تخفیف صبح شنبه؛ از رب و چاشنی‌ تا محصولات چرمی


1,287

باسلام - basalm - تخفیف - discount - Saturday - شنبه - تخفیف‌های صبح شنبه

هفته دوم زمستان ۹۷ را با تخفیف‌های محصولات متنوع از بازار باسلام شروع کنید. این هفته از محصولات چرمی و رب و چاشنی‌ها، محصولاتی را با تخفیف تا ۵۰ درصد بخرید و از خریدتان لذت ببرید. در بازار باسلام، بازارچه صنایع‌دستی وجود دارد که در راسته چرم‌دوزان آن محصولات متنوع چرمی با تخفیف عرضه شده است. همچنین در راسته ادویه‌ها و چاشنی‌ها از بازارچه مواد غذایی می‌‌توانید انواع رب، ادویه و چاشنی مانند زعفران را با تخفیف بخرید.

تخفیف خرید زمستانی

زردچوبه هندی اصل

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - زردچوبه

زردچوبه اصل هندی را از غرفه عطاری سادات جزایری با تخفیف بخرید: برای ۲۵۰ گرم به جای ۵ هزار تومان، ۳ هزار تومان پرداخت کنید. در این غرفه انواع ادویجات آبادان، عرقیجات سنتی شوشتر و گیاهان دارویی عرضه می‌شود: مانند ادویه پلویی آبادان و ادویه خورشتی معطر آبادان. به دلیل خواص زردچوبه، از آن محصولات دیگری نیز مانند صابون زردچوبه تولید می‌کنند که در بازار باسلام نیز از سوی غرفه‌داران مختلفی عرضه است.

محصولات باتخفیف راسته ادویه و چاشنی‌ها را از دست ندهید

رب گوجه خانگی

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - رب گوجه

علی وحیدی، غرفه‌دار محصولات فدک، رب گوجه خانگی را با وزن ۸۳۰ گرم با قیمت ۱۶۵۰۰ تومان می‌ فروشد. قیمت قبلی این محصول ۲۳ هزار تومان بوده است. در این غرفه، عسل کنار و عسل آویشن نیز با تخفیف عرضه شده است و محصولات دیگری مانند شیره خرما، شیره توت، سه شیره، چهار شیره و روغن زیتون به فروش می رسد. رب گوجه فرنگی خانگی یا محلی، محصول پرفروشی است که خرید و فروش اینترنتی آن در بازار اجتماعی باسلام نیز داغ است. شما در صفحه ویژه رب گوجه می‌توانید قیمت ها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب و آسان و سریع سفارش دهید.

همه ادویه‌ها و چاشنی‌های بازار باسلام را ببینید و آنلاین خرید کنید

رب انار ملس

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - رب انار

رب انار هم برای آشپزی استفاده می‌شود و هم می‌توان آن را خالی خورد؛ چون به گفته غرفه‌دار فروشگاه خانگی ریحان، رب انار بیشترین آهن طبیعی را دارد. رب انار ملس ۹۵۰ گرمی را به جای ۲۳ هزار تومان با ۱۶۹۰۰ تومان از این غرفه بخرید. همین غرفه‌دار رب انار ملس ۴۷۵ گرمی را نیز با تخفیف عرضه کرده است؛ قیمت فعلی آن ۸۹۰۰ تومان است و قیمت قبلی آن ۹۹۰۰ تومان بوده است.

انواع رب انارهای خانگی و محلی، ترش و ملس، باغی و جنگلی را در بازار باسلام

کیف دستی چرمی طبیعی گاوی

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - کیف دستی چرمی

کیف دستی تمام چرم طبیعی گاوی، با ابعاد ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی متر و وزن ۱۵۰ گرم را با تخفیف ۸ درصد به مبلغ ۱۰۵ هزار تومان بخرید. علی نوروزی، غرفه‌دار باسلامی، می‌‌گوید این کیف دستی کاملاً دست‌دوز و با کیفیت عالی است، وی که این محصول را از اهواز برایتان ارسال می‌کند با خرید ۲ کیف یک جاکلیدی هم هدیه می‌دهد.

انتخاب و خرید اینترنتی کیف یا نگهدارنده هندزفری در طرح‌های مختلف

جاکلیدی کفشدوزک

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - جاکلیدی کفشدوزک

شهرزاد علوی از تهران، این جاکلیدی و آویز کیف را با ۲۷ درصد تخفیف در غرفه چرم‌دوز عرضه کرده است. شما به جای ۱۵ هزار تومان با پرداخت ۱۱ هزار تومان این محصول را بخرید. البته در این غرفه جاکلیدی های چرمی دیگری نیز با تخفیف فروخته می‌شود؛ جاکلیدی‌هایی با طرح خروس، انار یلدا، ماهی، بلوط و الاغ! همچنین محافظ چرمی سیم هدست و هدفون و کاور چرمی سوییچ خودرو را از همین غرفه با تخفیف بخرید. اگر به کیف پول تمام چرم یا کیف چرمی موبایل یا ترکیب این دو (کیف موبایل و پول) نیاز دارید از همین غرفه تهیه کنید.

محصولات باتخفیف راسته چرم‌دوزان را از دست ندهید

کیف دانشجویی چهل‌تیکه‌دوزی

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - کیف چرمی

غرفه رایان چرم با مدیریت مریم جلیلی چند مدل کیف دانشجویی عرضه کرده است. این کیف‌های تکه‌دوزی‌شده‌های چرمی با تخفیف فروخته می‌‌شود. کیف کالج چهل‌تکه‌دوزی کد ۱۰۱ را به جای ۲۵۰ هزار تومان با قیمت ۱۵۰ هزار تومان بخرید. در این غرفه دو محصول تخفیف‌دار چرمی دیگر هم وجود دارد: کیف چرمی طرح کره‌ای و کیف چرمی دست‌دوز.

انواع کیف‌های مجلسی، دستی، کمری و رودوشی را با تخفیف بخرید

بازار اینترنتی باسلام، پلتفرم خرید محصولات ایرانی است. تولیدکنندگان یا واسطه‌های فروش می‌توانند در این بازار آنلاین غرفه رایگان بسازند و محصولات خود را به خریداران عرضه کنند. شما نیز اگر تولیدکننده یا فروشنده‌ای را می‌شناسید باسلام را به آن‌‌ها معرفی کنید تا مردم سراسر ایران بتوانند محصولات آن‌ها را بخرند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نامی
نامی
5 سال قبل

مسخرست
به جای این کارا هزینه پست رو رایگان کنید ,

میم زندگی
میم زندگی
پاسخ به  نامی
5 سال قبل

محصولات طرح یه‌کاسه هنوز تخفیف پستی دارند.برای اطلاع از دلایل حذف تخفیف پستی مطلب زیر را بخوانید:
http://basalam.ir/blog/end-of-post-discounts/

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x