انواع مدل لباس(بلوز) بافتنی زنانه و دخترانه جدید ۱۴۰۲


15,162

این مدل لباس های بافتنی زنانه و دخترانه جدید را از دست ندهید (1402-2023) (در حال تکمیل)

بافت زنانه یکی از پر کاربردترین و پرطرفدرارترین لباس های زمستانی و فصول سرد سال است که به خصوص در سال جدید بسیار در صنعت مد و پوشاک مورد توجه قرار گرفته است. بافت ها علاوه بر ایجاد گرما در ترکیب با سایر لباس های زمستانه یک استایل شیک و جذاب را خلق میکنند و توانایی ست شدن با انواع لباس های زمستانی را دارند. علاوه بر این لباس های بافت منحصر به سن و سال خاصی نیستند و از بچه های کوچک یکی دو ساله گرفته تا سالمندان 80 ساله معمولا از طرفداران لباس بافتنی هستند، اگر شما هم یکی از همین طرفداران هستید در این مطلب شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی کرده ایم.

لباس (بلوز) بافتنی زنانه و دخترانه

یک جوراب بافتنی با طرح های کاج و بابانوئل، یک کتاب ترجیحا رمان، یک شومینه یا در صورت عدم امکان شوفاژی که بتوانید نزدیکش بنشینید، یک ژاکت بافتنی ترجیحا با رنگ آجری یا نسکافه ای وشلوار مخمل کرم و در آخر یک کاناپه و یک شال مبل ترجیحا خردلی، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید تا با آنها زمستان و البته پاییز و شب های بلندشان را سر کنید.

 بافتنی ها البته نقش مهمی دارند، حتی اگر کاناپه ای نبود و مجبور بودید روی زمین بنشینید یا حتی اگر به کتاب خواندن خیلی علاقه ای نداشتید، برای اینکه در طول پاییز و زمستان خودتان را بیمه کرده باشید حتما بخشی از کمدتان را برای لباس های بافتنی خالی کنید.

لباس های گرم و نرمی که می شود بالشتشان کرد و گذاشت زیر سر و هشت ساعت بعد بیدار شد امسال خیلی بیشتر از سالهای گذشته ترند شده اند. این لباس ها البته از قدیمی‌ترین های صنعت پوشاک هستند و انقدر از آمدنشان می گذرد که هنوز خیلی ها نتوانسته اند سال دقیق روی آوردن مردم به لباس های بافتنی را تخمین بزنند اما قدیمی ترین یافته ها از بافتنی ها مربوط به قرن نوزدهم قبل از میلاد است، یعنی حدود چهار هزاره قبل. اما با این وجود هنوز محبوب اند و پرطرفدارند به خصوص در بین خانم ها.

مدل لباس بافتنی زنانه

در ادامه با جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس بافتنی زنانه آشنا می‌شویم:

۱. بلوز بافت زنانه آستین توری وارداتی

یک انتخاب خوب برای مهمانی و دورهمی های دوستانه در فصل زمستان است. این لباس وارداتی است و آستین های توری و مروارید های پرس شده روی آن، این لباس را تبدیل به یک لباس مجلسی کرده  و  جذابیت خاصی به آن بخشیده است. جنس لباس با وجود گرمای زیادی که به شما می دهد بسیار نرم است و از بافت فوق العاده ظریفی تشکیل شده است که میتوانید آن را از وبسایت باسلام تهیه کنید.

بلوز بافت زنانه آستین توری وارداتی

۲. بلوز بافت زنانه پاییزه پشت بند دار

از جنس نخ آکرلیک ضد حساسیت ضخیم بافته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. به دلیل شل بافت بودن ریزش بالایی داشته و بدون آهار و حساسیت است و می تواند یک گزینه مناسب برای زیرپافر، کاپشن و بارانی باشد. این بلوز بافت فری سایز است و با کشسانی تا دور سینه 180 و دور بازدو 58 سایز می شود و مناسب سایز 38 تا 48 است. برای مشاهده رنگ بندی و خرید این محصول میتوانید به باسلام سر بزنید.

