جدیدترین لیست لوازم تحریر فانتزی


5,348

جدیدترین لیست لوازم تحریر فانتزی در سال ۱۴۰۲

شايد با دیدن عنوان این مطلب برايتان سوال شده باشد كه لوازم تحریر فانتزی یعنی چی؟ خب باید بگوییم که لوازم تحریر فانتزی به وسایلی گفته می‌شود که دارای رنگ و لعاب فانتزی و شاد هستند و به همین خاطر برای بچه‌ها جذابیت زیادی دارند. به علاوه اغلب شکل‌های شوخ و بازیگوشی دارند و از خشکی و سادگی مدل‌های ساده و کلاسیک به دور هستند.

دلیل این جذابیت هم واضح است: بچه‌ها وقتی می‌خواهند به مدرسه بروند، هنوز هم با همان ذهنیت کودکی، در عالم قصه‌های خیالی و برنامه‌های کارتونی و انیمیشنی سیر می‌کنند. تولیدکننده‌های لوازم تحریر هم این را می‌دانند. پس محصولات خودشان را با شکل‌هایی تولید و عرضه می‌کنند که یادآور همان جهان‌های خیالی و کارتونی باشد.

کاملترین لیست لوازم تحریر فانتزی دخترانه و پسرانه

خب برویم سراغ لیست لوازم تحریر فانتزی که احتمالا بچه‌هایتان برای خریدنشان شما را ذله کرده‌اند و شما هم دنبال مواردی هستید که علاوه بر قشنگی به درد هم بخورند! شاید هم خودتان دنبال این لوازم فانتزی باشید. چه اشکالی دارد؟ مهم دل آدم است!

لیست نوشت‌افزار و وسایل فانتزی

مداد فانتزی

مدادهای فانتزی روکشی رنگی، اکلیلی یا طرح‌دار دارند. این مدادهای فانتزی که مورد علاقه دانش آموزان دبستانی است، در طرح های مختلف با پاک کن و بدون پا کن تولید می شوند. برخی از آن ها سرمدادی های فانتزی نیز دارند.

انواع مداد تحریرهای فانتزی رو می تونید از غرفه دارهای با سلام با قیمت عالی برای فرزندانتون خریداری کنید. برای خرید انواع مداد فانتزی در طرح های کیوت و جذاب از لینک زیر استفاده کنید.

مداد تحریر

برای خرید مداد فانتزی های فضانورد از غرفه لونا شاپ که در عکس بالا مشاهده می کنید از لینک زیر اقدام کنید.

سرمدادی فانتزی

یک چیز دیگر هم در فانتزی‌بودن مداد نقش دارد؛ سرمدادی است! سرمدادی‌های فانتزی بیشتر به شکل عروسک‌های حیوانات یا شخصیت‌های کارتونی ساخته می‌شوند و اغلب از جنس سیلیکون یا پارچه یا چوب هستند تا بچه‌ها موقع تفکر ته مداد‌هایشان را نجوند!

حتی افراد بالغ و دانش آموزان سال های بالاتر نیز علاقه زیادی به این سرمدادی های فانتزی دارند و می توان گفت این محصول تنها به کودکان و دانش آموزان ابتدایی اختصاص ندارند و در تمامی سنین طرفداران زیادی دارد. برای مثال افراد بالغ از مداد طراحی زیاد استفاده می کنند و می‌شود با سرمدادی کمی فانتزی‌اش کرد.

بیشتر سرمدادی های فانتزی های موجود در بازار، جنس سیلیکونی دارند. جنس سبک و بدون ضرر این سرمدادی ها برای کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب است. البته جنس های مختلف دیگری مانند سرمدادی بافتنی، سرمدادی ژله ای و سرمدادی چوبی نیز وجود دارد.

طرح های مختلف این سرمدادی ها مانند سرمدادی یونیکورنی، مردآهنی، اسپایدر من و غیره را می توانید از لینک زیر تهیه کنید.

