جدیدترین مدل های مانتو عید مجلسی و اسپرت برای همه سلیقه ها


172

جدیدترین مدل های مانتو عید مجلسی و اسپرت برای همه سلیقه ها

نو کردن سال بدون نو کردن لباس نمی‌شود. برای خانم‌ها هم که خیلی مهم است در دید و بازدید عید کسی آن‌ها را با لباس پارسال نبیند. یکی از مهم‌ترین لباس‌های عید هم که مانتو است. پس ما هم دست به کار شدیم و در این مطلب انواع مانتوهای مجلسی و اسپرت را برای شما لیست کردیم که هر کدام را خواستید با دو تا اشاره سفارش بدهید.  

مانتو مجلسی عید

مانتوهای مجلسی انواع مختلفی دارند. جنس آن‌ها هم از پارچه ساتن و ابریشمی تا حریر و ریون و حتی چرم تنوع دارد. رنگبندی و مدل‌ها هم متنوع است، مثلا می‌تواند جلوباز یا جلوبسته باشد و یا اندازه‌ی قد آن، کوتاه یا بلند باشد. شما بسته به سلیقه خودتان می‌توانید از بین این مانتوها انتخاب کنید.خلاصه برای هر سلیقه‌ای مانتوی مجلسی مورد پسند وجود دارد. در ادامه انواعی از این مانتوها را معرفی کرده‌ایم که اگر خواستید می‌توانید آن‌ها را از بازار باسلام سفارش بدهید.

مانتو مجلسی عید

مانتو مجلسی کلاسیک

این مدل مانتوی مجلسی با پارچه مازراتی و لایه پرشین جلوی کار و همینطور نگین کاری در 4 سایز و رنگ مشکی در باسلام عرضه می‌شود که می‌توانید آن را همین الان از غرفه‌دار سفارش بدهید.

مانتو مجلسی کلاسیک

مانتو شلوار مجلسی

مانتوی مجلسی اگر با یک شلوار که از لحاظ جنس و رنگ و مدل با آن ست باشد عرضه شود، می‌شود مانتوشلوار. مهم است که رنگ و مدل شلوار با مانتو در این مدل لباس هماهنگ باشد. مانتوشلوار مجلسی هم تنوع خوبی دارد و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. می‌توانید مانتو شلوار مجلسی را از باسلام سفارش دهید.

مانتو شلوار مجلسی

مانتو مجلسی مشکی

مجلسی بودن مانتو بیشتر به سنگین بودن آن از لحاظ رنگ و مدل برمی‌گردد. به خاطر همین مانتوهای مجلسی مشکی خیلی طرفدار دارند. مانتو مجلسی مشکی در انواع و اقسام مدل‌های و اندازه‌ها در بازار باسلام عرضه می‌شوند.

مانتو مجلسی مشکی

مانتو ژاکارد

ژاکارد نوعی پارچه شاخ و آهاری است که راسته می‌ایستد و برای لباس‌هایی مثل پالتو و مانتو بسیار مناسب است. مانتوهای ژاکارد جزو مانتوهای مجلسی طبقه بندی می‌شوند چون قواره مجلسی دارند. مانتو ژاکارد را می‌توانید از بازار باسلام سفارش بدهید. مانند این مدل مانتو ژاکارد که طبق سفارش و سایز مشتری در باسلام دوخته و عرضه می‌شود.

مانتو ژاکارد

مانتو یاخما

یاخما نوعی پارچه نازک و نرم است که بیشتر به توری می‌‎زند و جنسی شبیه آن دارد. به خاطر همین هم آن را با آستر می‌دوزند تا خوب بایستد. بیشتر هم برای دوخت مانتو به کار می‌رود. مانتو یاخما انتخاب مناسبی برای بهار و تابستان است. تنوع خوبی هم در طرح و رنگ دارد. مانند این مدل که می‌توانید نوع پارچه یاخما و سایز مورد نظرتان را سفارش بدهید و مانتویتان را تحویل بگیرید.

مانتو یاخما

مانتو گیپور

گیپور نوعی پارچه توری است که از نخ‌هایی مانند پنبه یا ابریشم یا نیلون تولید می‌شود. گیپور هم مانند یاخما باید با آستر دوخته شود تا بتوان از آن لباس درست کرد. رنگبندی و طرح‌های گیپور هم متنوع و زیاد هستند. انواع مدل مانتو را هم از گیپور درست می‌کنند مانند این نمونه

مانتو گیپور

مانتو لمه

لمه نوعی پارچه پر زرق و برق است که برای دوخت لباس‌های مجلسی به کار می‌رود. لمه انواعی دارد و از قدیم برای لباس‌های اشرافی به کار می‌رفته است. رنگبندی آن هم متنوع است و مدل‌های زیاد مانتو با آن دوخته می‌شوند که طرفداران زیاد هم دارد.

