مسابقه‌ی غرفه بچین، یک تیر و دو نشان


17,706

مسابقه غرفه بچین- مجله باسلام

کم کم داریم به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم. حالا که همه‌چیز دارد نو می‌شود و رنگ و بوی بهار می‌گیرد، بهترین وقت است که دستی به سر و روی کسب و کارتان بکشید و غرفه‌تان را نونوار کنید. البته در کنار رونقی که به کسب و کارتان می‌دهید، می‌توانید یکی از برنده‌های جوایز 500/000 تومان، 400/000تومان و 300/000 تومانی مسابقه غرفه بچین هم باشید. برای این که با یک تیر دو نشان بزنید، این مسابقه را از دست ندهید.

آماده‌ی شرکت در مسابقه‌ی« غرفه بچین » هستید؟

برای شرکت در مسابقه غرفه بچین اول به یک غرفه‌ی فعال نیاز دارید. حالا وقت این است که مسابقه را شروع کنید. چطور؟ با اضافه کردن محصولات به غرفه‌تان.حتما می‌دانید که داشتن تنوع محصولات چقدر به افزایش فروش و بازدید غرفه‌تان کمک می‌کند. برای اینکه حتی یک لحظه هم در افزایش محصول شک نکنید، این مطلب را بخوانید.

در طول روزهایی که این مسابقه ادامه دارد، باید به تعداد محصولات غرفه‌تان اضافه کنید تا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید.

محصولاتی که اضافه می‌کنید باید یک ویژگی مهم داشته باشند. کیفیت محتوای محصولات باید حداقل 50 باشد. در نهایت غرفه‌ای برنده مسابقه می‌شود که بیشترین تعداد محصولات با حداقل میانگین کیفیت محتوای 50 را اضافه کند. مثلا شما دوازده محصول به غرفه اضافه می‌کنید. 9 محصول با کیفیت محتوای 50 و سه محصول با کیفیت محتوای 70. غرفه‌ی کناریتان هشت محصول به غرفه‌اش اضافه می‌کند. 5 محصول با کیفیت محتوای 50 دومحصول با کیفیت محتوای60 و یک محصول با کیفیت محتوای 70.

 پس غرفه‌ی شما برنده‌ی مسابقه می‌شود چون تعداد محصولات بیشتری اضافه کرده که هرکدام حداقل امتیاز 50 را داشته‌اند.اگر تعداد محصولات اضافه شده غرفه‌ها با هم برابر شد، بین امتیاز محصولات میانگین می‌گیریم و غرفه‌ای که میانگین امتیاز کیفیت محتوای محصولاتش بیشتر باشد، برنده می‌شود.

این مطلب به شما کمک می‌کند یک غرفه‌ی خوب و کامل داشته باشید

چطور کیفیت محتوای محصول را ببینیم و آن را افزایش دهیم؟

هنگام تعریف محصول، در کادری که در تصویر می‌بینید، کیفیت محتوایی که وارد می‌کنید، نشان داده می‌شود.

کیفیت محتوای محصول- امتیاز مسابقه غرفه بچین- مجله باسلام
امتیاز محتوای محصول را می‌توانید از اینجا ببینید

هر محصول می تواند 80 درصد امتیاز کیفیت محتوا را کسب کند. 20 درصد دیگر  چه موقع به دست می‌آید؟ پس از اینکه غرفه‌تان فعال شد ومشتری از شما خرید کرد، ثبت تجربه‌ی مشتری به امتیاز کیفیت محصول اضافه می‌شود. پس برای گرفتن نمره محصول خوب:

  • نام محصول را حداقل به 20 کارکتر(یعنی حداقل 4 تا حداکثر 7 کلمه) برسانید.
  • 6 عکس خوب و متنوع برای محصولتان، بارگذاری کنید.(راهنمای عکاسی را مجددا ببینید)
  • برای معرفی کامل محصول، حداقل 1000 کارکتر (200 کلمه) بنویسید.
افزایش امتیاز محتوای  محصول- مسابقه غرفه بچین- مجله باسلام
برای گرفتن امتیاز محتوای محصول این نکات را رعایت کنید

برنده‌‌ی مسابقه« غرفه بچین » چطور مشخص می‌‌شود؟

این مسابقه از 16 اسفند تا آخرین ساعت 27 اسفند 98 ادامه دارد. در این چند روز غرفه‌دارها فرصت دارند محصولات جدید به غرفه اضافه کنند و کیفیت محتوای هر محصول را هم حداقل به 50 برسانند. پس از این مدت شمارش و محاسبه‌ی محصولات شروع می‌شود.در شمارش محصولات، فقط آن‌هایی که در مدت مسابقه یعنی از امروز تا 27 اسفند به غرفه اضافه می‌کنید، محاسبه می‌شود. محصولاتی که قبلا گذاشته‌اید در مسابقه شرکت نمی‌کنند.

  • به اولین غرفه‌ای که بیشترین تعداد محصول با میانگین کیفیت محتوای حداقل 50 اضافه کند، 500/000تومان جایزه تقدیم می‌شود
  • به دومین غرفه‌ای که بیشترین تعداد محصول با میانگین کیفیت محتوای حداقل 50 اضافه کند، 400/000تومان جایزه تقدیم می‌شود
  • به سومین غرفه‌ای که بیشترین تعداد محصول با میانگین کیفیت محتوای حداقل 50 اضافه کند، 300/000تومان جایزه تقدیم می‌شود

برندگان مسابقه آخر فروردین 99 از طریق پروفایل فوت و فن غرفه‌داری و اینستاگرام باسلام  اعلام خواهند شد.

[post id=11094]

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، این قسمت را بخوانید. 

در مدت مسابقه تعداد زیادی محصول با کیفیت به غرفه‌تان اضافه می‌کنید. حالا بهترین فرصت است که به بهترین شکل این محصولات جدید را معرفی کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. حتما در باسلام پست بگذارید و محصولتان را معرفی کنید.

با این کار مشتریان با محصولات جدید شما آشنا می‌شوند و برای کنجکاوی هم که شده، به غرفه‌تان سر می‌زنند. وقتی غرفه‌ی پر محصول شما را می‌بینند برای خرید وسوسه می‌شوند و احتمالا روی دکمه‌ی خرید، کلیک می‌کنند.

یک پیشنهاد جذابتر اینکه مطالبتان را با #نمایشگاه_بهاره منتشر کنید تا مشتریانی که به دنبال محصولات ویژه‌ی عیدانه هستند، پست‌ها و محصولات شما را ببینند. با این حساب هم شانس برنده شدن در مسابقه را دارید، هم کسب و کارتان حسابی رونق می‌گیرد.

امیدواریم در این روزهای پایان سال فروش عالی و پر سود را تجربه کنید و لذت برنده شدن در مسابقه را هم بچشید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
65 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
65
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x