معرفی بهترین مارک های چای ساز ایرانی و خارجی


49

معرفی بهترین مارک های چای ساز ایرانی و خارجی

چای ساز از آن وسایلی بود که تا به بازار آمد زود جایش را در آشپرخانه ایرانی‌ها باز کرد. چون استفاده از آن راحت است و زمان دم کردن چای را هم کمتر می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم مارک‌های خوب چای ساز ایرانی و خارجی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید چای ساز دارید این مطلب را تا آخر بخوانید.

معرفی بهترین مارک های چای ساز ایرانی و خارجی

بهترین مارک های چای ساز

اگر می‌خواهید از وسیله‌ای به شکل مفید و به مدت طولانی استفاده کنید باید از مارک خوب خرید کنید. این قاعده در مورد چای ساز هم صدق می‌کند. متریال و سیستم و طراحی چای ساز در قیمت آن تاثیر دارد و مارک‌ها و برندهای خوب این نکات را برای بالا بردن کیفیت محصولاتشان رعایت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید مدت بیشتری از چای سازتان استفاده کنید به مارک آن توجه داشته باشید. چای سازهای موجود در بازار به از برندهای ایرانی هستند و هم خارجی. بسته به نیازتان می‌توانید از بین این برندها چای ساز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بهترین مارک های چای ساز

بهترین مارک چای ساز ایرانی

تولیدکنندگان ایرانی وسایل آشپزخانه اقدام به تولید انواع چای سازها با امکانات و ظرفیت‌های مختلف کرده‌اند تا مشتری ایرانی را برای خرید محصولاتشان ترغیب کنند. در ادامه بعضی از این مارک‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم. 

بهترین مارک چای ساز ایرانی
مارک چای سازویژگی ها و مشخصاتپرفروشترین و بهترین مدل ها
میگلمجهز به سیستم‌های مورد نیاز
متریال خوب
پشتیبانی قابل قبول
چای ساز میگل مدل GTS 301 MIGEL
چای ساز میگل GTS 220
چای ساز میگل GTS 070
پارس خزرمجهز به سیستم‌های مورد نیاز
متریال خوب
پشتیبانی قابل قبول
چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش
چای ساز پارس خزر مدل چاینوش
تولیپسمجهز به سیستم‌های مورد نیاز
متریال خوب
پشتیبانی قابل قبول
طراحی زیبا
چای ساز تولیپس مدل TMA-459 GG
سیمارانمجهز به سیستم‌های مورد نیاز
متریال خوب
پشتیبانی قابل قبول
قیمت به صرفه
چای ساز کنارهمی مدل 166 سیماران
چای ساز روهمی مدل 818 سیماران
اسنوامجهز به سیستم‌های مورد نیاز
متریال خوب
پشتیبانی قابل قبول
طراحی زیبا
چای ساز شیشه ای اسنوا مدل STM-GS1650BK

چای ساز میگل

برند میگل بیش از 30 سال در تولید لوازم خانگی کوچک تجربه دارد. این برند ایرانی توانسته است انواع مختلفی از مدل‌های چای ساز را روانه بازار کند که چند مدل از آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

پرفروش ترین مدل های چای ساز میگل

با توجه به تجربه‌ی خریداران چای ساز میگل، چند مدل از پرفروش‌ترین‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

چای ساز میگل مدل GTS 301 MIGEL

این مدل از امکاناتی نظیر فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ، عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش‌ازحد و کتری بدون آب، چراغ‌های نشانگر آبی هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش‌آوری، ترموستات ایمنی (قطع جریان برق در حالت محفظه خشک) سیستم سوئیچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده، سنسور الکترونیکی دما سیستم گرم نگهدارنده، کنترل الکترونیکی هوشمند، سینی چکه‌گیر، سنسور الکترونیکی دما، کنترل الکترونیکی هوشمند برخوردار است.

