را می‌توانید با پافرهای بلند و کوتاه توسی ست کنید.

استایل با پافر قرمز و رنگ‌های گرم

رنگ قرمز در پافر می‌تواند با دیگر رنگ‌های هم‌خانواده خود ست جالبی بسازد. مثلا استایل دورس و کتانی نارنجی با شلواری به رنگ خنثی و یک پافر قرمز گوجه‌ای.

ترکیب رنگ قرمز با رنگ‌های گرم

اگر می‌خواهید پافر قرمزتان را با رنگ‌های گرم ست کنید، بهتر رنگ شلوار را خنثی انتخاب کنید. البته این توصیه کلی است و رنگ شلوار را هم می‌شود از رنگ‌های گرم انتخاب کرد.

استفاده از رنگ‌های خنثی

پافر قرمز در ترکیب با ست‌های مشکی یا سفید یا توسی بسیار جذاب خواهد بود. چون رنگ پافر قرمز در این ست‌ها خیلی خودش را نشان می‌دهد. می‌توانید رنگ کفش یا کلاه را هم در این ست قرمز انتخاب کنید.

ست با پافر کرم

کرمی هم جزو طیف رنگ‌های نود است. رنگ‌های نود در لباس‌های بالاپوش مثل پافر خیلی خوب خودشان را نشان می‌دهند. بهتر است رنگ کرمی را علاوه بر پافر در بعضی آیتم‌های دیگر مثل شلوار یا کفش یا کلاه هم لحاظ کنید

ست پافر سبز

پافر سبز بسته به تند یا روشن بودن رنگ آن می‌تواند با رنگ‌هایی مثل مشکی یا سفید یا توسی و یا خود رنگ سبز و انواع آن ست شود. پافر سبز در ست رنگ‌های سرد هم جالب از کار درمی‌آید.

ست پافر شتری

شتری رنگی از طیف قهوه‌ای است و مناسب لباس‌های بالاپوش مثل پافر. بهتر است کفش یا کلاه شتری رنگی را هم همراه با پافر شتری استفاده کنید. شتری در ست با رنگ‌های طیف نود مثل کرمی یا شیری هم زیبا خواهد بود.

ست کردن پافر با اکسسوری یا لوازم جانبی عالی و مناسب

رنگ پافر اگر با رنگ اکسسوری‌هایی مثل کمربند، شال و کلاه، دستبند، بند ساعت مچی یا گردنبندهایی به همان رنگ پافر ست شود، استایل شما را بسیار زیبا خواهد کرد.

انتخاب و ست کردن پافر با توجه به شکل بدن

برای افرادی با تیپ‌های بدنی درشت و بزرگ، پافرهای لانگ و بلند مناسب هستند چون می‌توانند آن‌ها را بلندقد نشان دهند. بهتر است از پافرهای با رنگ سیاه یا تیره برای لاغر و باریک نشان دادن‌تان استفاده کنید. افراد لاغر هم می‌توانند از رنگ‌های سفید یا روشن برای پافر استفاده کنند. پافرهای کوتاه یا کراپ هم بیشتر برای افرادی که هیکل درشتی ندارند مناسب است. پافرهای نیمه بلند را تمام افراد با هر تیپ بدنی می‌توانند استفاده کنند.

 ست پافر دو نفره

زوج‌ها می‌توانند از پافر‌های دونفره برای ست کردن استفاده کنند. این پافرها می‌توانند همرنگ باشند یا اینکه با رنگ‌هایی از یک طیف مثلا توسی روشن و توسی تیره باشند. مدل پافرهای دونفره با هم یکسان است.

استایل شیک و جذاب دخترانه با پافر برای زمستان 2023

پافرها همیشه پای ثابت استایل‌های زنانه و دخترانه در فصل سرد سال بوده‌اند. در  این بخش می‌توانید چند نمونه از این استایل‌های زنانه و دخترانه با پافر را ببینید.

ست کردن جلیقه پافر در استایل دخترانه و زنانه

جلیقه پافرها در اندازه‌های کوتاه و بلند عرضه می‌شوند. استایل‌های راحتی و کژوال زنانه و دخترانه در پاییز  و زمستان می‌توانند به راحتی یک جلیقه پافر را در خود جا بدهند و یک تیپ شیک و چشم‌گیر برای خانم‌ها بسازند.

استایل دخترانه و زنانه با کاپشن پافر

کاپشن پافر می‌تواند در یک استایل اسپرت و راحت زنانه و دخترانه نقش مهمی ایفا کند. کاپشن پافر علاوه بر گرم کردن، نقش لباس اصلی را در استایل زنانه و دخترانه پاییزی و زمستانی ایفا می‌کند.

استایل با پافر برای آقایان

مردان جوان برای استایل‌های بگ و لش و اسپرت خودشان می‌توانند از پافر بهره ببرند. درست است که سلیقه شما در استفاده از مدل پافر حرف اول را می‌زند، اما این نکته را در نظر داشته باشید که پافرهای کوتاه و نیمه بلند برای ایجاد یک تیپ مردانه مناسب‌تر هستند.

استایل مردانه با جلیقه‌ی پافر

جلیقه پافر برای یک استایل مردانه پاییزی یا زمستانی عالی است. ترکیب آن با یک هودی یا دورس می‌تواند یک استایل جذاب برای آقایان به ارمغان بیاورد.

