مدل لباس شب یلدا ۱۴۰۲ | ایده های جذاب برای استایل شب یلدا دخترانه و زنانه


398

مدل لباس شب یلدا ۱۴۰۲ | ایده های جذاب برای استایل شب یلدا دخترانه و زنانه

جشن‌گرفتن شب یلدا فقط در بیدارماندن و خوراکی‌خوردن و بازی‌کردن خلاصه نمی‌شود. (هر چند همه‌ی این‌ها هم به جای خودش خوب است.) گاهی حتی پوشیدن یک پیراهن سرخ اناری هم می‌تواند حالمان را در این شب به اندازه بقیه چیزها خوب کند. به همین خاطر توی این مطلب تصمیم گرفته‌ایم شما را با کلی ایده جذاب برای استایل شب یلدا آشنا کنیم.

شب یلدا چه لباسی بپوشیم؟

حالا دیگر همه مراسم‌ها تم دارند. شب یلدا هم می‌تواند تم خاص خودش را داشته باشد. مدل‌ها و رنگ‌های خاص شب یلدا را در ادامه معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مدل لباس یلدایی زنانه

شب یلدا اولین شب زمستان است. این یعنی استایل این شب باید برای وسط سرما مناسب باشد. پس دست شما برای انتخاب کردن لباس‌های مختلف برای شب یلدا حسابی باز است. می‌توانید از انواع استایل‌های زمستانی برای ست شب یلدا استفاده کنید. البته لایه‌های زیرین استایل شب یلدا هم مهم هستند چون در مهمانی‌های این شب احتمالا بالاپوش‌ها را درمی‌آورید. خب برویم سراغ چند لباس مناسب برای شب یلدا.

کت و دامن شب یلدا

کت سبز با دامن قرمز، یا کت و دامن سفید با المان‌های یلدایی مثل هندوانه یا انار می‌تواند یک استایل جالب برای شب یلدا درست کند. البته باید دقت کنید که این لباس مناسب فضای داخلی است. برای بالاپوش می‌توانید از پالتو یا مانتو پالتویی هماهنگ با مدل کت و دامن استفاده کنید.

کت و دامن شب یلدا

شومیز یلدایی

شومیز می‌تواند هم یک لباس رسمی و هم یک لباس غیر رسمی به حساب بیاید. شومیزهای قرمز یا سبز برای پوشیدن در ست یلدایی به شدت پیشنهاد می‌شوند.

شومیز یلدایی

کت و شلوار برای شب یلدا

کت سبز یا قرمز با یک شلوار سفید یا مشکی، برای یک استایل رسمی یا نیمه رسمی یلدایی می‌تواند خیلی جذاب و شیک باشد. اگر جلیقه‌ای با رنگ مکمل هم همراه کت و شلوارتان بپوشید که دیگر استایل یلدایی‌تان تکمیل می‌شود. البته باید دقت کنید که بسته به تیپ‌تان از رنگ‌های سبز و قرمز استفاده کنید چون قرمز و سبز انواع تند و سبک یا ملایم و سنگین دارند که هر کدام برای نوع خاصی از استایل مناسب هستند.

پیراهن برای شب یلدا

پیراهن‌ها هم انواع مختلفی دارند که بنا بر استایل و سلیقه‌تان می‌توانید از آن‌ها در شب یلدا استفاده کنید. پیراهن‌های چین‌دار یا راسته، پیراهن میدی یا مینی یا لانگ، بندی، شیفت، آف شولدر و انواع دیگر پیراهن را می‌توانید در استایل یلدایی بپوشید. به شرطی که با تم و رنگ‌های یلدایی هماهنگی داشته باشند. البته باز هم همه چیز به سلیقه خودتان بستگی دارد.

پیراهن برای شب یلدا

تیشرت و شلوار برای شب یلدا

تیشرت و شلوار را می‌توانید در مدل‌های فیت و جذب یا بگ و اور سایز برای شب یلدا ست کنید. مثلا شلوارهای اسلش برای ست یلدایی مناسب هستند. رنگ آن‌ها را هم می‌توانید از رنگ‌های یلدایی یا با چاپ یلدایی ست کنید.