بلوز بافت زنانه پاییزه پشت بند دار

۳. بلوز بافت بندی

اگر به دنبال یک بلوز بافت برای زیر پافر می گردید که بتوانید گاهی هم تنها به صورت تک استایل کنید و کاملا ساده نباشد این نوع بافت یک گزینه مناسب برای شماست. بندی که جلوی لباس از رد شده است آن را از سادگی درآورده و میتواند یک انتخاب مناسب برای مهمانی ها نیز باشد. رنگ بندی متنوعی دارد، برای  سایز 38 تا 50 مناسب است و بافت درشت و بسیار نرم و لطیفی دارد و در باسلام هم موجود است.

 بلوز بافت بندی

۴. بلوز بافت زنانه کراپ بابونه

این کراپ بافت زیبا که هم تراکم بافت بالایی دارد و هم بسیار لطیف است، یک پوشش شیک برای موقعیت‌های روزمره و مهمانی‌ها است. شما می‌توانید رنگهای سبز، خردلی، طوسی سیر، طوی روشن و کرم این بافت را از بازار باسلام سفارش بدهید.

بلوز بافت زنانه کراپ بابونه

مدل لباس بافتنی دخترانه بزرگسال

در ادامه با جدیدترین مدل‌های لباس بافتنی دخترانه بزرگسال آشنا می‌شویم:

۱. بلوز بافت دخترانه دو تکه

یک بافت بسیار نرم و با ضخامت مناسب که مدل دو تکه و نگین کاری روی هر دو تکه لباس، آن را به یک پوشش مناسب برای مهمانی ها تبدیل کرده است.  در رنگ های صورتی ، آبی آسمانی ، بنفش ، آبی ، طوسی  و مشکی و مناسب سایز های 38 تا 42 موجود است و میتوانید در باسلام رنگ ها و مدل آن را مشاهده کنید.

 بلوز بافت دخترانه دو تکه

۲. بلوز بافت دخترانه مخملی خرسی

با خرید این لباس یک تیر و دو نشان زده اید هم یک لباس و هم بالشتی برای زیر سرتان. جنس آن از بافت مخمل است و طرح خرس روی لباس آن را برای دخترهای نوجوان به خصوص بسیار جذاب کرده است، به خصوص که در رنگ بندی متنوع هم موجود که میتوانید آن را در باسلام مشاهده کنید.

بلوز بافت دخترانه مخملی خرسی

۳. بلوزبافت دخترانه طرح خرسی

این بلوز بافت دخترانه بسیار جذاب که تن‌خور عالی دارد، در دو رنگ آبی و مشکی به فروش می‌رسد. به علاوه جنس بسیار نرم و زیبایی دارد. شما می‌توانید این بلوز را در سه سایز از وبسایت باسلام سفارش بدهید.

 بلوزبافت دخترانه طرح خرسی

۴. بلوز بافت دخترانه تدی

محصولی برای علاقمندان تدی که میتوانند با ترکیب آن با آیتم های دیگر یک استایل پاییزه جذاب بسازند. طرح تدی در کل لباس تکرار شده است و از یک لباس ساده آن را به یک بلوز بافت جذاب به خصوص برای نوجوان تر ها تبدیل کرده است، در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز و برای سایزهای 36 تا 46 در سایت باسلام موجود است.

بلوز بافت دخترانه تدی

۵. بلوز پاییزی آستین زاپ دار

یک بافت گرم و در عین حال زیبا و متفاوت که زاپ های روی آستین آن را به یک لباس مناسب برای مهمانی و مجلس هم تبدیل کرده است و علاوه بر آن برای زیر پالتو و کاپشن هم مناسب است. ریز بافت و سبک است و میتوانید آن را  در رنگ های طوسی، مشکی و دودی و تا سایز 46  از باسلام تهیه کنید.

بلوز پاییزی آستین زاپ دار

مدل بلوز بافت یقه اسکی زنانه و دخترانه

جدیدترین مدل‌ههای بلوز بافت یقه اسکی زنانه و دخترانه این‌ها هستند:

۱. بلوز بافت یقه اسکی زنانه نخ آکریلیک

بلوز بافت یقه اسکی زنانه بافته شده از نخ آکریلیک و ضدحساسیت است که به خاطر مدل یقه اسکی یک انتخاب خوب برای روزهای بسیار سرد و برفی است.  چهار رنگ مشکی، سبز، شیری و طوسی دارد و تا سایز ۴۴ مناسب است. برای دیدن تنخور لباس به باسلام سر بزنید.

