باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد


542

شروع تیر ماه برای باسلام شروع لذت بخشی بود. در اولین روزهای تابستان، باسلام تندیس «چهره شاخص صنفی سال 1402 در حوزه کارآفرینی و اشتغال» را از بین اصناف و کارآفرینان بزرگ وکوچک ایران، گرفت. در روز دوم تیرماه در روز ملی اصناف و در مراسم بزرگداشتی که به میزبانی اتاق اصناف ایران در هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد، از « باسلام ،بازار بی مرزمان» به عنوان «چهره شاخص صنفی سال 1402 در حوزه کارآفرینی و اشتغال» تقدیر شد.

سجاد عساکره، هم‌بنیان‌گذار و «معاون ارتباطات و اهالی» باسلام، به نمایندگی از تیم باسلام و شما غرفه‌داران، نشان برتر «چهره شاخص صنفی در حوزه کارآفرینی» را از هیات مدیره اتاق اصناف ایران گرفت.

در این مراسم که رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، روسای پیشین و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران و دیگر مسئولان کشوری حضور داشتند، تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر صنفی معرفی شدند.

دراین تقدیرنامه خطاب به «سکوی مدیریت باسلام» آمده:

«ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما در تحقق اهداف نظام صنفی کشور و کسب دستاوردهای عظیم در حوزه تولید و کارآفرینی، بدین‌وسیله انتخاب جنابعالی را به‌عنوان چهره شاخص صنفی در حوزه تولید و کارآفرینی در سال 1402 که مبین تلاش موفق شما در تحکیم بنیان اقتصادی کشور عزیزمان بوده، تبریک عرض می‌نماییم.» 

این تندیس متعلق به تک‌تک شما غرفه‌داران باسلام است که با عشق، علاقه و امید، چراغ این بازار شده‌اید و شبانه روز در تلاشید تا چرخ کسب‌وکارتان را خوب بچرخانید و به آن رونق دهید. حالا همه شما در این کارآفرینی بزرگ سهمی دارید و این نشان باید روی دوش تک‌تک شما قرار بگیرد که همیشه در کنارمان بوده‌اید.

از روزی که بی‌بی‌قمر پایش به باسلام باز شد و اولین چراغ باسلام را روشن کرد تا به امروز که 97 هزار غرفه، چلچراغ باسلام شده‌اند، در تلاش بوده‌ایم که این‌جا را محل امنی برای تجارت و کسب‌وکارتان کنیم تا بتوانید در هر صنفی که مشغولید، کارتان را گسترش دهید و بزرگش کنید. امیدواریم که با کمک هم بتوانیم ادامه مسیر را پرقدرت‌تر و محکم‌تر قدم برداریم و برای رسیدن به اهداف‌مان خستگی راه را نادیده بگیریم.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x