شال و روسری برای شب یلدا

برای مهمانی‌های یلدایی، می‌توانید از شال و روسری‌هایی استفاده کنید که طرح و چاپ یلدایی مثل انار و هندوانه داشته باشند. مدل‌های مختلفی از این شال و روسری‌ها عرضه می‌شوند که این کار انتخاب را برای شما آسان می‌کند.

شال و روسری برای شب یلدا

لباس محلی برای شب یلدا

اگر نظرتان است، می‌توانید از تکه‌های لباس‌های محلی ایرانی برای استایل شب یلدایتان استفاده کنید. این آیتم‌ها سنتی هستند و کاملا با تم یلدا همخوانی دارند. از طرف دیگر، کلی طرح و رنگ مختلف هم دارند که می‌توانید از بین‌شان کار مورد سلیقه‌تان را انتخاب کنید. یا این که می‌توانید از لباس‌هایی که طرح لباس محلی هستند استفاده کنید. شال و روسری، جلیقه و دامن گزینه‌های خوبی برای استایل شب یلدا هستند.

بهترین مدل لباس یلدایی دخترانه

بهترین مدل‌های لباس دخترانه برای شب چله این‌ها هستند:

هودی شلوار برای شب یلدا

یک هودی قرمز با یک شلوار اسلش سبز به راحتی می‌تواند یک استایل شب یلدایی خوب برایتان جور کند. این استایل را می‌توانید با کلاه و ناخن‌های مانیکور شده طرح هندوانه و انار ست کنید!

هودی شلوار برای شب یلدا

شومیز طرح یلدا

شومیزهایی در بازار هست که مخصوص شب یلداست. مثلا طرح‌های ریز یا درشت یلدایی با مدل‌های مختلف روی آن‌ها چاپ شده است. این شومیزها اصلا برای ست کردن در شب یلدا تولید و عرضه می‌شوند.

اُوِرال برای شب یلدا

لباس‌های اورال چه شلواری باشند چه دامنی، می‌توانند یک ست جذاب دخترانه برای شب یلدا درست کنند. مثلا یک اورال قرمز یا سبز و زیرش یک پیراهن یا تیشرت با رنگ برعکس رنگ اورال. پس از این لباس کژوال و شیطون برای شب یلدا غافل نشوید.

بافت، ژاکت، پلیور برای شب یلدا

از این لباس‌ها هم می‌توانید برای ست یلدایی دخترانه نهایت استفاده را ببرید. کافی است رنگ آن‌ها را جوری با دیگر لباس‌هایتان ست کنید که یک استایل یلدایی بسازد. به همین راحتی!

بافت، ژاکت، پلیور برای شب یلدا

لباس شب یلدا بچه‌گانه

لباس‌های بچه‌گانه هم که بیشتری تنوع در رنگ و مدل را دارند. ست‌های بچه‌گانه یلدایی بیشتر با رنگ‌های سبز و قرمز و سفید و دیگر رنگ‌ها عرضه می‌شوند. برای پیدا کردن یک ست یلدایی بچه‌گانه مناسب کافی است در فروشگاه باسلام جستجو کنید.

لباس شب یلدا برای عروسی

برای ست یلدایی در عروسی، بیشتر لباس‌هایی مثل کت و دامن یا انواع پیراهن‌های بندی، ماکسی، ای لاین، آف شولدر را در رنگ‌های سبز یا قرمز یا ترکیبی از هر دو ست می‌کنند. اکسسوری‌ها و کلاه و تاج و مانیکور ناخن و رنگ کفش‌ها هم در استایل شب یلدا برای عروسی نقش مهمی دارند.

