۸ اصل غرفه داری در باسلام


12,422

آنچه باعث می شود از میان هزاران غرفه ی باسلام، تعدادی بیشتر از بقیه بدرخشند و موفق تر عمل کنند، پایبندی به اصول و قوانینی است که برای تجربه یک فروش موفق در یک بازار مجازی ضروری است. اگر میخواهید در باسلام غرفه بسازید و جز پیشرو ها باشید، 8 اصل غرفه داری در باسلام، را بخوانید.

1-قانونمند باشید:
 ایجاد غرفه در باسلام به معنای مطالعه و پذیرش تمامی اسناد و  قوانین و مقررات ارائه شده ذیل می باشد. بنابراین قبل از ایجاد غرفه قوانین را به دقت مطالعه نمایید: قوانین و مقررات باسلام
2- تضمین رضایت مشتری
رضایت مشتریان مهم ترین اصل در بازار باسلام است و باید در همه سفارشات رضایت مشتری تضمین شود.
3-همیشه آنلاین باشید: 
ایجاد غرفه در باسلام به این معنی است که غرفه کسب و کار شما به صورت شبانه روزی آماده دریافت سفارشات است.
 با ثبت هر سفارش شما موظف هستید سفارش ثبت شده را طبق اطلاعات ثبت شده روی غرفه تان برای خریدار ارسال کنید. در غیر اینصورت طبق قوانین در مورد سفارش تصمیم گیری خواهد شد.
4- تهیه ابزار غرفه داری:
برای مدیریت غرفه در باسلام باید :
  • دسترسی  به اینترنت داشته باشید.
  • دستگاه اندروید داشته باشید و اپ غرفه من را دانلود و نصب کرده باشید.
در غیر اینصورت مسئولیت سفارش هایی که با اختلال مواجه می شوند به عهده غرفه دار است و طبق قوانین تصمیم گیری می گردد.
5- در دسترس باشید.
برای پیگیری های احتمالی از سمت اتاق رضایت کاربران با تلفن های ثبت شده با شما تماس گرفته می شود . درصورتی که تا 48 ساعت در دسترس نباشید غرفه شما غیرقابل نمایش می شود. 
درصورتی که سفارشی روی غرفه شما ثبت شده  و تا 24 ساعت پس از اولین پیگیری از سمت تیم باسلام در دسترس نباشید، باسلام می تواند سفارش شما را لغو کرده و غرفه را به حالت تعلیق درآورد. درصورتی که در مدت زمان خاصی قادر به فعالیت نیستید سریعا به خدمات غرفه داران اطلاع دهید. 
6- به روز باشید.
اطلاعات ثبت شده در غرفه شما باید به روز و قابل اتکا باشد. قیمت و موجودی محصولات ممکن است به مرور زمان تغییر کند. بنابراین بروز رسانی و صحت اطلاعات ثبت شده در غرفه به عهده غرفه دار است. و در صورتی که سفارشی با اطلاعات موجود در غرفه ثبت شود و به دلیل عدم بروز رسانی مغایر با واقعیت باشد، مسئولیت ارسال سفارش به عهده غرفه دار است و مطابق قوانین برخورد خواهد شد.
7- منظم ارسال کنید
شما با ایجاد غرفه متعهد می شوید طبق قوانین ارسال، سفارشات ثبت شده را منظم و دقیق ارسال کنید.
سفارشات ثبت شده روی باسلام توسط غرفه دار از شهر خود غرفه دار باید ارسال شود. سفارشات درون شهری از طریق پست و پیک و سفارشات خارج شهر از طریق پست ونوع پست انتخابی مشتری ارسال می شود. ایجاد تغییر در شرایط ارسال بدون هماهنگی با اتاق رضایت کاربران مجاز نیست و طبق قوانین باسلام، در مورد آن سفارش تصمیم گیری می گردد. 
8– آماده رقابت باشید.
بنابر ماهیت بازار اجتماعی باسلام تمامی غرفه ها و محصولاتشان رتبه بندی می شوند و این رتبه بندی جهت انتخاب آگاهانه مشتری و همچنین کمک به تحقق استاندارد تضمین رضایت مشتری است. 
شما به عنوان غرفه دار با ایجاد غرفه می پذیرید که استاندارد تضمین رضایت مشتری و رتبه بندی غرفه ها را پذیرفته اید و طبق این دو تلاش می کنید که همواره کیفیت غرفه داری خود را بهبود دهید.
در این باره موظف هستید توصیه های باسلام را که به روش های گوناگون به شما ارائه می شود ، جدی گرفته و عملی نمایید. در غیر اینصورت باسلام می تواند، طبق استانداردهای تعریف شده، برای تامین رضایت مشتریان، وضعیت غرفه شما را به حالت تعلیق درآورد. درباره ی نمره غرفه بیشتر بخوانید.
و چند نکته دیگر که قطعا برای شما مفید خواهد بود:
  1. کوتاه‌ترین و کمترین زمان آماده‌سازی ممکن را برای محصولات‌تان تعیین کنید. اما دقت کنید این باعث ثبت تأخیر روی سفارش نشود.
  2. خوب بسته بندی کنید. بسته بندی علاوه بر اینکه باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان شما می شود. مانع از آسیب و خسارت به سفارش می شود. سعی کنید بهترین راه بسته بندی مناسب با محصول خودتان را پیدا کنید. اگر نیاز است خودتان شیوه خلاقانه ای به کار ببندید تا مجبور به جبران خسارت و یا ارسال مجدد نشوید.
  3. روی موجودی محصولات‌تان توجه ویژه داشته باشید. برنامه منظمی برای چک کردن موجودی محصولات و مواد اولیه تان داشته باشید، تا پس از ثبت سفارش دچار مشکل نشوید.
  4. مشتری از محصولات خوش عکس با اطلاعات دقیق و کافی استقبال بیشتری می‌کند و محصول شما شانس بیشتری برای خریده شدن پیدا می‌کند. بنابراین سعی کنید از محصول‌تان جای یک عکس، چند عکس استاندارد از زوایای مختلف بیاندازید و ابعاد و وزن و سایر ویژگی‌ها را به درستی تعریف کنید.
  5. خودتان را با شوق و ذوق و ابتکار در غرفه‌تان معرفی کنید.
  6. بهتر است تصویری از خودتان بعنوان تصویر پروفایل بگذارید تا مشتری سریع‌تری و بیشتر و بهتر شما را بشناسد و اعتماد کند.
  7. حواس‌تان به نظرات مشتریان‌تان باشد. نظرات‌شان رو به موقع و مهربانانه پاسخ دهید. حتی اگر نقدتان کردند. اگر از سفارش‌تان نمره منفی گرفتید برای رضایت مشتری تلاش کنید تا مشتری شما را فراموش نکند و خاطره بدی از شما نداشته باشد.
  8. هر از چند گاهی یک محصول جدید هم به غرفه‌تان اضافه کنید.
  9. در کانال‌های باسلام فعال باشید و خودتان و محصول‌تان را معرفی کنید.
  10. با بقیه غرفه‌ها دوست شوید. فعالیت تیمی راه بیندازید.
  11. به مناسبت‌ها توجه داشته باشید و خودتان طرح تبلیغی بزنید.
  12. در طرح‌های باسلام مشارکت فعال داشته باشید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
9 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jgj
jgj
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر توضیحات خوب بود ما همیشه طرفدار باسلام بودیم فقط کارمزد کم بشه اینکه سقف از 39ت شد99ت خیلی بد شد و ایراد و باگهای نرم افزاری رو بگیرید واقعا آزار دهنده هست مشتری و مارو اذیت میکنه
از شما متشکریم لوازم آشپزخانه نگار