چای ساز میگل مدل GTS 301 MIGEL

چای ساز میگل مدل GTS 220

این مدل چای ساز میگل هم دارای امکاناتی همچون عملکرد خودکار رفتن به حالت گرم نگهدارنده پس از جوشیدن آب، قابلیت چرخش 360 درجه، صافی قوری از جنس استیل ضد زنگ، سیستم دم‌آوری خودکار، ترموستات استریکس، چراغ LED نشانگر آبی می‌باشد که آن را تبدیل به یک چای ساز ایده آل می‌کند.

چای ساز میگل مدل GTS 220

چای ساز میگل مدل GTS 070

توان بالای این مدل، آب را در مدت زمان کمی به جوش آورده و با سیستم دم‌آوری از طریق بخار آب عطر و طعم چای حفظ می‌شود. گردش 360 درجه کتری بر روی پایه و تنوع در رنگنبندی از قابلیت‌های این مدل است.

چای ساز میگل مدل GTS 070

چای ساز پارس خزر

پارس خزر نامی آشنا در صنایع لوازم خانگی ایران است. چای سازهای پارس خزر  هم سهم خود را از بازار به دست آورده‌اند و رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند. در ادامه پرفروشترین مدل‌های چای ساز پارس خزر را معرفی می‌کنیم.

پرفروش ترین مدل های چای ساز پارس خزر

در بین چای سازهای پارس خزر، مدل گرمنوش و مدل چای نوش از پرفروش‌ترین‌ها هستند که در ادامه ویژگی‌های آن را برایتان آورده‌ایم.

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش

این مدل با قوری چینی و پنل لمسی و سیستم خاموشی خودکار و قابلیت گرم نگهدارندگی و 2 لیتر ظرفیت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های چای ساز پارس خزر است.

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش

چای ساز پارس خزر مدل چای نوش

این مدل پنل ندارد و روی‌هم عرضه می‌شود. مدل چای نوش پارس خزر یک مدل به صرفه و کارآمد است و مشتری‌های زیادی را راضی کرده است. کتری و قوری کار هم از جنس استیل و چینی است.

چای ساز پارس خزر مدل چای نوش

چای ساز تولیپس

برند تولیپس مربوط به شرکت ایران ناسیونال است که از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در خاورمیانه به شمار می‌آید. چای ساز تولیپس را می‌توان در رده چای سازهای باکیفیت ایرانی قرار داد.

پرفروش ترین مدل چای ساز تولیپس

در بین مدلهای چای ساز تولیپس، مدل TMA-459 GG به عنوان پرفروش‌ترین مدل شناخته شده.

چای ساز تولیپس مدل TMA-459 GG

این مدل روی هم قرار دارد و یکی از پرمشتری‎‌ترین مدل‌های چای ساز ایرانی است. این محصول دارای کتری شیشه‌ای با ظرفیت 1.7 لیتری و قوری شیشه‌ای با ظرفیت 1 لیتری است. کتری آن بدون سیم است و بر روی کفی آن قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد. در زیر این کفی محفظه‌‌ای برای نگهداری سیم‌برق تعبیه‌ شده است که کارکرد دستگاه را آسان کرده و به طو‌ل‌عمر سلامت سیم‌برق می‌افزاید. دورتادور پایین کتری دارای LED است که هنگام استفاده روشن می‌شود.

چای ساز تولیپس مدل TMA-459 GG

چای ساز سیماران

سیماران یکی از مارک‌های ایرانی لوازم الکتریکی است که به دلیل کیفیت در طراحی و ساخت محصولات مشهور است. چای سازهای سیماران هم از مقبولیت خوبی در بین مصرف کنندگان ایرانی برخودار هستند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز سیماران

مدلهای پرفروش چای ساز سیماران، دارای ویژگی‌های کارآمدی هستند که می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در آشپزخانه باشند.

چای ساز کنار همی 166 سیماران

این مدل با امکاناتی مثل پنل لمسی شیشه‌ای و قطع خودکار و سیستم گرم نگهدارنده و تنظیم دمای قوری به علاوه کنترل دمای STRIX و ظرفیت 2 لیتر و قوری شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین مدل‌های چای ساز ایرانی در بازار است.