استایل های جذاب یلدایی

حالا نوبت آن است که چند استایل جذاب و زیبای یلدایی را با هم مرور کنیم:

استایل کلاسیک یلدایی

پیراهن یا شومیز با طرح ساده به همراه یک جلیقه و کت یا مانتو یقه پهن، دامن بلند پفی یا چین‌دار یا ساده و راستا، یا شلوارهای راستا و پارچه‌ای، در رنگبندی‌های یلدایی می‌تواند یک استایل کلاسیک یلدایی برایتان بسازد. از دستبند و گردنبند و انگشترهایی که ساده‌تر باشند می‌توان در استایل کلاسیک یلدایی استفاده کرد.

استایل کژوال یلدایی

ست شلوار و هودی یا تیشرت، پیراهن‌های کراپ، دامن‌های میدی یا مینی و انواع لباس‌های کژوال دیگر را با طرح یلدایی می‌توانید در شب یلدا ست کنید. ساعت و دستبند و دیگر اکسسوری‌های کژوال را هم می‌توانید به این استایل اضافه کنید.

استایل مینیمال یلدایی

برای یک استایل مینیمال یلدایی، باید لباس‌هایی انتخاب کنید که طرح ساده باشند و چاپ نداشته باشند. برای این کار باید از رنگ‌های یکدست در لباس‌هایتان استفاده کنید. تعداد آیتم‌های استایل‌تان هم نباید زیاد باشند. یک کیف کوچک همرنگ با استایل هم می‌تواند آن را تکمیل کند.

استایل ماکسیمال یلدایی

استایل ماکسیمال یلدایی شلوغ پلوغ است. برای این استایل باید از آیتم‌هایی استفاده کنید که طرح‌دار و پر زرق و برق باشند. لباس‌های مخمل و ساتن یا چرمی برای این استایل مناسب هستند. کت و کاپشن و شلوار و دامن این استایل را می‌توانید از مدل‌های چاپ‌دار انتخاب کنید. پیراهن و تیشرت، کت و دامن و دیگر لباس‌ها را می‌توانید به راحتی در استایل ماکسیمال یلدایی ست کنید. برای اکسسوری هم می‌توانید از هر کدام از آیتم‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که استایل‌تان زیادی شلوغ نشود.

استایل ویمسیکال یلدایی

استایل‌های ویمسیکال راحت و آزاد هستند. در این استایل‌ها می‌توانید از انواع لباس‌های دلخواهتان استفاده کنید بدون این که نگرانی درباره ست شدن رنگ آن‌ها داشته باشید. در انتخاب اکسسوری هم دست‌تان کاملا باز است.

استایل کالج یلدایی

استایل کالج یک استایل نئوکلاسیک است. یعنی تقریبا همان نکاتی که در استایل کلاسیک زمستانه و شب یلدا گفتیم را باید در استایل کالج هم رعایت کنید. مثلا استفاده از رنگ‌های خنثی و مدل‌های رسمی. البته انعطاف استایل کالج از کلاسیک بیشتر است. این را می‌توانید در اکسسوری‌های این سبک نشان بدهید.

استایل بوهو یلدایی

در سبک بوهو یلدایی، می‌توانید از پیراهن یا تیشرت یا شومیزهای طرح‌دار یلدایی استفاده کنید و دیگر آیتم‌های لباس را هم با کمترین هماهنگی با هم انتخاب کنید. بوهو یک استایل شلوغ است و انتخاب‌های متنوعی به شما می‌دهد. دامن پلیسه‌دار و چین چین با شومیز و بوت چرمی می‌تواند یک استایل بوهو بسازد. اکسسوری‌های این سبک هم فراوان هستند.

استایل هنری یلدایی

برای استایل هنری می‌توانید از دامن ماکسی یا شلوار اورال استفاده کنید. ترکیب این لباس‌ها با پیراهن یا تیشرت می‌تواند یک استایل هنری برای شب یلدایتان بسازد به شرطی که طرح و رنگ یلدایی هم داشته باشد. اکسسوری‌ها هم در این کار کمکتان می‌کنند.

استایل هیپ هاپ یلدایی

این استایل بیشتر به درد نوجوان‌ها می‌خورد. با هودی لش و شلوار بگ می‌توانید یک استایل هیپ هاپ بسازید. کلاه کپ و دستمال گردن و دستمال سر و ساعت و دیگر اکسسوری‌ها هم می‌توانند به این استایل اضافه شوند.