الهام کورشی
الهام کورشی
9 ماه قبل

درود برشما
عیدتان مبارک
ممنون از توضیحات جامع و زیباتون

Nobari
Nobari
1 سال قبل

سلام توضیحات عالی بود آن شاالله کسب وکار همه پر برکت

فرش سجاده ای
فرش سجاده ای
4 سال قبل

با سلام و دردود
بسیار عا لی بود ممنونم

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  فرش سجاده ای
4 سال قبل

سلام. خواهش می‌کنیم. کسب و کارتون پر رونق

مرضیه
مرضیه
4 سال قبل

سلام من یه سوالی از حضورتون داشتم اینکه برخی از سایت ها رو لینکشون رو قرار دادید این افراد با پرداخت هزینه این امکان براشون فراهم هست یا اینکه برای هر سایتی این امکان وجود داره.

فاطمه رضوی مهر
فاطمه رضوی مهر
5 سال قبل

کارهای چرم دست دوزطبیعی باقیمت مناسب

احمد
احمد
5 سال قبل

پاپ آپ تخفیف ایام خاص و یا لحظه ای را برای غرفه دار فعال کنید تا بتواند از این ظرفیت استفاده کند

محمدرضا برامکی
محمدرضا برامکی
5 سال قبل

درود برشما ،عالی بود توضیحاتتون

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x