چای ساز کنار همی 166 سیماران

چای ساز روهمی مدل 818 سیماران

این مدل هم سیستم گرم نگهدارنده و قطع خودکار دارد و بدنه آن از جنس پیرکس است. پنل آن هم تمام لمسی است.

چای ساز روهمی مدل 818 سیماران

چای ساز اسنوا

اسنوا نامی مشهور در بین لوازم خانگی ساخت ایران است. چای سازهای اسنوا هم با امکانات و کیفیتی که دارند در بین دیگر برندهای ایرانی تولیدکننده چای ساز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز اسنوا

اگر برند اسنوا انتخاب شماست، ما برایتان پرفروشترین مدل چای ساز اسنوا را پیدا کرده‌ایم.

چای ساز اسنوا مدل stm-gs1650bk

این مدل یک مدل روهمی است و امکاناتی نظیر نشانگر میزان آب، سیستم خاموش شدن خودکار، سیستم گرم نگهدارنده، فیلتر تفاله گیری چای و نشانگر وضعیت LED دارد.

چای ساز اسنوا مدل stm-gs1650bk

بهترین مارک چای ساز خارجی

چای سازهای خارجی موجود در بازار از مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند که توسط کشورهای مختلفی هم تولید می‌شوند. در ادامه بعضی‌ از این مارک‌ها و مدل‌های پرفروش آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مارک چای سازویژگی ها و مشخصاتپرفروشترین و بهترین مدل ها
تفالفرانسوی، مجهز به سیستم‌های مورد نیاز، متریال خوبچای ساز روهمی تفال مدل BJ201 چای ساز بغل همی teafaell تفال :tf-400
بوشآلمانی، مجهز به سیستم‌های مورد نیاز، متریال خوبچای ساز صفحه لمسی بوش مدل BS 1611، چای‌ساز بوش مدل BH-1666
فیلیپسهلندی، مجهز به سیستم‌های مورد نیاز، متریال خوب، طراحی مدرنچای ساز فیلیپس مدل HD7301
فلرآلمانی، مجهز به سیستم‌های مورد نیاز، متریال خوبچای ساز فلر مدل TS 07، چای ساز فلر مدل TS 190

چای ساز تفال

تفال مربوط به کشور فرانسه است و تولیدات آن در حوزه لوازم خانگی در ایران بسیار طرفدار دارد. چای سازهای تفال از تنوع بالایی در مدل و امکانات برخوردارند و به خاطر همین خوب هم به فروش می‌رسند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز تفال

چای ساز تفال جزو خوشنام ترین برندها در زمینه چای ساز است. در ادامه پرفروشترین مدهای چای ساز این برند را برایتان آورده ایم.

چای ساز روهمی تفال مدل BJ201(کد3)

این مدل یک مدل ساده و کارآمد است که با قوری پیرکس و نشانگر میزان آب و سیستم گرم نگهدارنده و قطع خودکار عرضه می‌شود.

چای ساز روهمی تفال مدل BJ201(کد3)

چای ساز بغل همی teafaell تفال کد tf-400

این مدل با قوری پیرکس و کتری استیل عرضه می‌شود و المنت آن هم از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

چای ساز بغل همی teafaell تفال کد tf-400

چای ساز بوش

بوش مربوط به کشور آلمان است. چای سازهای مارک بوش کیفیت بالایی دارند و به تبع قیمت آنها نیز قابل توجه است.

پرفروش ترین مدل های چای ساز بوش

اگر در بین مدلهای متنوع چای ساز بوش سردرگم شده اید، به نظر دیگر خریداران اعتماد کنید و نگاهی به پرفروش‌ترین مدلهای آن بیاندازید.

