کرم ضد لک عالی برای لک صورت


138,956

کرم ضدلک عالی

افراد زیادی دغدغه‌ داشتن پوستی صاف و شفاف را دارند. بیشتر آن‌ها معتقدند که پوست‌ صورت‌‌شان می‌تواند باعث کاهش یا افزایش اعتماد به نفس‌شان شود؛ به‌همین دلیل با استفاده از کرم‌های مخصوص، تمام تلاش‌شان را برای داشتن پوستی بانشاط و شاداب می‌کنند.

هر روز کرم‌های گیاهی زیادی در جهان تولید می‌شوند که هرکدام تأثیر متفاوتی دارند و افراد براساس نیاز خود آن را انتخاب می‌کنند. مثلاً کرم ضد چروک، کرم دور چشم، کرم آب‌رسان و کرم ضد لک.

کرم‌ ضد لک قوی برای کسانی مفید است که هنوز از دست لک و مک و جوش‌های پوستی راحت نشده‌اند. هر پوستی می‌تواند دچار کک‌ومک شود اما این اتفاق در سن نوزادی و جوانی و نیز در فصل بهار و تابستان بیشتر اتفاق می‌افتد.

علت لک‌های صورت و نیاز به کرم ضد لک

نور آفتاب

به‌غیراز علت ژنتیکی یکی از دلایل اصلی کک‌ومک، قرار گرفتن زیاد در معرض نور آفتاب است. نور آفتاب باعث فعال شدن سلول‌های رنگ‌دانه پوست می‌شود؛ یعنی اشعه ماورای بنفش باعث تجمیع «ملانین» می‌شود که از سلول‌های رنگ‌ساز پوست ترشح می‌گردد.

به همین دلیل کسانی که در معرض تابش نور خورشید هستند باید مراقبت‌های پوستی را انجام دهند. استفاده از کلاه، عینک، سایه‌بان و کرم ضد آفتاب به این مراقبت‌ها کمک می‌کند.

لک بارداری

یکی دیگر از عوامل ایجاد لک، دوران حاملگی و زایمان است که به لکه‌های حاملگی مشهور است. این لک‌های حاملگی در ناحیه صورت بیشتر در گونه، پیشانی و چانه دیده می‌شود و غالباً مدتی پس از زایمان از بین می‌رود.

همچنین این لک‌ها در میان بانوانی که قرص ضدبارداری مصرف می‌کنند نیز شایع است که معمولاً پس از مدتی که گاهی طولانی است برطرف می‌گردد.

لک‌های پیری

با افزایش سن، لکه‌های پوستی با منشأ قرار گرفتن حاد در معرض خورشید ممکن است بیشتر و پهن‌تر شوند. در این موارد اگر مشکلات پوستی رخ دهد به درمان نیاز است.

لک‌های پوستی دیگر

برای لکه‌های پوستی غیر از علت‌ ژنتیک یا نور آفتاب، عوامل دیگری مانند بیماری‌ها (مثل نارسایی‌های کبدی و کلیوی)، سوختگی، عوارض دارو، شرایط محیطی کار، جنس لباس، نوع عطر یا اودکلن (در حالت استفاده روی پوست) ذکرشده است.

کرم ضد لک قوی- کک و مک صورت- مجله باسلام
کک و مک صورت

درمان لک صورت با کرم ضد لک

  • قبل از خرید کرم ضد لک (چه شیمیایی و چه گیاهی، چه صنعتی و چه سنتی و حتی خانگی) و استفاده از آن بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید؛ به‌ویژه در صورت مشاهده لک‌های قرمزرنگ.
  • تغذیه مناسب، خواب کافی، آرامش اعصاب و دقت به خوراکی‌ها و چاشنی‌هایی که به آن حساسیت دارید، از راه‌های پیشگیری و نیز کمک‌کننده به بهبود یا درمان لکه‌های پوستی است.
  • با رعایت جوانب سلامتی یا پزشکی (مانند سن، بیماری، جنس و نوع پوست و…) به کار بردن کرم‌های ضد لک در رفع این مشکلات پوستی مؤثر است.