 سرمدادی فانتزی

مداد گلی فانتزی

این یکی دیگر خوراک فانتزی‌بازهاست. مداد گلی اصلا ماهیتش فانتزی است و بچه‌ها آن را برای خوشگل‌نویسی به کار می‌برند.

مدادگلی فانتزی

مداد رنگی

مدادرنگی‌های فانتزی به آن‌هایی گفته می‌شود که روی بسته مقوایی یا فلزی آن طرح‌های فانتزی کار شده باشد. انواع محتلف مداد رنگی را می توانید از غرفه های مختلف در باسلام از سرتاسر ایران تهیه کنید.

اتود (مداد نوکی) فانتزی

اتودها یا مداد نوکی های فانتزی بیشتر به شکل اتودهای فشنگی ساخته می‌شوند. این مداد نوکی ها در طرح ها و جنس های مختلفی تولید می شوند. برخی اتودهای فانتزی، طرح های پرطرفداری مانند، اتود فانتزی طرح گربه، طرح اسنک، طرح پاندا و خرگوش دارد. تمام این طرح های پرطرفدار بعلاوه طرح های متنوع دیگر این اتودهای فانتزی در غرفه های با سلام موجود است.

نمونه های متنوع این اتودهای فانتزی با ضخامت نوک 0.5 و 0.7 میلی متر را می توانید از غرفه دارهای باسلام تهیه کنید.

مداد اتود (نوکی) فانتزی

مداد شمعی

از آن‌جایی که بیشتر پیش‌دبستانی‌ها و کلاس اولی‌ها از مداد شمعی استفاده می‌کنند، در انواع و اقسام فانتزی به بازار عرضه می‌شود.

تراش فانتزی (معمولی، اهرمی، محفظه‌ای)

مدادتراش یکی دیگر از اقلام لوازم تحریر است که مدل‌های فانتزی آن به وفور در بازار پیدا می‌شود. معمولا محفظه تراش‌های فانتزی را شفاف می‌سازند تا مقدار تراشه‌های داخل آن معلوم باشد، اما مدل‌های رنگی آن نیز موجود است. استفاده از طرح‌های حیوانات نیز در تراش‌های فانتزی رواج زیادی دارد.

تراش های فانتزی از انواع تراش فانتزی مخزن دار و تراش رومیزی فانتزی تولید می شوند. این تراش ها تنوع طرح بالایی دارند. تراش طرح انگری بردز، تراش طرح خرگوش، تراش عروسکی و مداد تراش طرح دوربین از نمونه های پرطرفدار تراش فانتزی هستند.

انواع مختلف این تراش های فانتزی در طرح ها و رنگ های مختلف را می توانید از لینک زیر از با سلام تهیه کنید.

مدادتراش فانتزی

پاک‌ کن فانتزی (معمولی، ژله‌ای، خمیری، اتودی)

پاک کن های فانتزی اغلب به شکل عروسک ساخته می‌شوند و در انواع ژله‌ای، اتودی و خمیری تولید می‌شوند. این پاک کن ها در انواع شکل های مختلف از میوه ها تا شخصیت های کارتونی تولید می شوند. برخی از مدل های معروف پک کن فانتزی پاک کن فانتزی فشنگی، پاک کن فانتزی کیتی، پاک کن طرح جعبه کبریت، پاک کن فانتزی مدادی و پاک کن طرح خوراکی هستند.

تمام پا کن های فانتزی بالا، بهمراه جدیدترین مدل خای پاک کن فاتزی را می توانید از غرفه های با سلام تهیه کنید. برای خرید پلک کن فانتزی مورد علاقه خود می تواند از لینک زیر اقدام کنید.

پاک‌کن خمیری فانتزی

آبرنگ

آبرنگ ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان از لوازم تحریرهای هیجان انگیز محسوب می شود. آبرنگ های مخصوص رده های سنتی پایین تر بیشتر طرح فانتزی دارند و دقیقا مناسب با حال و هوای کودکان و دانش آموزان دبستانی تولید می شوند. از انواع برندهای مطرح در زمینه تولید آبرنگ های فانتزی و کیوت برای کودکان می تواند آبرنگ آریا و آبرینگ پلیکان را نام برد. همچنین برای مشاهده و خرید انواع آبرنگ می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بوم

بوم استعدادی زیادی برای فانتزی شدن ندارد! مگر این‌که دنبال نمونه‌های کوچکترش بگردید.

