حضور باسلام در برنامه «تراز» در شبکه ایران‌کالا


1,226

باسلام در برنامه تراز

امروز ۲۱ اسفند ۹۷ سید مصطفی فقیه، مدیر گروه خدمات مشتریان (اتاق رضایت) در برنامه تلویزیونی «تراز» در شبکه تلویزیونی ایران کالا حضور داشت. این برنامه در ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۳۰ با موضوع «فروشگاه‌های اینترنتی» پخش شد و با حضور مهمان‌های از کارشناسان و فعالان این صنف درباره میزان فعالیت‌های این فروشگاه ها در ایران و جهان، نقششان در اشتغال، مجوزهای فعالیت و نیز مشکلات و چالش‌ها صحبت شد. در بخشت نخست این برنامه، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، مؤسس و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی نیز شرکت داشت.

باسلام در برنامه تراز

باسلام، حامی اشتغال و مشاغل خانگی

در برنامه تراز موضوعات مختلفی درباره خرید و فروش اینترنتی و فروشگاه‌های اینترنتی مطرح شد. سید مصطفی فقیه از بازار اجتماعی باسلام در پاسخ به پرسش ایرانی بودن محصولات توضیح داد:

باسلام یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه بازاری است که تولیدکنندگان از سراسر ایران خودشان بدون خرید دامنه و طراحی سایت می‌توانند در این بازار آنلاین غرفه و فروشگاه اینترنتی ایجاد کنند. در این بازار محصولات ایرانی غرفه‌داران خودشان مدیریت غرفه و عرضه محصولات را به عهده دارند.

وی افزود که باسلام عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی است و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز اخذ کرده است. همچنین درباره بحث اثربخشی باسلام در حمایت از اشتغال بیان کرد:

«بسیاری از غرفه‌داران باسلام از فعالان مشاغل خانگی و روستایی هستند و فروش محصولات آن‌ها در باسلام به اشتغال این افراد کمک کرده و می‌کند».

مدیر اتاق رضایت بازار اجتماعی باسلام افزود:

«در باسلام متفاوت با دیگر سایت‌های فروشگاهی، محصولات صنعتی یا واراداتی عرضه نمی‌شود، بلکه ایرانی بودن و قصه محصول مهم است. در باسلام غرفه‌داران از قصه زندگی خودشان و داستان کسب‌وکارشان می‌گویند؛ گاهی از نحوه تولید و حرف می‌زنند و محل آن را نشان می‌دهند، در نتیجه خریداران باسلامی قبل از خرید با آدم‌ها و داستان آن‌ها آشنا می‌شوند. همچنین با توجه به نظرهای دیگر مشتریان، امتیاز غرفه در باسلام و مواردی از این دست خرید آنلاین خود را انجام می‌دهند».

باسلام در برنامه تراز

یکی از موضوعات مطرح شده در برنامه مشکل ارسال پستی و غیرپستی محصولات بود که فقیه درباره حل این مشکل در سایت باسلام گفت:

«در باسلام پس از ساخت غرفه، وضعیت درخواست‌کننده بررسی می‌شود، آموزش‌های لازم به او داده می‌شود. همچنین درباره بسته‌بندی، روش ارسال پستی و تولید محتوا و نوشتن درباره خود و محصول آموزش‌های مستمر داده می شود».

برخی از بینندگان برنامه و کارشنان مهمان یکی از مشکلات فروش اینترنتی محصولات را عدم رضایت مشتریان و پشتیبانی پس از فروش عنوان کردند. در این باره فقیه توضیح داد:

یکی از اصول بنیادی باسلام رضایت مشتریان است و برای تضمین رضایت مشتری علاوه بر قانون تجارت و امکان بازگشت محصول تا هفت روز، قوانینی داریم که طبق آن تسویه‌حساب پس از تحویل محصول و رضایت مشتری صورت می‌گیرد.

باسلام در برنامه تراز

در پایان برنامه تراز، فیلم کوتاهی از برخی غرفه‌داران باسلامی (اینجا یک غرفه آنلاین است…) پخش شد که از نحوه آشنایی خود با باسلام و تأثیری که این بازار مردمی در کسب درآمد یا رشد کسب و کارشان داشته است صحبت کرده‌اند.

خرید عید از بازار محصولات ایرانی باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه افشاری
الهه افشاری
5 سال قبل

برنامه ی خوبی بود ،مخصوصا صحبت ها و معرفی “باسلام ” توسط آقای فقیه مهمان برنامه البته میتونست بهتر هم باشه اگر مجری برنامه توی حرف مهمان برنامه نمیپرید یا صحبت مهمون “نماینده باسلام ” رو چندین مرتبه قطع نمیکرد ! در کل خیلی خوب و مفید بود آفرین به استارت اپ “باسلام “

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x