خواص «اسپیرولینا» معجزه طبیعت + محصولات اسپرولینا


1,648

about-spirulina-benefits-and-its-products

⁣نام اسپیرولینا ⁣(Spirulina) برای خیلی‌ها چندان آشنا نیست و اصلاً نمی‌دانند جلبکی با این ویژگی‌ها و خواص وجود دارد. این در حالی است که این گیاه گنجینه‌ای از خواص است. یکی از تولیدکننده‌های باسلام، ⁣از این گیاه محصولات متنوعی از خوراکی تا آرایشی، بهداشتی و دارویی تولید کرده است.

خواص اسپیرولینا⁣

این جلبک، شامل مواد مغذی، از جمله ویتامین بِ‌ کمپلکس، بتا کاروتن، ویتامین ای، منگنز، روی، مس، آهن، سلنیومو اسید لینولنیک و گاما و آنتی‌اکسیدان‌هاست. اسپیرولینا تنها گیاهی است که بیش از هفتاد درصد پروتئین دارد و به همین دلیل به «معجزه طبیعت» معروف شده است.

محصولات اسپیرولینا در غرفه «عقیق سبز»

در باسلام غرفه‌ای داریم به نام «عقیق سبز». این غرفه توسط شرکت دانش‌پژوهان سبز از اصفهان مدیریت می‌شود. این شرکت به طور تخصصی روی جلبک اسپیرولینا کار می‌کنند و از آن، محصولات آرایشی، بهداشتی و حتی مواد غذایی تولید می‌کنند.

قصه از سال ۱۳۹۰ شروع شد و این شرکت،‌ یکی از اولین گروه‌های دانش‌بنیان بود که پا به این عرصه گذاشت. متخصصان این شرکت تصمیم می‌گیرند با توجه به نوآوری‌های روز دنیا وارد این بازار شوند و به پیشنهاد یکی از پژوهشگران بین‌المللی، کارشان را در جزیزه قشم آغاز می‌کنند. ولی حالا که چند سال گذشته، این شرکت، کشت این جلبک عجیب را به صورت گلخانه‌ای در اقلیم ناسازگار اصفهان هم انجام می‌دهد. این شرکت محصولات زیر را از اسپیرولینا تولید می‌کنند:

  • قرص جلبک اسپیرولینا (در رتبه یک آنتی‌اکسیدان طبیعی)
  • ماسک زیبایی اسپیرولینا
  • کرم اسپیرولینا
  • روغن اپیلاسیون و ماساژ حاوی عصاره گیاه اسپیرولینا
  • انواع پولکی، شیرینی و نان رژیمی اسپیرولینا

شرکت دانش‌پژوهان سبز همه مجوزها و تأییدیه‌های لازم را برای محصولاتش گرفته و آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است؛ از سنجش میزان پروتئین، چربی و مواد معدنی گرفته تا تست رطوبت لازم برای یک محصول غذایی سالم و ارگانیک. دور نیست تا تنوع محصولات عقیق سبز بلندآوازه‌تر شود و جای بیشتری در سبد محصولات مصرفی خانواده‌ها باز کند.

[button href=”https://basalam.com/aghigh-sabz” align=”center” target=”_blank”]محصولات عقیق سبز[/button]

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x