چای ساز بوش مدل BS-1611 صفحه دیجیتال لمسی

این مدل با پنل دیجیتالی لمسی و سیستم قطع خودکار و گرم نگهدارنده می‌تواند یک انتخاب ایده آل در بین چای سازهای خارجی باشد.

چای ساز بوش مدل BS-1611 صفحه دیجیتال لمسی

چای ساز بوش مدل 1666

این مدل روهمی است و نسبت به دیگر مدل‌ها ظرفیت بیشتری دارد. جنس بدنه قوری و کتری هر دو پیرکس نشکن است و المنت استیل ضد زنگ دارد.

چای ساز بوش مدل 1666

چای ساز فیلیپس

شرکت فیلیپس یک شرکت چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در کشور هلند مستقر است. چای سازهای فیلیپس هم جزو باکیفیت‌ترین چای سازهای خارجی موجود در بازار هستند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز فیلیپس

در بین مدلهای چای ساز فیلیپس، مدل HD7301 به عنوان پرفروش‌ترین مدل آن شناخته شده است.

چای ساز فیلیپس مدل HD7301

این مدل روهمی از چای سازهای فیلیپس با طراحی زیبا و امکاناتی نظیر قطع خودکار و گرم نگهدارنده بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.

چای ساز فیلیپس مدل HD7301

چای ساز فلر

فلر برندی مربوط به کشور آلمان است که تولیدات خود را در چین انجام می‌دهد. با توجه به این موضوع چای سازهای فلر از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت به صرفه ای هم دارند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز فلر

مدلهای پرفروش چای ساز فلر که در ادامه آن ها را معرفی می‌کنیم، احتمالا برای شما هم آشناست و در بسیاری از آشپزخانه‌ها آن را دیده‌اید.

چای ساز فلر مدل TS 070

طراحی این مدل روهمی از چای سازهای فلر با ترکیبی از پلاستیک و شیشه انجام شده و به خاطر جمع و جور بودن امکان جابه‌جایی هم دارد.

چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز فلر مدل TS190

این مدل روهمی است و جنس قوری آن از پیرکس است. دکمه تنظیم حرارت سه حالته دارد و از قطع خودکار و گرم نگدارنده هم بهره می‌برد.

چای ساز فلر مدل TS190

چای ساز بیم

بیم هم برندی آلمانی است که محصولات خود را تحت لیسانس در کشورهای دیگر تولید می‌کند. چای سازهای بیم موجود در بازار هم بیشتر تولید چین یا ترکیه هستند.

پرفروش ترین مدل چای ساز بیم

با مدل پرفروشِ چای ساز بیم که این روزها به خوبی جای خودش را در بازار پیدا کرده، آشنا شوید.

چای ساز بیم مدل TM2814

این مدل که یک مدل چای ساز روهمی است از سیستم قطع خودکار و گرم نگهدارنده برخوردار است و جنس قوری آن هم از پیرکس و نشکن است. تنظیم دمای آن هم ولومی و قابل تغییر است.

چای ساز بیم مدل TM2814

چای سازی دسینی

صاحب برند دسینی ایرانی است اما محصولات آن بیشتر در چین و یا بعضا در ترکیه تولید می‌شوند. التبه چای سازهای دسینی از لحاظ کیفیت می‌توانند با برندهای چینی و ترکی رقابت کنند.

پرفروش ترین مدل چای ساز دسینی

انتخاب از بین مدلهای مختلف چای ساز دسینی می‌تواند بسیار گیج کننده باشد، پیشنهاد ما این است که نگاهی به مدلهای پرفروش آن بیاندازید، به احتمال زیاد مدل مطلوبتان را در میان آنها پیدا خواهید کرد.

چای ساز دسینی مدل dessini 2600

پنل این مدل روهمی دیجیتال و لمسی است و سیستم گرم نگهدارنده و قطع خودکار هم دارد. قابلیت تنظیم دما و چراغ ال ای دی هم از دیگر امکانات آن است.