بلوز بافت یقه اسکی زنانه نخ آکریلیک

۲. بلوز بافت یقه اسکی آنا کد 2447519

یک بافت یقه اسکی با بافت های درشت و بسیار نرم که به دلیل داشتن بند ضربدری روی آستین ها از سادگی کامل در آمده و جذابیت خاصی پیدا کرده است. رنگبندی این بافت هم آن را با سایر بلوز ها متمایز کرده و در رنگ های پاستلی طوسابی، آبی ، صورتی، گل‌بهی روشن و تیره، شیری و مشکی تا سایز ۴۶ در باسلام موجود است.

بلوز بافت یقه اسکی آنا کد 2447519

۳. بلوز بافت یقه اسکی دخترانه آستین دکمه رنگی

اگر دنبال یک بلوز بافتنی گرم و نرم و در عین حال متفاوت هستید که تن هرکسی دیده نشود این لباس برای شما مناسب است. دکمه های روی آستین و گلدوزی روی جیب لباس از آن یک لباس خاص و متفاوت ساخته است. مشکی، قرمز و طلایی مات سه رنگ این بلوز است که از سایر ۳۶ تا ۴۴ می‌توانید از باسلام تهیه کنید.

بلوز بافت یقه اسکی دخترانه آستین دکمه رنگی

۴. بلوز بافت یقه اسکی مجلسی

بلوز نرم ریز بافت که با استفاده از گیپور در قسمت جلو و لب آستین ها تبدیل به یک لباس خاص و زیبا برای مهمانی و مجلس شده است و یک استایل زیبا و جذاب برای شما خواهد ساخت. جزئیات بیشتر این بلوز زیبا را می‌توانید در باسلام ببینید.

بلوز بافت یقه اسکی مجلسی

۵. بلوز بافت یقه اسکی نرم

این بلوز یک بافتنی وارداتی بسیار نرم که  با بافت های ریز و شکل بافت راه راهش یک انتخاب باکیفیت برای پاییز و زمستان شما خواهد بود و در رنگ بندی متنوع صورتی، قرمز، آبی روشن، گلبهی، یاسی، مشکی و پنکیکی در سایت باسلام قایل خریداری است.

بلوز بافت یقه اسکی نرم

مدل بافت یقه شل زنانه

در ادامه مروری خواهیم داشت بر جدیدترین مدل‌های بافت یقه‌شل زنانه:

۱. بافت یقه شل کد 45315

یک بلوز بافتنی با یقه شل از جنس بافت اکلریک که در زنگ بندی متنوع سبز، سبزپسته ای،  مشکی،  طوسی، یاسی، بنفش،  گلبهی،  کرم،  عسلی، قرمز، آبی یک استایل جذاب برای شما به همراه خواهد آورد و از زمستان شما را از سرما بیمه میکند.

بافت یقه شل کد 45315

۲. بافت راه‌راه جنس بافت اعلا

بلوز بافت رینگی طرح راه راه در رنگ بندی‌های قرمز ، بنفش ، یاسی و نارنجی در ترکیب با رنگ سفید یک لباس گرم زیبا برای روزهای سرد ساخته است که می‌توانید جزئیات بیشتر آن را در باسلام ببینید.

بافت راه‌راه جنس بافت اعلا

۳. بافت یقه شل بغل بندی

بندهای کنار این لباس آن را از بافت های دیگر متمایز کرده است. یک بلوز بافت یقه شل درشت بافت از جنس اکلریک پشمی که در رنگهای مشکی,  خردلی,  زرشکی,  سفید,  سبز,  یشمی,  نسکافه موجود  است و میتوانید از غرفه دار باسلام با ارسال رایگان تهیه کنید.

بافت یقه شل بغل بندی

۴. بافت یقه شل مارپیچ

بلوز یقه شل بافت با طرح مارپیچ  از جنس نخ آکرلیک و در رنگ های کاربردی مشکی طوسی نوک مدادی می‌تواند در زمستان عصای دست شما باشد و به و یک آیتم پرکاربرد در  استایل شما  تبدیل شود.