قلمو

قلمو انواع مختلفی مانند قلمو سرگرد، سرتخت، مدادی، بادبزنی، سوزنی و… دارد. حکایت قلمو هم مثل بوم است و مدل‌های فانتزی‌اش سخت‌تر پیدا می‌شود.

خودکار فانتری

خودکارهای فانتزی هم مدل های متنوعی دارند و از انواع معمولی و فشاری و در رنگ های مختلف تولید می شوند. مثل مدادها، فانتزی‌بودن خودکارها هم به طرح و شکل بدنه‌شان بستگی دارد. امروزه خودکارهایی در بازار پیدا می‌شوند که بدنه‌شان خزپوش، پشمالو، عروسکی یا حتی چراغ‌دار هستند. داشتن جوهر اکلیلی یا عطری نیز باعث فانتزی‌شدن یک خودکار می‌شود.

برخی از مدل های خودکار فانتزی نه تنها در میان کودکان، بلکه در میان بزرگسالان نیز طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم جز طرفداران خودکار فانتزی هستید، در ادامه صفحه خرید انواع مختلف این محصول را برای شما قرار دادیم.

خودکار فانتزی

خودنویس و روان‌نویس فانتری

خودنویس و روان نویس ها که بیشتر مورد استفاده دانش آموز دبیرستانی و مقاطع بالاتر تحصیلی است، مانند خودکارهای فانتزی طرفدارهای زیادی دارد. این روانویس ها در کنار ظاهر جذاب، کیفیت خوبی دارند و برای انوع خوشنویسی و طراحی های ظریف نیز استفاده می شوند.

روانویس های فانتزی، طرح های جذاب و کیوت زیادی دارند. روانویس یونیکورن، روانویس بستنی قیفی، روانویس آکواریومی، روانویس طرح فضانورد، روانویس آویزدار، روانویس دایناسوری، روانویس اسکوییشی (له شو) و بسیاری از مدل های دیگر از مدل های پرطرفدار و پرفروش روانویس های فانتزی هستند.

انواع طرح های این خودنویس و روان نویس های فانتزی را می تونید از لینک زیر مشاهده و خرید کنید.

هایلایتر فانتزی

از آن‌جایی که هایلایترها بدنه‌ای ضخیم دارند، خوراک فانتزی‌شدن‌اند! هایلایترهای فانتزی معمولا نقش و رنگ‌های شاد و کارتونی دارند و در طراحی آن‌ها از حیوانات بامزه مختلف استفاده می‌شود. از طرفی تمام مقاطع تحصیلی از هایلایتر استفاده می کنند و طرفداران زیادی در تمام مقاطع سنی دارد.

هایلایترهای فانتزی مدل های بسیار متنوعی دارند و گاهی انتخاب تنها یک هایلایتر از بین تمام طرح های فانتزی موجود، اصلا کار آسانی نیست. از هایلایتر های فانتزی پرفروش و پرطرفدار می توان، هایلایتر فانتزی مدل های ماکارون، طرح لاک ناحن، طرح خرسی، طرح شکلاتی، طرح بستنی، طرح نینجا، طرح هویج و پاستلی را نام برد.

تمام هایلایترهای جدید و پرفروش بازار را می توانید از غرفه های باسلام تهیه کنید. برای خرید انواع هایلایتر فانتزی می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

ماژیک فانتزی

لیست محصولات کاغذی فانتزی

دفتر فانتزی

جلد دفترها ویترین اصلی طرح‌ها و شخصیت‌های فانتزی هستند. البته این روزها کمتر دفتری در بازار پیدا می‌شود که در رنگ و طرح آن‌ها، نشانی از فانتزی‌بودن وجود نداشته باشد. سیمی‌بودن، دکمه‌داشتن یا طرح خاص صفحه‌ها هم می‌تواند یک دفتر را فانتزی می کند. دبستانی ها برای دفتر مشق از این دفترهای فانتزی استفاده می کنند، در حالی که مقاطع بالاتر از این دفترها برای انواع درس های مختلف استفاده می کنند. دفترهای فانتزی تنوع زیادی دارند و طیف وسیعی از علایق و سلیقه های مختلف رو در خودشون جا دادند.