مانتو لمه

مانتو کتی

مانتو کتی همانطور که از اسمش پیداست نوعی مانتو است که با قواره شبیه کت دوخته می‌شود. پارچه آن هم بیشتر از انواع پارچه کتی و سفت انتخاب می‌کنند. مانتو کتی مدل‌های مختلفی دارد اما بیشتر به یقه رسمی و کت‌مانند خود شناخته می‌شود. مانند این مدل که در چهار رنگ سبز و کرم و سرخابی و مشکی عرضه می‌شود و از پارچه مازراتی دوخته شده است.

مانتو کتی

عبا مجلسی

عبایة نوعی لباس عربی است که به خاطر ظاهر جالبش خیلی بین خانم‌ها پرطرفدار شده است. عبا نوعا گشاد است و از شانه تا روی پا را پوشش می‌دهد. از پارچه‌های نازک و ضخیم هر دو دوخته می‌شود و برای تابستان و زمستان هر دو خوب است. نوع مجلسی آن هم خیلی شیک و سنگین است.

عبا مجلسی

مانتو عبایی

مانتو عبایی مانند عبا بلند است اما مدل‌های مانتو عبایی بیشتر جلوبسته هستند. هر چند مدل‌های جلوباز هم دارد. از طرح‌های ساده تا کفتان دار و سوزن دوزی شده هم در بازار باسلام موجود است. مانند این کار که رنگبندی‌های مختلفی هم دارد.

مانتو عبایی

مانتو شانتون

مانتو شانتون از پارچه شانتون دوخته می‌شود که نوعی پارچه مصنوعی اما درشت‌بافت و خنک است. به خاطر همین هم مانتو شانتون یک مانتوی تابستانی به حساب می‌آید هر چند می‌شود آن را در زمستان هم پوشید. مدل هایی از این مانتو شانتون دو نخ را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

مانتو شانتون

مانتو سه تیکه

به مانتویی سه تیکه می‌گویند که از شومیز، شلوار و سارافون یا جلیقه تشکیل شده باشد. آن چیزی که این سه تکه را در یک لباس با هم جمع می‌کند ست بودن آن‌ها در مدل و رنگ است. به خاطر همین به کل این تکه‌ها مانتو سه تیکه می‌گویند. طرح و رنگ و مدل مانتوهای سه تیکه متنوع است و در بازار باسلام هم انواعی از این مانتو عرضه می‌شود.

مانتو سه تیکه

مانتو پولکی

مانتو پولکی مانتویی است که روی پارچه آن پولک کار شده باشد. پس جنس پارچه مانتو پولکی می‌تواند متنوع باشد. پولک‌هایی هم که روی این پارچه‌ها کار می‌شوند تنوع دارند مثلا درشت یا ریز با رنگ‌های مختلف. مانتو پولکی را از بازار باسلام می‌توانید سفارش بدهید.

مانتو پولکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی نوعی مانتوست که قد کوتاهی دارد و پر از چین و پف است. همانطور که از اسم آن پیداست بیشتر مناسب دختران جوان و نوجوان است. رنگبندی‌های مانتو عروسکی هم شاد است و بیشتر سلیقه جوان‌ترها را برآورده می‌کند. مانتو عروسکی می‌تواند از هر پارچه‌ای دوخته شود. در باسلام می‌توانید انواعی از مانتو عروسکی را مشاهده کنید و سفارش بدهید مثل مانتوهایی که در این غرفه ها عرضه می‌شوند.

مانتو عروسکی

مانتو اسپرت عید

مانتوهای اسپرت قواره‌های آزاد دارند و به خاطر سادگی و کوتاهی با لباس‌های اسپرت دیگر به راحتی ست می‌شوند. جنس آن‌ها هم می‌تواند نخی یا جین یا کتان یا چرم و یا هر جنس دیگری باشد.

مانتو اسپرت عید

مانتو لی زنانه

مانتو لی زنانه از همان ابتدا که وارد بازار شد کلی مشتری پیدا کرد. جنس پارچه لی به یکی از مشخصه‌های استایل اسپرت تبدیل شد. به خاطر همین هم مانتوی لی یک مانتوی اسپرت به حساب می‌آید. در باسلام می‌توانید انواع مانتوی لی زنانه را بیابید و سفارش  بدهید مانند مانتوهایی که در این غرفه‌ها عرضه می‌شوند.