مزایای کرم‌ ضد لک

  • کرم‌ ضد لک به دلیل داشتن ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین c، خاصیت ضداکسیدانی دارد. این خاصیت باعث می‌شود که تشکیل ملانین (رنگ‌دانه‌ها) و تیرگی پوست کاهش پیدا کند و لک‌های تیره و کک‌ومک صورت برطرف شود.
  • همچنین این کرم با لایه ‌برداری از پوست صورت، انواع لک‌های قهوه‌ای و قرمز را درمان می‌کند و حتی می‌تواند با آب‌رسانی، به‌تقویت پوست صورت کمک کند.

مراحل درمان با کرم‌ ضد لک

برای شروع فرایند درمان لک‌های صورت باید داشتن حوصله و زمان برای دریافت نتیجه مطلوب لازم است. فرایند درمان بر اساس شدت لک‌های صورت متفاوت است.

اگر لک‌های صورت ناشی از آفتاب سوختگی باشند، در مدت دو تا سه ماه با استفاده از کرم‌ ضد لک معمولی می‌توان از شر این لک‌ها خلاص شد اما برای لک‌های قوی و تیره‌تر صورت لازم است حدود شش ماه یا بیشتر از کرم‌ ضد لک قوی استفاده کرد.

کرم ضد لک گیاهی برای درمان لک‌های پایدار- کرم ضدلک قوی- مجله باسلام
کرم ضد لک گیاهی برای درمان لک‌های پایدار صورت موثر است.

بهترین کرم ضد لک

برخی دنبال بهترین کرم ضد لک گیاهی هستند و برخی کرم ضد لک عالی یا قوی را جستجو می‌کنند. خوشبختانه در ایران درزمینهٔ تولید کرم ضد لک به دو روش صنعتی و سنتی و با دیدگاه‌های طب سنتی یا پزشکی نوین، فعالیت خوبی صورت گرفته و می‌گیرد.

نکته مهم این است که مصرف‌کننده علاوه بر بودجه مدنظرش برای خرید این نوع کرم‌ها، به نکات خرید محصولات آرایشی و بهداشتی دقت کند (مانند این‌که محصول اصل باشد نه تقلبی و غیربهداشتی، تاریخ‌مصرف و موارد منع مصرف)؛ زیرا کرم‌ها تأثیر سریع و مستقیمی روی پوست و بدن دارند و گاهی آسیب‌ها درمان نمی‌شوند یا خیلی پرهزینه و زمان‌بر می‌شوند.

همان‌طور که گفتم کرم ضد لک گیاهی و ساخته‌شده به روش طب سنتی هم می‌تواند با رعایت اصول بهداشتی در تهیه مواد اولیه و روند تولید محصول، به درمان لک‌های پوستی کمک کند. اکنون بازار اینترنتی باسلام این امکان را در اختیار این تولیدکنندگان قرار داده است که کرم ضد لک طبیعی را در این بازار آنلاین عرضه کنند: ساخت فروشگاه اینترنتی در باسلام.

همچنین مشتریان این بازار می‌توانند در آنجا بچرخند و محصول باکیفیت و موردنظرشان را حتی با تخفیف خرید پیدا کنند. خریداران می‌توانند با استفاده از درگاه امن بانکی وجه خرید را پرداخت کنند. البته در باسلام، رضایت مشتری یک اصل بنیادی است. باسلام ضمن رعایت قانون تجارت الکترونیک و حقوق مصرف‌کننده، با فروشندگان و غرفه‌داران خود پس از رسیدن محصول به دست مشتری و اعلام رضایت او تسویه‌حساب می‌کند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه
الهه
3 سال قبل

خیلی راهها رو امتحان کردم، از عوارض لیزر هم میترسیدم ، از ضد لک صمیم استفاده میکنم، خلی عالیه ، خیلی کمرنگ کرده لکهامو، به پوست من اومده با اینکه ایرانی هست ولی من راضی ام

مو تن رو
مو تن رو
4 سال قبل

از کرم ویتامین سی سی گل هم برای شفافیت پوست می تونید استفاده کنید.

رحمانی
رحمانی
4 سال قبل

سلام, وقت بخیر, آیا کرم ضد لک شما هیدروکینون داره؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x