باسلام به دانشجویان امیرکبیر!


496

6 خرداد ۱۴۰۲ بود و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر میزبان دو مهمان از مجموعه باسلام بودند. این دیدار با حضور محمدرضا آقایا و سجاد عساکره، در راستای نشست‌هایی مرتبط با کلاس تبلیغات دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. دانشجویان کلاس هم نشان دادند مشتاق گفتگو و هم‌صحبتی هستند.

به نقل از رها عسکرزاده، خبرنگار حاضر در دانشگاه امیرکبیر، محمدرضا آقایا یکی از بنیان‌گذاران باسلام و مدیرعامل این بازار آنلاین است و در زمینهٔ فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. این شرکت از طریق پلتفرمی که ارتباط بین مشتریان و کسب‌وکارها را تسهیل می‌کند، به بهبود تجربه مشتریان و رشد کسب‌وکارها یاری می‌رساند.
سجاد عساکره نیز معاون ارتباطات مجموعه باسلام است که خلاقیتش را برای توسعه ارتباطات این کسب‌وکار به کار بسته است. سجاد عساکره با بهره‌گیری از روش‌های مدیریتی مؤثر و ارائهٔ راهکارهای نوین درزمینهٔ ارتباطات، بر بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان و همکاران باسلام تمرکز دارد.

در این دیدار پس از معرفی مهمانان توسط دکتر صیرفی میزبان برنامه و استاد دانشگاه امیرکبیر، محمدرضا آقایا در ارتباط با چالش‌هایی که یک کسب‌وکار برای ورود به بازار پیش رو دارد گفته و از نقش پشتکار، ثابت‌قدمی و هدف‌گذاری درست صحبت کرد.
در این بخش، آقایا از تغییر رویکرد در پلتفرم باسلام صحبت کرد. او اشاره کرد که همواره در تلاش است تا بینش کنترلی و غیرمنعطف را از بین ببرد و باسلام را به سمت اعتمادورزی سوق دهد. با نوع پشتیبانی و روش پیگیری چالش‌ها، این پلتفرم بهترین تجربه را برای کاربران فراهم می‌کند و اعتمادسازی می‌کند.

وی برای دانشجویان توضیح داد که باسلام با غرفه‌داران (یا همان فروشندگان) در ارتباط است و به امتیازات، نظرات و تجربیات مخاطبان درباره محصولات توجه می‌کند. هزینه پرداختی در این پلتفرم تنها هنگامی به‌حساب غرفه‌داران واریز می‌شود که خریداران آن‌ها از کیفیت محصول دریافتی راضی باشند.
این اطلاعات درباره غرفه‌داران و کالاها، به‌صورت گزارش در دسترس است و باعث اعتماد بهتر کاربران به باسلام می‌شود.

با توجه به تلاش باسلام برای ایجاد رابطه‌ای متقابل و اعتمادبخش با مشتریان و غرفه‌داران، این پلتفرم می‌تواند به‌عنوان یک نمونه موفق در حوزهٔ کسب‌وکارهای آنلاین محسوب شود.

صحبت‌های صمیمی و گرم این فرد دانشجویان را ترغیب کرد که درباره آینده باسلام و چشم‌اندازش بیشتر بپرسند.

سجاد عساکره نیز با نشان دادن نمونه‌هایی از تبلیغات تلویزیونی باسلام درباره تعامل مخاطب با باسلام و تولید محتوای مرتبط برای رساندن پیام از طریق رسانه‌های ارتباط‌جمعی مانند تلویزیون و رادیو گفت. دراین‌باره آقای عساکره ویدیویی‌هایی از مخاطبین نشان داد که با سبک تبلیغاتی تلویزیونی باسلام ساخته و به مجموعه ارسال کرده بودند.

مخاطبان نه‌تنها که با ایده آگهی اصلی باسلام ارتباط برقرار کرده بودند بلکه مشتاق شده بودند تا محتوایی مشابه تولید کنند. این آگهی از نگاه یک محصول در جعبه تصویر گرفته شده بود و واکنش خریدار را هنگام باز کردن بسته‌اش نشان می‌داد.

در پایان جلسه این دو نفر پاسخگوی سؤالات دانشجویان بودند و تا جای ممکن تلاش کردند که صمیمانه مسیر حرکت و چالش‌های پیش رو و روش‌های خلاقانه‌ای که برای حل مشکلات استفاده کردند را برای آنان توضیح دهند.

 بنیان‌گذاران باسلام همچنین در این دیدار، به دانشجویان نحوهٔ شکل‌گیری ایده‌های نوین و تبدیل آن‌ها به کسب‌وکارهای موفق را نشان دادند. آن‌ها به دانشجویان توصیه کردند که در انتخاب ایدهٔ کسب‌وکاری که قصد دارند راه‌اندازی کنند، به نیاز بازار و تقاضای آن توجه کنند و با تحلیل دقیق و عمیق به بازاریابی و فروش خود بپردازند.

دانشجویان در پایان این دیدار با چالش‌های مختلفی که درزمینهٔ کسب‌وکارهای آنلاین وجود دارد، آشنا شدند. همچنین، با بررسی تبلیغات تلویزیونی، دانشجویان توانستند یک نمونه تولید محتوای مفید و جذاب برای رساندن پیام به مخاطبان را از ابتدا تا انتها ببینند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x