محصولات باسلام در روز بازاریابی دیجیتال


1,894

باسلام | Basalam - روز بازاریابی دیجیتال

پنج‌شنبه و جمعه گذشته (۲۷ و ۲۸ دی ماه) دومین رویداد «روز بازاریابی دیجیتال» (DMday) در دانشگاه الزهرای تهران برگزار شد. در این دیدار، صدها نفر از فعالان بازاریابی دیجیتال حضور داشتند و ده‌ها از نفر از مدیران بازاریابی شرکت‌های موفق ایران، به ارائه تجربه‌های خود پرداختند. باسلام هم در این رویداد، حضور متفاوتی داشت.

روز بازاریابی دیجیتال ایران که اولین دوره آن در اردیبهشت ۹۷برگزار شده بود، یکی از مهم‌ترین رویدادهای استارتاپی و بازاریابی دیجیتال در ایران است. شرکت‌هایی مثل دیجی‌ کالا، علی بابا، بامیلو، اسنپ کیو، تپ‌سی، کافه بازار و برندهای بزرگ دیگری هم این بار حضور داشتند و این رویداد با حضور حدودا ۹۰۰ نفر برگزار شد.

باسلام | Basalam - گزارش رویداد روز بازاریابی دیجیتال

غرفه‌ها و محصولاتی که در این رویداد حضور پیدا کردند

باسلام با همراهی چند غرفه‌دار خوب، اسپانسر پک‌های هدیه این رویداد شد تا محصولات و غرفه‌دارهای باسلامی را به آن‌ها معرفی کند. برای همین منظور، کیسه‌های پارچه‌ای با لوگوی باسلام و لوگوی رویداد توسط خانم موسوی، صاحب غرفه رنگین کمان تولید شد و محصولات زیر داخل این کیسه‌ها قرار گرفت:

[bs-show-product id=75515/] [bs-show-product id=69901/][bs-show-product id=37301/]

[bs-show-product id=42659/][bs-show-product id=45445/][bs-show-product id=42653/]

  • کشک قارا از غرفه خوزآباد، از استان خوزستان
  • نان محلی روستای قباق تپه، از غرفه بازار کشاورزان از کبودرآهنگ
  • پرتقال از غرفه مهپر استان گیلان
  • فرفره و پرتونک بلا از غرفه خوشحالی فروشی شهر قم

یک ویدیو هم با مشارکت تولیدکنندگان این محصولات ساخته شده بود که در سالن همایش پخش شد و نهایتا یکی از اعضای تیم باسلام روی استیج حاضر شد و این محصولات و تولیدکننده‌های آن‌ها را معرفی کرد. ببینید:

[aparat id=”Axk1J”]

بازخوردهای شرکت‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

باسلام | Basalam - روز بازاریابی دیجیتال

پذیرایی باسلامی، مورد پسند بسیاری از شرکت‌کنندگان رویداد قرار گرفت و حتی در شبکه‌های اجتماعی هم بازخوردهای مثبتی را به دنبال داشت. به طوری که اکانت باسلام در توییتر، بیشترین همراهی و توجه را در طول همایش داشت.

باسلام | Basalam - روز بازاریابی دیجیتال


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x