از مدل های مختلف دفتر فانتزی می توانیم به دفتر سیمی فانتزی، دفتر فانتزی با جلد چرمی، دفتر فانتزی پترن دار، دفتر مشق فانتزی، دفتر فانتزی نرمالو و دفتر فانتزی با جلد سخت اشاره کرد.

همه مدل های بالا در غرفه های مختلف با تنوع بالا موجود است، بنابراین برای پیدا کردن دفتر فانتزی مورد علاقه خودتون می تونید از لینک زیر استفاده کنید.

دفتر فانتزی کیوت

دفترچه یادداشت فانتزی

برای یادداشت های کوتاه روزانه و نوت برداری های سریع، دفترچه های یاداشت بهترین گزینه هستند. اگر این دفترچه ها، طرح های جذاب و متناسب با روحیات شخصی هر فرد هم داشته باشند که خیلی بهتر هم می شود. بعضی از مدل های دفترچه یادداشت، مثل دفترچه یادداشت یونیکورن و پشمی، دفترچه یادداشت پاستوری و انواع دفترچه یادداشت سیمی فانتزی طرفدارهای زیادی دارند.

شما هم برای خرید دفترچه یادداشت مورد علاقه خودتون، می توانید از لینک زیر استفاده کنید و به غرفه های مختلف سر بزنید.

کاغذ (برگه) یادداشت فانتزی

کاغذ های یادداشت در بسیاری از موارد به جای دفترچه های یادداشت استفاده می شوند. این برگه ها تنوع طرح زیادی دارند و برای استفاده در دفترچه یاداشت های سیمی، یا دفترچه یادداشت های کلاسوری یا استفاده بر روی تخته شاسی های کوچک کاربرد دارند. همچنین نمونه های پلنری و شطرنجی آن ها برای استفاده به جای بولت ژورنال نیز وجود دارد. همچنین مدل های مختلفی برگه یادداشت چسبی برای نوت برداری های سریع در بازار وجود دارد.

برای خرید انواع این کاغذ یادداشت ها با طرح های فانتزی متنوع می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دفتر نقاشی فانتزی

بسیاری از دانش آموزان دبستانی علاقه به شخصیت های مختلف انمیشینی دارند و یا ممکن است علاقه مند به طرح های یونیکورن، میوه و حیوانات باشند. یکی از مواردی که باعث افزایش خلاقیت دانش آموزان می شود، نقاشی و طراحی است و چه بهتر که این نقاشی ها در دفتر نقاشی با طرح جلد مورد علاقه آن ها باشد.

برای خرید دفتر نقاشی فانتزی در انواع طرح های مختلف و جذاب می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دفتر برنامه ریزی (پلنر) فانتزی

دفترهای برنامه ریزی را می توان دیگر، جز جدایی ناپذیری از لوازم تحریر تمام محصلین دانست. از دانش آموزان دبستانی تا دانشگاه و حتی کارمندان از این پلنرها استفاده می کنند. برای انگیزه بیشتر در برنامه ریزی این دفتر های برنامه ریزی با طرح های جذابی روانه بازار می شوند. از جمله پرطرفدارترین مدل های دفتر برنامه ریزی فانتزی می توان به پلنرهای آکواریومی، اکلیلی، طرح یونیکورن و پلنر طرح کاکتوس اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید دفتر برنامه ریزی (پلنر) فانتری با طرح مورد علاقه خودتان از لینک زیر اقدام کنید.

کلاسور

کلاسورهای فانتزی معمولا ابعاد مینیاتوری دارند. کلاسورهای معمولی را هم می‌توان با چندتا استیکر فانتزی کرد.