بافت یقه شل مارپیچ

۵. بافت یقه شل دارای جیب

داشتن جیب در بلوز های بافت معمولا کمتر متداول است اما این بلوز بافت از همان یافت های جیب دار همه چیز تمام است، بلوز اسپرت بافت نرم و بسیار لطیف با  یقه شل و  دارای یک جیب که میتوانید آن را در رنگهای  سبز مشکی کرم طوسی و  نوک مدادی از باسلام تهیه کنید.

بافت یقه شل دارای جیب

مدل بلوز بافت زنانه مجلسی

در ادامه با جدیدترین مدل‌های بلوز بافت زنانه مجلسی آشنا می‌شویم:

۱. بلوز بافت مجلسی زنانه قلاب‌بافی

ترکیب  قلاب بافی با آستین های کار شده ترکیبی از تور با گلدوزی و نگین کاری یک لباس زیبا و مناسب برای مجالس و مهمانی های خانوادگی ساخته است. برای داشتن این لباس به باسلام سر بزنید.

بلوز بافت مجلسی زنانه قلاب‌بافی

۲. بلوز بافت مجلسی کبریتی وارداتی

بلوز  بافت با آستین‌ها و  یقه  کارشده  با دانتل و پولک، وارداتی و با کیفیت بالا یک انتخاب مناسب برای مهمانی و‌مجالس شماست که میتوانید برای تهیه این بلوز که تک‌رنگ است و تا سایز ۴۴ مناسب است به باسلام مراجعه کنید.

بلوز بافت مجلسی کبریتی وارداتی

۳. بلوز بافت مجلسی دو تکه نرم و لطیف فری‌سایز

پوشیدن یک بافت دوتیکه با طرح مارپیچ می‌تواند شما را در مهمانی‌ها و مجالس خانوادگی خاص و متمایز کند و به شما حق انتخاب می دهد که با دو سبک در یک مهمانی استایل کنید. این بافت دو تیکه باکیفیت را می‌توانید در ۵ رنگ با ارسال رایگان از باسلام خریداری کنید.

بلوز بافت مجلسی دو تکه نرم و لطیف فری‌سایز

۴. بلوز بافت مجلسی دستبافت

همیشه محصولات ساخته هنر دست از نوع صنعتی‌ و ماشینی زیبایی و جذابیت چند برابر دارند و روح در تاروپودشان جریان دارد. لباس‌عای بافتنی دستبافت هم مثل دیگر هنرهای دستی جذابیت چند برابری دارند از شما هم میخواهید یکی از این لباس های بافتنی دستی را داشته باشید باسلام شرایطتش را ایجاد کرده است.

بلوز بافت مجلسی دستبافت

۵. بلوز مجلسی ریز بافت گپ ترکیه

 بلوز مجلسی ریز بافت گپ ترکیه با کیفیت بسیار بالا که طرح ریش ریش جلوی لباس شکوه و جلوه خاصی به آن داده و از آن یک لباس مجلسی زیبا ساخته است. تا سایر ۴۸ مناسب است و در سه رنگ در باسلام برای خرید موجود است.

بلوز مجلسی ریز بافت گپ ترکیه

مدل تونیک و پلیور بافت زنانه

جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های پلیور و تونیک بافت زنانه این‌ها هستند:

۱. پلیور زنانه دستبافت کاموا ترک

جشنواره رنگی که هنر دست زنان ایران است را با باسلام به تن کنید. یک بلوز چند تیکه بافته شده از کاموای ترک به روش قلاب بافی که میتواند به شما یک استایل درخشان و منحصربفرد ببخشد.

پلیور زنانه دستبافت کاموا ترک

۲. تونیک بافت زنانه وارداتی مرواریدی

این تونیک بافت پایین ریش است که با مراویدهایی  سرتاسر آن را پوشش داده شده و به خصوص برای خانم های میانسال یک انتخاب بسیار جذاب خواهد بود. اگر شما هم به دنبال یک لباس شیک و در عین حال گرم هستید این لباس را از باسلام تهیه کنید.

 تونیک بافت زنانه وارداتی مرواریدی

۳. تونیک بافت یقه گرد زیرسارافونی زیرمانتویی

داشتن یک بافت بلند ساده برای زیر پالتو و دیگر لباس های گرم از واجبات کمد هر خاتمی است، این تونیک بافتنی با قد ۹۰ سانتی و رنگ های خنثی و کاربردی طوسی، دودی و مشکی و البته قیمت بسیار مناسب بک انتخاب خوب و مناسب برای روزهای سرد و پوشیدن زیر سارافون، مانتو، پافر و کاپشن است.