چای ساز دسینی مدل dessini 2600

چای ساز دسینی اورجینال مدل1001

این مدل کنارهمی است و علاوه بر قطع خودکار و گرم نگهدار، سیستم جوش سریع هم دارد که زمان دم آوردن چای را به حداقل می‌رساند. جنس کتری و قوری هم از پیرکس است.

چای ساز دسینی اورجینال مدل1001

چای ساز کرکماز

مارک کرکماز یک برند مربوط به کشور ترکیه است. محصولات آن از جمله چای ساز هم کیفیت و قیمت مطلوبی در بازار ایران دارند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز کرکماز

تمام مدلهای چای ساز کرکماز ظاهر جذابی هستند، اما از آنجایی که نمی‌توانید تمام مدلهای آن را بخرید! محبوب‌ترین مدلهایش را به شما معرفی می‌کنیم.

چای ساز کرکماز مدل چایتیما A331

این مدل طراحی زیبا و چشم گیری دارد. از امکاناتی نظیر قطع خودکار و گرم نگهدار هم برخوردار است و ظرفیت بالایی هم دارد.

چای ساز کرکماز مدل چایتیما A331

چای ساز کرکماز مدل دمیکس A332

این مدل هم با طراحی خوب و امکاناتی مثل قطع خودکار و گرم کننده می‌تواند یک انتخاب خوب در بین چایسازهای خارجی باشد.

چای ساز کرکماز مدل دمیکس A332

چای ساز دلمونتی

همانطور که از اسم این برند برمی‌آید مربوط به کشور ایتالیا است. چای سازهای دلمونتی به خاطر کیفیت بالا طرفداران زیادی را در بازار ایران پیدا کرده‌اند.

پرفروش ترین مدل چای ساز دلمونتی

هر چند همه‌ی مدلهای دلمونتی، می‌توانند بسیار کارآمد باشند اما باز هم نگاه انداختن به مدلهای پرفروش، انتخاب کردن را برای شما آسان‌تر می‌کند.

چای ساز دلمونتی مدل DL-440

این مدل روهمی است و صفحه ندارد اما قطع خودکار و گرم کننده آن خوب کار می‌کند. ظرفیت خوبی هم دارد و می‌شود برای تعداد افراد زیادی با آن چای درست کرد.

چای ساز دلمونتی مدل DL-440

چای ساز مایر

مایر یک برند آلمانی است که محصولات شیک و لاکچری تولید می‌کند. این برند چای سازهای خوبی هم دارد که در ادامه دو مدل از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پرفروش ترین مدل چای ساز مایر

حتی اگر اهل چای خوردن هم نیستید، حتما دوست خواهید داشت که از بین مدلهای پرفروش و جذابِ چای ساز مایر در آشپزخانه‌تان داشته باشید.

چای ساز مایر مدل MR-1575

طراحی جالب یکی از امتیازات این مدل چای ساز کنارهمی است. پنل لمسی و سیستم گرم نگهدارنده و قطع خودکار با قوری شیشه ای نشکن و المنت‌های ضد زنگ هم از دیگر امکانات آن هستند.

چای ساز مایر مدل MR-1575

چای ساز مایر مدل Mr 2525

این مدل بر خلاف مورد قبلی روهمی است ولی همان امکانات را دارد به علاوه ظرفیت بالای کتری.

چای ساز مایر مدل Mr 2525

چای ساز یونیک

اصالت برند یونیک مربوط به کشور چین است اما از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. به همین خاطر چای سازهای یونیک در بازار مشتری‌های خوبی دارند.

پرفروش ترین مدل های چای ساز یونیک

چای ساز یونیک که قطعا نیاز به معرفی ندارد. بر اساس تجربه‌های خریداران این مدل در این سالها، این دو مدل جزو پرفروشترین مدلهاست.

چای ساز یونیک um-255 لمسی

این مدل با این که روهمی است اما پایه لمسی دیجیتال دارد و این یکی از امتیازات این مدل به حساب می‌آید. دو رنگ سفید و مشکی هم دارد و علاوه بر سیستم‌های قطع خودکار و گرم کننده از ظرفیت خوبی هم برخوردار است.