استایل مردانه با کاپشن پافر

اگر از آن دسته از آقایانی هستید که در فصل سرما از موتور سیکلت یا دوچرخه استفاده می‌کنید یا به ورزش در هوای آزاد علاقه دارید، حتما یک کاپشن پافر خوب و باکیفیت تهیه کنید تا علاوه بر گرم شدن، تیپ و استایل مناسبی هم به هم بزنید.

اشتباهات رایج در انتخاب و خرید پافر

انواع پافر

پافرها انواع مختلفی دارند. مدل پافرها بیشتر در اندازه‌های کوتاه یا کراپ، نیمه بلند و بلند (لانگ) منحصر می‌شود. پافرها می‌توانند کاپشن باشند یعنی آستین و کلاه داشته باشند و یا این که بدون آستین (جلیقه) و کلاه باشند. وقتی از پافر حرف می‌زنیم، بیشتر منظورمان همین مدل بدون آستین است. البته مدل‌هایی از پافر هم وجود دارد که دارای آستین و کلاه جداشونده هستند. بیشتر پافرها دورو هم هستند یعنی می‌شود از پشت و روی آن به یک نحو استفاده کرد. رنگ پشت و روی این مدل‌ها هم برای ایجاد تنوع اغلب متفاوت است.

طرح پافر

دوخت پافرها اغلب شبیه هم است و از این بابت تفاوت زیادی بین انواع پافر نیست. دوخت‌های موازی یا ردیفی و یا به شکل مربع یا مستطیل یا لوزی روی لایه بیرونی هم از دیگر ویژگی‌های مشترک پافرهاست. طرح روی پافر بیشتر تکرنگ و ساده بدون چاپ است.

ویژگی هایی که هنگام خرید پافر باید در نظر بگیرید

جنس و مقدار پرشدگی پافر

رویه پافر از جنس پارچه پلی استر است مثل پارچه‌های پشت‌پلاستیکی یا شمعی نرم. این پارچه‌ها اغبا ضد آب هستند. داخل پافر هم از پر طبیعی پرندگانی مثل اردک یا غاز پر می‎شود که این نوع پافرها قیمت بالاتری هم دارند. هرچه میزان پر به کار رفته در لایه درونی پافر بیشتر باشد اثر عایق و گرمایش بهتری هم خواهد داشت. ولی پافرهای موجود در بازار از لایه داخلی پشم شیشه پر می‌شوند که هر چه این لایه ضخیم‌تر باشد، پف و در نتیجه گرمای پافر بیشتر خواهد بود.

وزن ​پافر

پافر یک لباس سبک است. مواد تشکیل دهنده پافر چه طبیعی باشند چه صنعتی، باز هم به سنگینی کاپشن‌ها و پالتوها نیستند. به خاطر همین هم پافر را بیشتر یک لباس پاییزه به حساب می‌آورند. اگر در سرمای زمستان هم می‌شود پافر را در لایه‌بندی با دیگر لباس‌ها پوشید. وزن پافرها چیزی بین 200 گرم تا  3 کیلو است که آن را در دسته لباس‌های لایت مثل بادگیر قرار می‌دهد.

توجه به نوع دوخت پافر

پافرهای نایلونی کشسانی بیشتر و در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر کشیدگی دارند در حالی که پافرهای پلی استری در برابر سایش مقاوم‌تر هستند. باید با توجه به شرایط خودتان جنس پافر را انتخاب کنید.

سایز پافر

پافرها می‌توانند فیت باشند و یا اور سایز. انتخاب نوع پافر از نظر سایز به سلیقه و استایل مورد پسند شما برمی‌گردد.

رنگ پافر

پافرها در طیف رنگ‌های مختلفی از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی و توسی تا رنگ‌های جیغ  و تند و یا رنگ‌های سبک ملایم تولید می‌شوند. درباره ست کردن پافرها با رنگ‌های مختلف مفصل در قسمت‌های قبلی صحبت کردیم.

آیا پافر کلاه دارد؟

بعضی پافرها کلاه دارند و کلاه آن‌ها هم با زیپ به پافر وصل می‌شود و هرگاه که خواستید می‌توانید آن را جدا کنید. بعضی پافرها هم کلاه ندارند که برای جبران آن می‌توانید از کلاه هودی و یا کلاه‌های مجزا استفاده کنید.

نحوه بستن پافر چگونه است؟

پافرها اغلب زیپ دارند. بهتر است از پافرهایی استفاده کنید که زیپ خوب داشته باشند و روی زیپ هم لایه‌ای از جنس رویه پافر باشد. پافرهایی که فقط دکمه دارند در برابر سرما نفوذپذیر هستند.

قد پافر چقدر است؟

بسته به نیازتان و همچنین استایل مورد نظرتان، پافر می‌تواند کوتاه (کراپ)، نیمه بلند یا بلند (لانگ) باشد.

آیا پافر پایدار است؟

اگر از مدل‌های باکیفیت خریداری کنید، تا چندسال می‌توانید از پافرتان استفاده کنید. پافر به توجه به جنس رویه آن که مصنوعی است زیست‌تخریب‌پذیر و دوست‌دار طبیعت نیست. پس اگر حامی محیط زیست هستید، بهتر است از پافری که خریداری می‌کنید تا مدت زیادی استفاده کنید.

قیمت پافر چقدر است؟

پر طبیعی پرندگان در پافرهای حرفه‌ای قیمت آن را به شدت بالا می‌برد. پافرهایی که بازار هستند اما به خاطر صنعتی بودن قیمت مناسب‌تری دارند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x