مانتو لی زنانه

مانتو لنین زنانه

لینن یا لنین نوعی پارچه محکم و مقاوم و در عین حال پر زرق و برق است که مانتو هم از آن می‌دوزند. طرح و رنگ آن هم متنوع است و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. مانتوهای لنین بیشتر در قواره‌های اور سایز و اسپرت تولید می‌شوند البته مدل‌های مجلسی و فیت هم دارند. نمونه‌هایی از مانتو لنین فری سایز با رنگبندی متنوع را در این غرفه مشاهده می‌کنید.

مانتو لنین زنانه

مانتو کیمونو

کیمونو لباس سنتی ژاپن است و مانتو کیمونو به مانتوهایی می‌گویند که مدل آستین و تنه آن‌ها مانند کیمونو گشاد و راحت باشد. مانتو کیمونو را بیشتر از پارچه‌های نرم و لطیف می‌دوزند. علت اسپرت بودن آن هم فری سایز بودن آن است. در مدل‌های جلوباز و جلوبسته هم موجود است. از این غرفه می‌توانید مانتو کیمونوی با رنگبندی متنوع سفارش بدهید.

مانتو کیمونو

مانتو کوتاه

مانتو کوتاه به مانتویی می‌گویند که قد آن بین زانو تا کمر باشد. مانتوهای کوتاه به خاطر اندازه و مدلشان در دسته مانتوهای اسپرت جا می‌گیرند و با لباس‌های این استایل ست می‌شوند. تنوع در جنس و مدل هم از دیگر ویژگی‌های مانتو کوتاه است.

مانتو کوتاه

مانتو کتان

همانطور که از اسمش پیداست، مانتو کتان مانتویی است که از پارچه کتان دوخته شده باشد. مانتو کتان به خاطر جنس پارچه‌اش جزو مانتوهای اسپرت دسته بندی می‌شود و مدل‌های اسپرت و اور سایز را پوشش می‌دهد. برای خرید مانتو کتان می‌توانید از این غرفه بازدید کنید.

مانتو کتان

نکات مهم و راهنمای خرید مانتو عید

  • نوع کاربر: باید بدانید که مانتویی را که می‎‌خواهید بخرید بیشتر در کجا خواهید پوشید. آیا صرفا برای دید و بازدیدهای عید است یا بعدا آن را برای سر کار رفتن یا دورهمی‌های دوستانه و غیره هم به تن خواهید کرد. در این صورت متوجه می‌شوید که کدام مدل مانتو برای شما مناسب‌تر است.
  • مجالس مورد نظر: مجلسی که خانوادگی باشد با مهمانی و دورهمی با رفقای هم سن و سال فرق دارد. در نتیجه لباس و مانتویی هم که در هر کدام از این مجالس باید بپوشید با دیگری فرق خواهد داشت. پس هنگام خرید مانتو برای عید به این نکته دقت داشته باشید.
  • رنگ سال: قبل از هر سال میلادی رنگ آن سال معرفی می‌شود و بنگاه‌های مد و برندهای معروف و تولیدی‌های پوشاک محصولاتی با آن رنگ را به بازار عرضه می‌کنند. سال نوی میلادی سه ماه قبل از عید نوروز است. پس اگر آدمی هستید که به رنگ سال و مد اهمیت می‌دهید، حواستان به انتخاب مانتو هماهنگ با رنگ سال باشد.
  • استایل: باید به فرم بدن و استایلی که دارید هم در موقع خرید لباس به خصوص مانتو دقت کنید. این که لاغر یا توپر هستید یا قدبلند یا قدکوتاه به شکل مستقیم در انتخاب مانتوی مناسب برایتان دخالت دارد. پس استایل خود را بشناسید و با توجه به آن اقدام به خرید مانتو کنید.
  • نوع پارچه: با توجه به این که بعد از عید نوروز هوا گرم می‌شود، بهتر است مانتوهایی بخرید که از پارچه‌های سبک و خنک دوخته شده باشند. مانتوهایی از جنس ترگال و تترون و کرپ و حریر برای فصل گرم سال مناسب هستند.

خرید آنلاین مانتو عید 1403 از باسلام

تمام مدل مانتوهایی را که در بالا معرفی کردیم، از مجلسی تا اسپرت و کژوال، می‌توانید در بازار باسلام مشاهده کنید و سفارش بدهید. غرفه‌های مختلف در شهرهای مختلف کشور این مانتوها را عرضه می‌کنند که برای دیدن و سفارش دادن آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x