 تونیک بافت یقه گرد زیرسارافونی زیرمانتویی

۴. تونیک بافت زنانه ضخیم

تونیک بافت ضخیم زنانه با  قد ۸۰ سانت و از بغل چاکدار  که در دو رنگ ذغالی و طوسی یک انتخاب کاربردی برای روزهای سرد سال است. این تونیک بافتنی  از نخن کانوار درجه یک بدون هیچگونه مواد تولید شده و ضمانت عدم پرز دهی و آبرفت دارد. برای خرید این محصول تا سایز ۴۸ به باسلام مراجعه کنید.

تونیک بافت زنانه ضخیم

۵. تونیک بافت زنانه شیک وارداتی ترک

اگر لباس های طرحدار را به مدلهای ساده ترجیح می‌دهید انتخاب این تونیک طرحدار میتواند در زمستان و پاییز کار شما را با استایل های مختلف راحت کند. این تونیک با قد ۷۸ سانتی و دو طرح لوزی و شطرنجی یک انتخاب گرم و مناسب برای زیر کاپشن و پافر به حساب می‌آید،برای دیدن جزئیات بیشتر این محصول میتوانید به باسلام سر بزنید.

تونیک بافت زنانه شیک وارداتی ترک

پلیورهای زنانه مدل های متنوعی دارند، برای مشاهده بیشتر انواع پلیورهای زنانه مقاله جدیدترین انواع پلیور زنانه جدید را مطالعه کنید.

مدل ژاکت بافت زنانه

ژاکت‌های بافت زنانه مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

۱. ژاکت بافت زنانه جلو دکمه فری سایز

مادر بزرگ ها و زنان با سن و سال بیشتر معمولا بین لباس های بافتنی ژاکت های دکمه دار را ترجیح می دهند. ژاکت بافت زنانه جلو دکمه با بافت نخ آکرلیک ضد حساسیت ضخیم قرص و با کیفیت عالی یکی از بهترین انتخاب ها برای این مادربزرگ هاست.

 ژاکت بافت زنانه جلو دکمه فری سایز

۲. ژاکت بافت زنانه اسمارا

ژاکت بافت زنانه از  برند اسمارا esmara آلمان ترکیب رنگ سورمه ای و نخ های رنگین کمانی همان ژاکت باکیفیتی است که میتواند سالهای سال یک آیتم ثابت درکمد لباس شما باشد اگر به دنبال چنین لباس با کیفیتی هستید باسلام به شما کمک خواهد کرد.

 ژاکت بافت زنانه اسمارا

۳. ژاکت بافت زنانه سورمه ای لانه زنبوری اسمارا

ژاکت بافت زنانه سورمه ای لانه زنبوری اسمارا  با قد 73 سانت تا عرض سینه 56 را پوشش می دهد و یک روپوش مناسب و سریع برای بیرون رفتن های فوری در فصل زمستان است که میتوان بدون دغدغه روی لباس پوشید و بیرون رفت.

ژاکت بافت زنانه سورمه ای لانه زنبوری اسمارا

۴. ژاکت بافت زنانه برند کالینز طرح سفید مشکی

اگر ترجیح می دهید ژاکت طرحدار انتخاب کنید و از لباس های ساده خسته شده اید، ژاکت بافت زنانه برند کالینز طرح سفید مشکی یک گزینه مناسب برای شماست. این ژاکت دارای کلاه کلاه متصل و سر خود بافت هست. جلو لباس با دکمه طرح استخوانی بسته میشود. جا دکمه ها چرم هستند. جنس کاموا نیمه موهر هست. بسیار ضخیم و گرم است  و به خاطر داشتن قد بلند قابلیت استفاده بجای مانتو برا ی بیرون را دارد.

ژاکت بافت زنانه برند کالینز طرح سفید مشکی

۵. ژاکت بافت پرز دار زنانه اسمارا esmara

ژاکت بافت پرز دار زنانه اسمارا esmara آلمان یکی دیگر از لباس های بسیار گرم کاربردی است.  پرز دار بودن این محصول به دلیل الیاف طبیعی در بافت ژاکت میباشد و باعث احساس گرمای بیشتر میشود و به دلیل قد بلندش میتواند روی لباس های دیگر استفاده شود.برای اطلاعات بیشتر از این محصول به باسلام سر بزنید.

