بهترین مارک‌ها و برندهای رژ لب جامد را بشناسید + راهنمای خرید


572

چند وقت پیش توی تبلیغات یکی از برندهای رژ لب این جمله با نمک را دیدم که نوشته بود:«به یه زن یه رژ لب درست و درمون بده تا ببینی چطور می‌تونه دنیا رو فتح کنه!» شاید در نگاه اول این جمله زیادی اغراق‌آمیز به نظر برسد اما واقعیت این است که خیلی وقت‌ها یک رژ لب خوب و خوش‌رنگ می‌تواند حال بدِ ما خانم‌ها را در کسری از ثانیه بهتر کند.

در این نوشته قرار است علاوه بر آشنایی با ویژگی‌های یک رژ لب خوب، با بهترین مارک‌ها و برندهای رژ لب جامد نیز آشنا شویم. لطفا تا انتهای متن همراه ما باشید.

این مطلب را هم از دست ندهید: با انواع هایلایتر آشنا شوید + معرفی بهترین هایلایترهای صورت

یک رژ لب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک رژ لب خوب علاوه بر رنگ دلبر(!) باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد؛ (ویژگی‌هایی که طبیعتا در رژهای «یکی بخر پنج‌تا ببر» پیدا نمی‌شوند!) به طور کلی یک رژ لب خوب:

سرب ندارند

– خدای‌نکرده – دلتان نمی‌خواهد که به خاطر دو نوبت رژ زدن در روز سرطان بگیرید؟ پس لطفا بیخیال رژهای سرب‌دار شوید و سراغ رژهای جامد بدون سرب که به مراتب سالم‌تر هستند، بروید. این رژها علاوه بر بهداشتی‌تربودن، ماندگاری بیشتری هم دارند.

رژ لب جامد بدون سرب

خاصیت آبرسانی دارد

از این‌که بعد از رژ زدن لب‌هایتان پوسته‌پوسته و خشک می‌شوند، کلافه شده‌اید؟ دلتان می‌خواهد هم رژ بزنید و هم مدام گرفتارِ بالم لب نباشید؟ رژ لب‌های آبرسان را دریابید. این رژها با مرطوب‌کردن لب‌هایتان از پوسته‌پوسته‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

زود پاک نمی‌شود

رژ لب‌های بی‌کیفیت و ارزان معمولا سندروم بی‌قراری دارند! بس‌که روی هر جا باقی می‌مانند جز لب‌ها! یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رژ لب خوب این است که ماندگاری و دوام خوبی روی لب‌هایتان داشته باشد و به همین‌ راحتی‌ها پاک نشود. (دست کم ده ساعت باقی بماند.)

بافت یک‌دستی دارد

اعصاب‌خردکن‌ترین ویژگی رژهای ارزان و بی‌کیفیت این است که خوب روی لب پخش نمی‌شوند و باید با هزارجور لطایف‌الحیل آن‌ها را روی لب‌هایتان بمالید. در مقابل رژ لب‌های خوب آن‌قدر نرم و خامه‌ای و یکدستند که با یک حرکت ساده و بدون درد و خونریزی (!) لب‌هایتان را رنگی می‌کنند.

رژ لب خوب باید بافت یکدستی داشته باشد

سبک است

بهترین رژ لب، رژی است که دو دقیقه بعد از مالیدنش به لب‌هایتان، فراموشش کنید! در مقابل رژ‌های بی‌کیفیت آن‌قدر سنگینند که در تمام لحظات حضور ناخوشایند خودشان را به شما یادآوری می‌کنند.

چطور رژ لب را بر اساس تناژ رنگی پوست انتخاب کنیم؟

راز این‌که یک رژ لب خاص (مثلا قرمز) شما را تبدیل به یک پرنسس اعیانی می‌کند و دوستتان را تبدیل به یک زامبی بخت‌برگشته(!) در تناسب آن با رنگ پوستتان نهفته است. از آن‌جایی که دقت‌نکردن به همین نکته ساده ممکن است کل آرایشتان را خراب کند،بیایید با رژ‌ لب‌های مناسب برای هر تناژ رنگی پوست آشنا شویم:

پوست برنزه

بهترین رنگ‌های رژ لب برای صاحبان پوست‌های برنزه (که خوش‌به‌حالشان!) این‌ها هستند:

  • صورتی تیره
  • مرجانی
  • هلویی
  • قرمز روشن
رژ لب پوست برنزه

پوست گندمی

خانم‌های گندمگون بهتر است موقع انتخاب رژ بیشتر سراغ این رنگ‌ها بروند:

  • نود
  • برنز
  • نارنجی روشن
  • صورتی گل رز
  • سرخابی
  • قرمز توت فرنگی

پوست سفید

بهترین رنگ رژ برای سفیدبرفی‌ها(!) این‌ها هستند:

  • صورتی ملایم
  • نارنجی-قرمز
  • قرمز ساده
  • صورتی مرجانی
  • صورتی روشن
  • قرمز روشن
  • قرمز تیره
  • مرجانی ملایم
رژ لب برای پوست سفید

پوست سبزه

بهترین رنگ رژ برای خانم‌های سبزه عبارتند از:

