سبدهای غرفه انیس‌آذین


985

baskets-from-anisazin

دقیقاً یک سال پیش بود که شروع کردم به تغییر دکوراسیون اتاق خوابم. کاغذ دیواری، پرده، تخت، میز آرایش … انتخاب همه این‌ها کلی وقت گرفت و البته به شیرینی گذشت. تا اینکه رسیدم به جزئیات و جینگیلی‌جاتِ میز آرایش … دیدم من موندم و یه دنیا خرده‌ریز که نیاز دارم همشون طبقه‌بندی شده باشه و در دسترس! سراغ چیزهای زیادی رفتم، از لیوان‌های خوشگل گرفته تا شیشه‌های رنگی و سفالی و … هرکدومش رو چند وقتی استفاده کردم؛ اما راستش هیچکدوم اونجوری که باید به دلم ننشستن. انگار یه چیزی کم داشتن. دلم دنبال لطافت و ظرافتی بود که چشمام پیداش نمی‌کردن. تا اینکه با انیس آذین آشنا شدم… و اینجا همه چیز باهم بود! ظرافت، زیبایی، کاربردی بودن و راحتی استفاده …

[button href=”https://basalam.com/anisazin” align=”center” target=”_blank”]غرفه انیس آذین[/button]

تمام خواسته‌هامو با هم یجا پیدا کرده بودم و چقدر ذوق‌زده بودم اون روزها. این ست زیبای سبز،  از اون وقت شدن جای براش‌ها و مدادهای آرایشیم، و چقد برای اینکار مناسب‌ترن از هرچیز دیگه؛ به معنای واقعی زیبا و خیره‌کننده!
جنس سبدها از نخ تریکوی بسیار مرغوب و خوش‌رنگه. عمق و ارتفاع سبدها بسیار مناسب انتخاب شده. این باعث میشه وسایل، هم مرتب باشن و هم منظره خوبی داشته باشن. سبدها به هیچ عنوان نمیفتن چون زیرسازی خوبی دارن. گره‌ها کاملاً به ظرافت و زیبایی زده شدن و معلومه برای بافتنشون حوصله و ظرافت خرج شده. قطر سبدها کاملاً مناسبه و کاربردی بودن و زیبایی رو با هم تأمین می‌کنه. نکته دیگه‌ای که این سبدها رو متمایز از بقیه کارها می‌کنه این هست که قابل شستشو هستن و به راحتی می‌شه تمیزشون کرد.
مهم تر از همه، صبر و خوش‌اخلاقی خانم مسعودی بود که با کمکشون تونستم سبد و باکس مناسب هم انتخاب کنم. حالا یه گوشه اتاقم واقعاً زیبا و متفاوت شده طوری که در نظر اول همه ازم می‌پرسن که سبدهامو از کجا گرفتم.
متشکرم از خانم مسعودی عزیز که هنر زیباشون رو در اختیارمون می‌ذارن و در انتخاب بهترین‌ها کمکمون می‌کنن.
استفاده از این سبد‌های زیبا رو به همه شما دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنم.
لحظه‌هاتون خوش…



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x