از پاکت زیپ‌دار تا پک هدیه‌ی سمینار! + دسته‌بندی «خدمات کسب‌وکار» باسلام رو کشف کن.


292

 بج و پیکسل

اگر شرکت یا موسسه‌ای دارید که برند و لوگوی آن برایتان خیلی عزیز است و می‌خواهید آن را همیشه توی چشم رقیب کنید، یکی از راه‌ها استفاده از اقلام تبلیغاتی مثل سررسید و خودکار و ماگ و پیکسل و بج است. بج قطعه‌ای است که اکثرا از فلز درست می‌شود و روی سینه کت نصب می‌شود. پیکسل هم یک قطعه گرد است که با سنجاق روی کوله‌پشتی و کیف و لباس وصل می‌شود. همه کارکنان و کارمندانی که برای شرکت یا موسسه کار می‌کنند می‌توانند بج را روی لباس‌شان نصب کنند. به خصوص در سمینارها و کنفرانس‌ها و جلسات مهم که برند باید توی دید باشد.

ماگ

لیوان‌های سفالی بزرگ را ماگ می‌گویند. کیفیت و دوام بالایی دارد و به همین دلیل مورد توجه مصرف‌کننده‌هاست. طرح و شکل‌های متنوعی دارد. جالب‌تر این که می‌شود روی آن طرح و عکس سفارشی هم چاپ کرد. یک نوع ماگ هم هست که بهش می‎‌گویند ماگ حرارتی. چیز جالبی است. عکس و طرح دلخواهتان را روی آن چاپ می‌کنید. هر وقت نوشیدنی گرم داخل آن بریزید عکس و طرح روی ماگ هم ظاهر می‌شود. می‌تواند یادگاری جالب و خاطره‌سازی باشد. برای تبلیغات هم خیلی کاربرد دارد. در مراسمات یادبود و تقدیر هم می‌شود آن را هدیه داد.

عکس پولاروید

دوربین‌های پولاروید که به بازار آمدند، انقلابی در عرصه عکاسی به وجود آمد. این دوربین جدید عکس را می‌گرفت و در مدت کوتاهی آن را چاپ‌شده تحویل می‌داد. دیگر برای ظهور عکس نیاز به تحویل نگاتیو به لابراتوار و معطلی نبود. به خاطر همین هم به سرعت جای خود را بین مردم باز کرد. الان عکس‌های پولاروید تبدیل به خاطره شده‌اند اما هنوز هم می‌شود این دوربین‌ها و کاغذهای مخصوص آن را پیدا کرد. می‌دانید دیگر؛ نوستالژی و این حرفا!

تگ

اگر محصولی تولید می‌کنید که مصرف خانگی دارد و مصرف‌کننده‌ی شخصی از آن استفاده می‌کند، باید خیلی روی بسته‌بندی آن دقت کنید. یکی از عناصر بسته‌بندی این محصولات تگ است. تگ همان قطعه کاغذی یا مقوایی یا پلاستیکی یا فلزی یا پارچه‌ای است که با تکه‌ای نخ یا زنجیر به محصول آویزان می‌شود و بسته‌بندی آن را زیباتر می‌کند. حتما تگ‌ها را همراه لباس‌ها، لوازم تزیینی یا قوطی و شیشه‌ی مواد غذایی به شکل‌هاي مختلف دیده‌اید. می‌توانید روی تگ، برند یا لوگو و شعار کسب و کارتان را درج کنید. انواع و اقسام تگ در بازار وجود دارند که در دسترس ترینشان همان تگ‌ها کاغذی و مقوایی‌اند. مدل‌های دیگر هم هستند مثلا پلاک‌های فلزی یا موم مهرشده. انتخاب جنس تگ به سلیقه و نوع محصولو البته بودجه شما بستگی دارد.

پاکت زیب‌دار

پاکت نایلونی به درد ریختن نخودچی کشمش و کشک فله‌ای می‌خورد. بسته‌بندی شکیلی نیاز به پاکت شکیل دارد. اما سفارش طراحی و تولید پاکت اختصاصی برای محصول شاید گران تمام شود. پس چه باید کرد؟ پاکت‌هایی در بازار هست که به پاکت زیپ‌دار معروفند. این پاکت‌ها با زیپ پلاستیکی فشاری بسته می‌شوند و بیشترشان دسته هم دارند. شکیل هم هستند و از دوام بالایی برخوردارند. خیلی چیزها را هم می‌شود بسته به ظرفیت آن‌ها تویشان جا داد از چای و قند و داروهای گیاهی گرفته تا آجیل و چیزهای فلزی و پلاستیکی. حتی می‌شود از آن‌ها برای بسته‌بندی میوه و سبزیجات هم بهره برد. امکان چاپ روی این نوع پاکت‌ها هم وجود دارد اما اگر نمی‌خواهید زیاد خرج بسته‎‌بندی محصولاتتان کنید هم با برچسب مخصوص کسب و کارتان می‌توانید روی پاکت را شخصی‌سازی کنید.

پلمپ حرارتی بطری

اگر محصولاتی که تولید و عرضه می‌کنید در بطری بسته‌بندی می‌شوند این مورد خیلی به کارتان می‌آید. این پلمب با استفاده از قطعه‌ی لوله‌ای‌شکل پلاستیکی که کاپ نامیده می‌شود انجام می‌گیرد. برای ایجاد پلمپ کاپ را روی دهانه بطری که با درپوش بسته شده قرار می‌دهید و به وسیله‌ای مثل سشوار داغش می‌کنید. کاپ روی درپوش و دهانه بطری بسته می‌شود. ایجاد پلمپ روی لطری نشان‌دهنده کیفیت و اصالت محصول است. کاپ‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار هستند. به این نوع پلمپ سکه‌ای هم می‌گویند.

جعبه يونوليتی

قديم‌ها بستني‌فروش‌هاي دوره‌گرد بستني‌هايشان را توي اين محفظه‌هاي سفيد مي‌گذاشتند و روي دوچرخه يا موتور با خودشان از اين محله به آن محله مي‌بردند. خوبي اين محفظه‌ها اين بود كه عايق هوا و گرما بودند و بستني‌ها را از آب شدن محافظت مي‌كردند. اين بسته‌هاي يونوليتي هنوز هم به خاطر عايق بودنشان كاربرد دارند (مثلا در سقف ساختمان‌ها). اگر محصولات فريزري داريد كه مي‌خواهيد آن‌ها را با حفظ دماي پايين و بدون اين كه آب شوند براي مشتري ارسال كنيد، بهترين گزينه براي بسته‌بندي همين جعبه‌هاي سفيد و سبك يونوليتي هستند.

چاپ سابليميار

اين نوع چاپ در تبليغات خيلي كاربرد دارد. مثلا فرض كنيد مي‌خواهيد برند و شعار تبليغاتي‌تان را روي چيزهايي مثل پرچم، ليوان، لباس، پازل و… چاپ كنيد و به دست مشتريانتان برسانيد. اينجاست كه چاپ سابليميشن به كمكتان مي‌آيد. اين نوع چاپ ديجيتال است و هزينه زيادي روي دستتان نمي‌گذارد به علاوه اين كه معطلي زيادي هم ندارد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x