توضیحات تصویر
غیرفعال
حلوای دهین 400 گرمی با مغز پسته و پودرنارگیل فراوان روغن حیوانی و ارده کنجد
4.4(10 تجربه)
توضیحات تصویر

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

توضیحات تصویر

ارتباط مستقیم با غرفه‌دارها

توضیحات تصویر

تضمین بازگشت وجه توسط باسلام

توضیحات
  • وزن خالص:

    400 گرم

  • شیوه نگهداری:

    بهتره جای خشک و خنک باشه، اگه می خواید تو یخچال نذارید بهتره 1 ماهه مصرف کنید

  • مناسب برای:

    همه ی افراد و قابل استفاده به عنوان شیرینی پذیرایی برای مهمونی ها و دورهمی ها ، جزو تنقلات سفر و گردش، وعده های غذایی صبحونه و شام و میان وعده های خانگی کاری و مدرسه

  • سایر توضیحات:

    تمام حلواها از آرد گندم نول ، روغن حیوانی خالص ، شیره ی خرما با کیفیت ، مغزگردوی نگینی اعلاء ، پودرنارگیل چرب ، پودر هل ، شکر به همراه دیگر طعم دهنده ها و عطر دهنده های با کیفیت درست میشه. یک طرف حلوای دهین عراقی پر از پودر نارگیل و طرف دیگه پر مغز گردوی نگینی برشته است در نوع پسته ای به جای مغزگردو از مغزپسته استفاده شده. بافت شیرینی دهین مثل حلواست. به خاطر استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه برای بچه های در سنین رشد مفیده و انرژی زا برای جوونا ، مقوی برای آقایون و تازه دومادها و نیز خانم های شاغل و خانه دار و افراد سالمند هست

  • زمان ماندگاری:

    تا 1 ماه تو اتاق ، تا 2 ماه تو یخچال و تا 6 ماه تو فریزر

  • حلوای دهین یه شیرنی خوشمزه ست که تو شهر نجف عراق درست میشه. حلوای دهین رو آقایی به نام ابوعلی در بازار نجف یا همون سوق النجف میپخته و می فروخته و اهالی نجف و زائرین هم میخریدن و میخوردن و حالشو می بردن. بعد ابوعلی یه سری خودشون و شاگردای ایشون که حالا بعد از معروف شدن حلوای دهینش دیگه مرحوم شده بود معرفی کردن و شروع کردن به پخت وپز و فروش دهین تو همون بازار نجف. ...

تجربه خرید‌ها
4.4از 5

عالی

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار17 دی 1401
سلام و احترام خدمت شما نوش جانتان 💐

جالب بود

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار17 دی 1401
نوش جان 💐

طعم خوبی داره بیشتر مزه حلوا میده که با دهین اصل که توی نجف فروخته میشه خیلی تفاوت داره

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار17 دی 1401
سلام و احترام خدمت شما نوش جان ، همیشه شادکام باشید💐
24 آبان 1401

سپاس فراوان

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار24 آبان 1401
ممنون از لطف شما امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشید
20 آبان 1401

عالی و خوشمزه و ارسال سریع .

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار17 دی 1401
💐نوش جان 💐

با سلام خدمت غرفه دار عزیز. ممنونم بابت محصولات خوشمزتون. ارسال سریعتون. بسته بندی اصولی و تمیزتون. خدا بهتون برکت فراوان عنایت فرماید. طعم بسیارخاص و عالی پیشنهاد میکنم یه بار امتحان کنید.

مهدی احمدی
پاسخ غرفه دار14 آبان 1401
سلام خدمت شما سرکار. خانم نساحت شیرین کام و سلامت باشید به امید اینکه دوباره غرفه رو به نگاه گرمتون بنوازید 🌺 از خریدتون متشکرم
این غرفه الان غیرفعاله؛ اما اگه توی محصولات مشابه بگردی، احتمالا چیزی که می‌خوای رو پیدا می‌کنی.

دهین رضوان

مشهدمهدی احمدی

غرفه غیرفعاله