لیست لوازم کاردستی تحریر فانتزی

کاردستی کار بچه‌هاست! به همین خاطر بیشترِ لوازم کاردستی به شکل فانتزی ساخته می‌شوند.

قیچی فانتزی

(کاغذبر، اهرمی، قاب‌دار): قیچی‌های فانتزی که همان قیچی کاردستی نیز هستند، اغلب از پلاستیک ساخته می‌شوند و رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارند. از جمله قیچی عروسکی، قیچی فانتزی حیوانات، قیچی دالبر فانتزی، قیچی زیگزاگی فانتزی و قیچی جیبی فانتزی را می توان نام برد.
برای خرید انواع قیچی کودک برای کاردستی و قیچی های فانتزی، می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

قیچی فانتزی

چسب فانتزی

چسب ها انواع مختلفی دارند و هر کدام کابرد متفاوتی دارند. از انواع چسب ها می توان چسب‌های واشی، چسب ماتیکی، چسب مایع و چسب نواری را نام برد که برای استفاده دانش آموزان می باشد. چسب واشی که به چسب فانتزی هم معروف است، اغلب کاربرد فانتزی و تزئینی دارد و برای تزئین دفتر، کلاسور وبولت ژورنال استفاده می شود. سایر انواع فانتزی چسب هم بدنه‌های فانتزی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند.

انواع چسب های فانتزی از جمله چسب واشی، چسب رنگی، چسب کاغذی فانتزی و چسب ماتیکی فانتزی را می توانید با استفاده از لینک زیر خرید کنید.

کاغذ رنگی، کاغذ طرح‎‌دار و کاغذ کشی

کاغذ رنگی در ساخت کاردستی توسط کودکان نقش پر رنگی دارد و برای تزئین دفتر استفاده می شود. این‌جور کاغذها با طرح‌های خاص و فانتزی تزئین شده‌اند.

خمیر بازی

روی بسته‌بندی خیمر بازی اغلب تصاویری از مدل‌های فانتزی ساخته شده با همان خمیر بازی درج می‌کنند تا علاوه بر جذابیت جنبه آموزی هم داشته باشد. استاندارهای خمیربازی‌های فانتزی به گونه‌ای است که  خالی از مواد شیمیایی مضر برای کودکان باشند.

خمیر بازی فانتزی

روبان

طرح و رنگ روبان‌ها خیلی متنوع است و از مواد مختلفی هم ساخته می‌شوند.

کیف، کوله پشتی و جامدادی فانتزی

سطح روی کیف و کوله و جامدادی هم مثل دفترها جای زیادی برای طراحی‌های خلاقانه دارد. تولیدکننده‌ها هم از این نکته غافل نیستند و طراح‌های ماهر را برای طراحی کیف و جامدادی به کار می‌گیرند. نتیجه این می‌شود که وقتی مدرسه‌ها تعطیل می‌شود انبوهی از کیف‌ها و کوله‌های خوش رنگ را در مدل‌های مختلف توی دست یا روی دوش بچه‌ها می‌بینید که جلوی مدرسه خودنمایی می‌کنند.
جامدادی هم که ساخته شده برای فانتزی‌بازی. از بین جامدادی‌ها مدل‌های لیوانی و آهنربایی از بقیه برای کودکان جذاب‌ترند و مدل‌های فانتزی‌تری دارند.

کیف و کوله پشتی فانتزی

کیف‌های مدرسه‌ای چرخدار و کوله پشتی‌ها بیشتر جای فانتزی‌کاری دارند. این کیف‌ها اغلبا جیب‌های کوچک و بزرگ زیاد دارند و زلم و زیمبو هم زیاد ازشان آویزان است. کیف های مدرسه مدل های مختلفی دارند و از انواع این مدل ها می توان به کیف دوشی ( چرمی، پارچه‌ای)، کوله پشتی، کیف مدرسه‌ای چرخدار اشاره کرد.

دختران مدرسه ای بیشتر علاقه به خرید کیف فانتزی دارند و کول پشتی های فانتزی دخترانه تنوع بالایی در بازار دارند. کوله پشتی 4 تیکه فانتزی، کوبه پشتی اسپرت فانتزی و کوله پشتی برزنتی فانتزی از جمله پرفروش های کوله پشتی فانتزی هستند.

