تجربه خریدتان را بنویسید و هدیه بگیرید


5,032

تجربه خرید و فروش شما در باسلام، ارزشمندترین سرمایه ما برای توسعه باسلام است. برای همین می‌خواهیم از شما دعوت کنیم که از امروز به مدت یک هفته، تجربه‌های خریدتان را بنویسید و از باسلام هدیه بگیرید.

تجربه خرید را کجا بنویسیم؟

تجربه خرید را باید زیر محصولی که خریده‌اید بنویسید. هنگام ثبت تجربه خرید، ابتدا باید به محصولی که خریده‌اید، بین ۱ تا ۵ ستاره بدهید و سپس تجربه‌تان را به صورت کامل تعریف کنید. مثلا به این سؤال‌ها جواب بدهید که کیفیت محصول خوب بوده یا نه. بسته‌بندی‌ چطور؟ از فرایند خریدتان راضی بودید؟ حتی می‌توانید درباره تجربه استفاده‌تان از محصول بنویسید که آیا انتظارتان را برآورده کرد یا نه. نهایتا بگویید که این محصول را به دیگران توصیه می‌کنید یا نه و هر چیز دیگری که به خریداران بعدی این محصول کمک کند.

من که غرفه ‌دارم، چه کنم؟

اگر مشتری‌های شما تجربه خریدشان از محصول شما را بنویسند، خیلی به مشتری‌های بعدی شما کمک می‌کند که محصول شما را با اطمینان بیشتری بخرند. اگر هم احیانا مشکلی در محصول شما باشد، با دیدن تجربه‌های مشتری‌هایتان می‌توانید مشکلات محصول‌تان را برطرف کنید و آن را ارتقا دهید.

مشتری‌هایتان را به ثبت تجربه خریدشان دعوت کنید. چطور؟ راه‌های مختلفی هست:

• در صفحه اول غرفه‌تان و در توضیحات محصولتان از مشتری‌هایتان بخواهید تجربه‌شان را بنویسند.
• در گروه تلگرامی «تجربه خرید» گاهی به مشتری‌هایتان یادآوری کنید که مشتاق شنیدن تجربه‌هایشان هستید.
• اگر کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام دارید، چند وقت یک بار به مشتری‌هایتان یادآوری کنید.
• گاهی به مشتری‌هایی که تجربه خریدشان را می‌نویسند، کوپن تخفیف بدهید.
• همراه سفارشی که برای مشتری‌تان ارسال می‌کنید، یادداشت کاغذی بگذارید و به مشتری‌تان بگویید که تجربه‌اش چقدر برای شما ارزشمند است.
• از این فرصت یک‌هفته‌ای استفاده کنید و تخفیف ۱۰ درصدی باسلام برای ثبت تجربه را به همه مشتری‌هایتان بگویید. خوشحال می‌شوند.

کد تخفیف چطور به دستم می‌رسد؟

پس از اینکه اولین تجربه خریدتان را نوشتید، به صورت اتوماتیک، یک کد تخفیف ۱۰ درصدی (تا سقف ۱۰ هزار تومان) برای شما ارسال خواهد شد. ثبت دومین تجربه خرید هم همین هدیه را دارد. یعنی هر نفر می‌تواند حداکثر دو کد تخفیف هدیه بگیرد. برای استفاده از کد تخفیف‌ها یک هفته فرصت خواهید داشت. همین حالا وارد فهرست خریدهای قبلی‌تان شوید و تجربه خریدتان را بنویسید:

فهرست خریدهای من



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
16 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
16
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x