زیبای سالم باشیم


1,108

gorgeous-and-healthy

این رژ لب از جذاب‌ترین محصولاتی بود که به دستم رسید و از نزدیک لمسش کردم. یک حس خوبِ همراه با لبخند برایم داشت.

با وجود آنکه در حوزه لوازم آرایشی هستم از آن آدمهای سختگیرم و همیشه به سراغ مارک‌های گیاهی می‌روم و هربار مجبور می‌شوم برای تأمین هزینه‌های سر‌به‌فلک‌کشیده‌شان کلیه‌ای، قرنیه‌ای چیزی را بفروشم، باز هم ته دلم رضا نیست که وجدانا، بینی و بین الله هیچ مواد شیمیایی و سربی برای ساختش به کار نرفته باشد.

حالا جعبه کوچک قرمزرنگی اینجاست که اصلا از قیافه‌اش طبیعی بودن می‌چکد و اسمش رژ لب گیاهی و کاملاً طبیعی سادات است.

تولیدکننده‌اش می‌گوید از عسل و موم ساخته شده و روغن کنجد و ویتامین E و D هم دارد. البته اگر تولیدکننده هم نمی‌گفت پس از یک روز استفاده می‌شد به همه اینها رسید.

خشکی لب و پوست‌پوست‌شدنش را هم ترمیم می‌کند که اثر همان ویتامین‌های عزیز است. در نتیجه از استفاده ترمیم‌کننده لب و اینطور چیزها هم بی‌نیازمان می‌کند.

[bs-show-product id=46136/]

مخصوصاً برای افرادی مثل من که در شهرهای با این حجم از آلودگی هوا زندگی می‌کنند، رسیدگی و مراقبت از پوست یکی از اوجب واجبات است قطعاً، پس چه بهتر که این رسیدگی‌ها با مواد طبیعی باشد.

راستش اگر از عشاق رژلب‌های پررنگ و دائمی هستید، این رژلب گیاهی به کارتان نمی‌آید. حتی رنگ آلبالویی آن هم به مراتب از رژلب‌های معمولی بازار کم‌رنگ‌تر است. البته همین نکته هم سندی‌ست بر غیر‌شیمیایی بودنش (نگارنده باز هم لبخند می‌زند). به هر حال اگر هم رژپررنگ دائمی می‌زنید، باز می‌توانید از این رژ گیاهی به عنوان ترمیم‌کننده لب و نرم‌کننده اولیه استفاده کنید.

ماندگاری بالایی ندارد و خیلی ساده پاک می‌شود در نتیجه نیاز جدی به تجدید دارد. اما نگران نباشید؛ خیلی سریع دستتان راه می‌افتد و با یک پد سایه یا قلموی آرایشی، به تندی تجدیدش می‌کنید و  آب هم از آب تکان نمی‌خورد.

خلاصه اینکه، تنوع رنگش زیاد نیست، ماندگاری بالا ندارد، استفاده از آن هم در ابتدا کمی پیچیده است… اما طبیعی‌ست.

پس ارزشش را دارد، چون همه ما لیاقت زندگی زیبا و سالم را داریم.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلامتکده ریحان
سلامتکده ریحان
4 سال قبل

انواع رژ لب های گیهای درجه یک در غرفه سلامتکده ریحان ????

http://basalam.com/organic_reyhan
http://basalam.com/organic_reyhan

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x