استایل ست لباس شب یلدا

ست‌های شب یلدایی در بازار وجود دارند. استایل‌هایی که آیتم‌هایشان برای ست کردن در شب یلدا طراحی شده‌اند. طرح و رنگ این لباس‌ها آن‌ها را برای ست کردن مناسب کرده است. از این ست‌ها می‌توانند برای زوج یا مادر فرزندی استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب استایل یلدایی

لباس‌هایی یلدایی حتما قرار نیست قرمز باشند. شما می‌توانید رنگهای متفاوت دیگری را هم امتحان کنید:

استایل یلدایی با رنگ غالب قرمز

می‌توانید در استایل‌های مینیمال یا کلاسیک یکدست قرمز بپوشید. قرمز اناری یا قرمز ملایم مناسب این استایل هستند. یا این که بیشتر آیتم‌های استایل‌تان را از رنگ‌های طیف قرمز انتخاب کنید. استفاده از قرمز در لباس‌های کوچک و اکسسوری‌ها هم می‌تواند ایده جالبی برای یک استایل یلدایی باشد.

استایل یلدایی با رنگ غالب سبز

از رنگ سبز می‌توانید هم در استایل‌های رسمی و کلاسیک و هم در استایل‌های غیر رسمی و کژوال استفاده کنید. می‌توانید سبز را به عنوان رنگ اصلی استایل‌ یلدایی خودتان انتخاب کنید. سبز در ترکیب با قرمز یک ست یلدایی می‌سازد. پیراهن، کت و پالتو، دامن یا شومیز و تونیک به رنگ سبز در یک استایل یلدایی خیلی به چشم می‌آیند.

استایل یلدایی با رنگ غالب مشکی

از رنگ مشکی می‌تواند به عنوان رنگ اصلی در استایل یلدایی استفاده کنید و سبز و قرمز را روی آن سوار کنید. مثلا روی پیراهن و دامن یا شلوار، جلیقه یا کلاه یا اکسسوری‌های سبز یا قرمز به کار ببرید. به شکل‌های دیگر هم می‌شود مشکی را در استایل یلدایی ادغام کرد.

استایل یلدایی با رنگ غالب سفید

رنگ‌های یلدایی سبز و قرمز روی سفید هم سوار می‌شوند. کافی است لباس‌های زیرین را سفید انتخاب کنید و لباس‌های رویی را به رنگ‌های یلدایی.

اکسسوری هایی برای شب یلدا

حتی اگر نمی‌خواهید استایل یلدایی را در لباس‌هایتان به نمایش بگذارید، می‌توانید با چند اکسسوری ساده این کار را انجام بدهید.

دستبند، گردنبند، ساعت و کلاه را به خوبی می‌شود در استایل‌های یلدایی ست کرد. این اکسسوری‌ها را با طرح انار و هندوانه در بازار شب یلدا می‌فروشند. گوشواره و انگشتر هم در استایل‌های یلدایی خوب می‌نشینند. از تاج‌ها و کراوات‌ها و دستمال سر و دستمال گردن هم با طرح‌های یلدایی غافل نشوید.

آرایش و میکاپ مناسب شب یلدا

آرایش شب یلدا فوت‌وفن‌های مخصوص خودش را دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

دیزاین ناخن یلدایی

دیزاین ناخن با طرح‌هایی مثل انار و هندوانه در شب یلدا رواج دارد. پیرسینگ ناخن هم با نمادهای شب یلدا خیلی جذاب است. مانیکور با رنگ سبز و عناصر قرمز برای شب یلدا می‌تواند یک میکاپ شیک باشد.

دیزاین ناخن یلدایی

مدل مو مناسب یلدا

در این مدل موها از کش مو یا تل یا تاج که طرح هندوانه و انار دارند می‌شود استفاده کرد. رنگ کردن مو یا هایلایت کردن آن با رنگ‌های سبز و قرمز هم می‌تواند یک استایل یلدایی باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x