چای ساز یونیک um-255 لمسی

چای ساز یونیک مدل US110

این مدل کنارهمی با پنل لمسی دیجیتال و طراحی شیک به علاوه توان مصرفی خوب و جنس قوری و کتری پیرکس یک انتخاب خوب برای چای ساز خارجی است.

چای ساز یونیک مدل US110

راهنما و نکات خرید چای ساز

درست است که چای ساز، جزو آشناترین وسیله‌های آشپزخانه برای همه است اما باز هم توجه به این نکات را در خریدتان فراموش نکنید.

جنس چای ساز

چای سازها از جنس‌های مختلفی نظیر پیرکس، چینی یا استیل درست می‌شوند. استیل ممکن است بعد از مدتی دچار پوسیدگی شود و چینی هم امکان شکستن دارد. از این میان پیرکس می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب یک چای ساز باشد. البته جنس و درجه کیفیت استیل و چینی هم اگر بالا باشد ماندگاری خوبی خواهد داشت.

نشانگر میزان آب

این مورد مخصوصا در مدل‌های غیر شفاف مثل استیل یا پلاستیک خیلی مهم است. چون باید میزان آب موجود در مخزن کتری برای مصرف کننده مشخص باشد.

تایمر

بهتر است چای ساز مجهز به تایمر باشد تا در صورت حضور نداشتن شما در موعد مقرر خاموش شود و حرارت زیاده از حد تولید نکند.

تنظیم کننده درجه حرارت

بیشتر چای سازها تنظیم کننده درجه حرارت دارند که سه وضعیتی است یا ولومی دارد که بین حداکثر و حداقل قابل تنظیم است. بهتر است چای سازی بخرید که تنظیم کننده درجه حرارت داشته باشد چون بعضی از دمنوش‌ها نیاز به حرارت‌های متفاوتی برای دم آمدن دارند.

قطع کن خودکار

سیستم قطع کننده خودکار برای این است که اگر کتری بدون آن روی حرارت بود، چای ساز خود به خود حرارت را قطع و خود را خاموش کند تا کتری خالی روی حرارت دچار آسیب و سوختگی نشود. این ویژگی در بیشتر چای سازها تعبیه شده است.

صافی کتری

صافی کتری برای این است که اگر احیانا در آب مواد رسوبی یا خارجی بود در هنگام ریختن آب در قوری از انتقال این مواد جلوگیری شود.

گرم نگهدارنده

گرم نگهدارنده مثل شمع کوچکی که زیر قوری‌ها قرار می‌دهند عمل می‌کند. یعنی چای را در قوری با حرارت بسیار ملایم گرم نگه می‌دارد تا از دهن نیوفتد.

دسته نگهدارنده

دسته نگهدارنده هم که کارش مشخص است. هم کتری و هم قوری چای ساز باید دسته نگهدارنده داشته باشند.

پایه 360 درجه

پایه 360 درجه برای آن است که کار گذاشتن و برداشتن کتری و قوری روی پنل یا پایه راحت و بدون گیر کردن انجام شود.

توان مصرفی

اکثر چای سازها توان مصرفی 2000 به بالا دارند و به خاطر کم کار بودن مصرف انرژی بالایی هم ندارند. از خرید چای سازی که توان مصرفی کمتر از 2000 وات دارد خودداری کنید.

سوالات متداول درباره‌ی بهترین برند چای ساز

بهترین چای ساز کدام است؟

بسته به نوع نیاز و مقدار مصرف چای شما، باید بهترین چای ساز را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

بهترین چای ساز ایرانی کدام است؟

برندهای میگل، پارس خزر، تولیپس، سیماران، اسنوا از بهترین چای سازهای ایرانی هستند.

بهترین چای ساز خارجی کدام است؟

برندهای تفال، بوش، فیلیپس و فلر از بهترین چای سازهای خارجی هستند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x