طراحی جدید صفحه اول باسلام با رویکرد کنجکاوی


1,481

باسلام | BaSalam - کنجکاوی در باسلام

هزاران نفر از سراسر ایران در باسلام غرفه‌دارند و لحظه به لحظه به ده‌ها هزار محصولی که در باسلام عرضه شده، اضافه می‌شود. شاید شما هم دوست داشتید جایی در باسلام وجود داشت تا بتوانید کمی کنجکاوی کنید و ببینید همین چند دقیقه پیش چه محصولاتی اضافه شده یا چه کسانی غرفه‌دار شده‌اند یا مثلا آخرین تجربه‌های خرید مشتریان چه بوده. خب این بخش از امروز در اختیار شماست.

در صفحه اصلی باسلام وقتی با نام کاربری و رمز عبورتان وارد می‌شوید، با یک صفحه کاملا پویا مواجه می‌شوید که مدام در حال به‌روزرسانی است. در این صفحه می‌توانید اتفاق‌های زیر را ببینید:

  • جدیدترین افرادی که به جمع غرفه‌دارهای باسلام پیوسته‌اند
  • تازه‌ترین محصولاتی که به باسلام اضافه شده
  • آخرین تجربه‌های خرید مشتریان
  • برخی از محصولاتی که اخیرا پرفروش شده‌اند

البته ممکن است در طول ماه گذشته هم این صفحه را از طریق فهرست اصلی سایت دیده باشید. ولی آمارهای باسلام در این چند هفته ما را قانع کرد که این صفحه می‌تواند جایگزین صفحه اصلی باسلام شود. البته فقط برای کسانی که با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شده‌اند. چون در غیر این صورت، همان صفحه قبلی را خواهید دید.

این صفحه طراحی شده تا تجربه بازارگردی بهتری برای شما رقم بخورد و بتوانید حس زنده‌تری از بازار باسلام را تجربه کنید. ما سعی می‌کنیم به تدریج، چینش این صفحه را بر اساس سلیقه و خواست شما، سفارشی‌تر کنیم و آن را بر اساس تجربه بازاگردی شما، خوشایندتر و زیباتر کنیم. لطفا نظرتان درباره این صفحه را در بخش نظرات همین مطلب به ما بگویید.

راستی اسم این صفحه هم هنوز نهایی نیست. اسم‌های پیشنهادی‌تان هم می‌تواند جایگزین اسم این صفحه شود. هر کدام از شما که پیشنهادش به اسم بعدی این صفحه تبدیل شد، یک شیرینی هم از طرف ما دریافت می‌کند. برای مشاهده صفحه روی دکمه زیر ضربه بزنید:

مشاهده بخش کنجکاوی در باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
8 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x