  • قهوه‌ای مسی
  • قرمز ساده
  • صورتی مرجانی
  • صورتی گل رز
  • سرخابی
  • قهوه‌ای شکلاتی
  • نود

بهترین رژ لب برای تناژ سرد و گرم پوست کدام است؟

برای این‌که بدانید رنگ پوست شما سرد است یا گرم به جدول زیر نگاهی بیندازید:

نوعرنگ
سردتنالیته‌های رنگی صورتی، قرمز و آبی
گرمتنالیته‌های زرد، هلویی و طلایی

بهترین رژها برای پوست‌هایی که تناژ رنگی آن‌ها سرد است، عبارتند از: قرمز کلاسیک، قرمز آبی‌فام، صورتی سرخابی، بنفش، نود، شرابی پررنگ و … . در مقابل بهترین رژ برای پوست‌هایی که تناژ رنگی آن‌ها گرم است، این‌ها هستند: قرمز روشن، مرجانی، هلویی، قهوه‌ای، نارنجی و …

بهترین مارک‌های رژ لب ایرانی و خارجی کدامند؟

فکر می‌کنید توانایی لازم برای تشخیص رژ لب‌های جامد با کیفیت را ندارید؟ پس چرا سراغ برندهای معتبر و معروف ایرانی و خارجی نمی‌روید تا هم خیال خودتان را راحت کنید و هم کارتان را راحت‌تر؟! برای شروع بیایید با چندتا از این برندها بیشتر آشنا شویم:

رژ لب جامد سیترای (Citray) 🇮🇷

ملاک‌های یک رژ لب جامد خوب را که یادتان نرفته؟ همان‌ها که چند خط قبل درباره‌شان حرف زدیم؟ رژ لب‌های جامد سیترای تقریبا تمام آن ویژگی‌ها را دارند. به علاوه کلی محتویات گیاهی هم دارند که می‌توانند به سلامت لب‌هایتان کمک زیادی بکنند. محتویاتی مثل رزماری، روغن دانه هلیانتوس، روغن دانه ریسونوس کامونیس و … تازه ماندگاری و یکنواختی‌شان هم قابل قبول است.

رژ لب جامد سیترای

 رژ لب جامد این‌لی (INLAY) 🇮🇷

دنبال یک رژ لب جامد ایرانی می‌گردید که ماندگاری و سبکی‌اش تنه به تنه برندهای معروف دنیا بزند؟ برند این‌لی را انتخاب کنید. این رژ لب که با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی تولید می‌شود، فاقد سرب بوده و لطافت و نرمی خوبی به لبهایتان می‌بخشد.

رژ لب اینلی

رژ لب جامد دوسه (douce) 🇺🇸

من هم مثل شما اولش فکر می‌کردم برند دوسه به خاطر اسمش مال کشور فرانسه است، اما با کمی جستجو متوجه شدم که این برند معروف جهانی در نیویورک آمریکا تولید می‌شود.

رژ لب‌های جامد این برند تا حدودی در دسته‌بندی لوکس و گران قرار می‌گیرند اما خیالتان را بابت کیفیت راحت می‌کنند. این رژها علاوه بر ماندگاری بسیار بالا، از خشک‌شدن لب‌هایتان نیز جلوگیری می‌کنند.

رژ لب دوسه

رژ لب جامد لنسور (Lansur) 🇮🇹

رژ لب‌های جامد لنسور در چین تولید می‌شوند اما در واقع متعلق به کشور ایتالیا هستند، چرا که طبق استانداردها و تحت لیسانس این کشور ساخته می‌شوند. این رژ لب‌ها به دلیل داشتن گرانول‌های براق می‌توانند زیبایی و درخشندگی فوق‌العاده‌ای به آرایش شما ببخشند. راستی خوب است بدانید که محصولات آرایشی لنسور از مواد اولیه با کیفیت ایتالیایی ساخته می‌شود و مو لا درز کیفیتشان نمی‌رود!

رژ لب لنسور

رژ لب جامد فلورمار (Flormar) 🇹🇷

رژ لب ترکیه‌ای فلورمار، صرفا یک رژ معمولی برای رنگ‌دادن به لب‌هایتان نیست. بلکه این رژ به دلیل داشتن ویتامین e و عصاره میوه کوپوآکو می‌تواند به سلامت و لطافت لب‌هایتان کمک کرده و آن‌ها را از خشکی و پوسته‌پوسته‌شدن نجات بدهد.

سوالات متداول درباره بهترین رژ لب جامد

یک رژ لب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک رژ لب خوب سرب ندارد، خاصیت آبرسانی دارد، زود پاک نمی‌شود، بافت یکدستی دارد و سبک است.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست برنزه کدام است؟

بهترین رنگ‌های رژ لب برای صاحبان پوست‌های برنزه این‌ها هستند: صورتی تیره، مرجانی، هلویی، قرمز روشن

بهترین برندهای رژ لب ایرانی و خارجی کدامند؟

بهترین برندهای رژ لب ایرانی و خارجی عبارتند از: سیترای، این لی، دوسه،



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنیاپرهیز
دنیاپرهیز
5 ماه قبل

مابفهمیم چه رنگ رژلبی به چه رنگ پوستی میشینه وکیفیت رژلبهاروبشناسیم عالی بوداستفاده کردیم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x