جامدادی فانتزی

جامدادی هم که ساخته شده برای فانتزی‌بازی. از بین جامدادی‌ها مدل‌های لیوانی و آهنربایی از بقیه برای کودکان جذاب‌ترند و مدل‌های فانتزی‌تری دارند. همچنین طرح های جامدادی های پرطرفدار فانتزی شامل جامدادی خرسی، جامدادی پشمالو خرگوشی و جامدادی بونیکورن می شود. این جامدادی ها جنس های مختلف، طلقی، نمدی، چرمی، برزنتی و پارچه ای دارند.

جامدادی های فانتزی در سایت با سلام تنوع بالایی دارند و جدیدترین مدل های موجود در بازار را می توانید از غرفه های مختلف خرید کنید. برای خرید انواع جامدادی فانتزی می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

جامدادی فانتزی

ظروف تغذیه و وسایل بهداشتی فانتزی

بعضی تولیدکننده‌ها پک بهداشتی برای مدرسه تولید می‌کنند که این وسایل را یکجا در خودش داشته باشد. این پک‌ها بیشتر برای پیش دبستانی و دبستان طراحی می‌شوند در آن‌ها از دستمال کاغذی و دستمال مرطوب و ماسک‌های پارچه‌ای  طرح‌دار فانتزی تا ظرف‌های غذای فانتزی و شوینده‌ها و کرم‌های سایز کوچک  پیدا می‌شود.

ظرف غذا (ظرف تغذیه)

ظرف غذا یا ظرف تغذیه برای دانش آموزان که باید کلاس تقویتی در مدرسه داشته باشند یا برای مهدکودکی ها یکی از وسایل ضروری است. همچنین بزرگسالان و دانشجوها نیز از ظرف غذا استفاده می کنند. اما ظرف غذا فانتزی در مدل های مختلف پلاستیکی، شیشه ای و استیل در بازار وجود دارد.

لیوان آب یا قمقمه فانتزی

قمقمه و فلاسک برای همه سنی کاربرد دارد و در کیف هر بچه مدرسه ای یا محصل دبیرستانی می توانید یک قمقمه پیدا کنید. اگر جز طرفداران طرح های فانتزی باشید، فلاسک و قمقه های فانتزی با طرح های متنوع و جذاب در بازار برای شما وجود دارد. قمقمه های کتابی فانتزی، قمقمه اسپری دار فانتزی، قمقمه خرسی، قمقمه نی دار فانتزی، قمقمه با طرح بستنی، قمقمه رنگین کمانی، فلاسک عروسکی، فلاسک فانتری هوشمند و فلاسک های فانتزی طرح حیوانات از پرفروشترین و پرطرفدارترین مدل های قمقمه و فلاسک فانتزی هستند.

مدل های متنوع و جذاب قمقمه و فلاسک فانتزی را می توانید از لینک زیر در سایت با سلام مشاهده کنید.

قمقمه فانتزی

دستمال کاغذی جیبی

صابون کاغذی

سوالات متداول درباره لوازم تحریر فانتزی

لوازم التحریر فانتزی چیست؟

لوازم تحریر فانتزی به وسایلی گفته می‌شود که دارای رنگ و لعاب فانتزی و شاد هستند و به همین خاطر برای بچه‌ها جذابیت زیادی دارند.

لیست نوشت‌افزار و وسایل فانتزی چیست؟

مداد تحریر، مداد طراحی و نقاشی، مداد گلی، مداد رنگی، مداد اتود، نوک اتود، مداد شمعی، مدادتراش، پاک‌کن، آبرنگ، بوم، قلمو، خودکار، خودنویس و روان‌نویس، ماژیک و کلاسور.

لیست محصولات کاغذی فانتزی کدام است؟

دفترچه، دفتر، کاغذ رسم، کاغذ شطرنجی، کاغذ مقیاس‌دار و کاغذ رنگی



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
8 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x