ژاکت بافت پرز دار زنانه اسمارا

مدل پیراهن بافت زنانه

در ادامه با جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های پیراهن بافت زنانه آشنا می‌شویم:

۱. پیراهن بافت زنانه از بغل چاکدار

برای مهمانی‌ها و بعدظهر نشین‌های زنانه در فصول سرد سال داشتن یک پیراهن بافت می‌تواند خیلی کمک کننده باشد. این پیراهن بافت بلند قد ۱۳۰ از بغل چاکدار یقه ایستاده است و با بافت کشباف بسیار لطیف و زیبا در سه رنگ کالباسی و زرد و قرمز در سایزهای مختلف برای خرید در باسلام موجود است.

 پیراهن بافت زنانه از بغل چاکدار

۲. پیراهن بافت جیب دار زنانه جنس کش بافت ترک

یک پیراهن بافت بلند با داشتن جیب می‌تواند تکمیل شود و یک استایل زیبا را در روزهای سرد سال برای شما بسازد، به خصوص که با وجود دو خط رنگ متفاوت روی آستین ها و جیب از سادگی کامل هم درآمده است. پیراهن های بافت جذب زیر پالتوو به همراه یک بوت بلند یا نیم بوت یک ترکیب زیبای زمستانی می سازند، برای داشتن این بافت بلند در رنگ‌بندی میتوانید به سایت باسلام سر بزنید.

پیراهن بافت جیب دار زنانه جنس کش بافت ترک

۳. پیراهن بافت ببری لمه دار زنانه اسمارا

پیراهن بافت لمه دار برند اسمارا آلمان با طرح ببری می‌تواند یک استایل شیک و در عین حال با کیفیت برای شما بسازد. این پیراهن از بافت ریز و نرم و گرم با رگه های طلایی با قابلیت کشسانی بالا تشکیل شده است که هم به صورت تک و هم به همراه پالتو و بارانی می‌تواند استایل جذابی بسازد. در باسلام میتوانید اطلاعات بیشتری از این پیراهن بافت کسب کنید.

پیراهن بافت ببری لمه دار زنانه اسمارا

۴. پیراهن یقه شل بافت دو حالته اسکی و کاپ

این پیراهن از بافت و فوتر نازک ترکیب شده است و به دلیل مدل قایقی یقه میتواند یک انتخاب خوب برای مهمانی ها و مجالس خانوادگی هم باشد. این پیراهن وارداتی بوده دارای جیب است و در قسمت فوتر طرح زیپ کار شده است، این پیراهن را می‌توانید در دو رنگ سورمه ای و سبز و تا سایز ۴۴ از سایت باسلام خریداری کنید.

پیراهن یقه شل بافت دو حالته اسکی و کاپ

۵. پیراهن زنانه لانگ بافت کبریتی ظریف اورجینال برند اسمارا

پیراهن بافت آستین کوتاه کبریتی برند اسمارا انتخاب مناسب برای کسانی است که لباس های آستین کوتاه را حتی در فصل سرما ترجیح می دهند. این پیراهن بافت کبریتی ساخت شرکت لیدل آلمان است و در تک رنگ سورمه ای تا سایز ۴۴ مناسب بوده و دارای کشسانی بسیار بالاست. برای داشتن این پیراهن باکیفیت میتوانید از سایت باسلام اقدام کنید.

پیراهن زنانه لانگ بافت کبریتی ظریف اورجینال برند اسمارا

سوالات متداول درباره مدل لباس بافتنی زنانه جدید

بهترین مدل لباس بافتنی برای زنان سالمند و مسن (مثل مادربزرگها) چیست؟

ژاکت های دکمه دار با بافت نخ آکرلیک ضد حساسیت و ضخیم، یکی از بهترین انتخاب ها برای زنان سالمند و مادربزرگ‌ها به شمار می‌آیند.

زیر پافر چی بپوشیم؟

اگر به دنبال یک بلوز بافت برای زیر پافر می گردید که بتوانید گاهی هم تنها به صورت تک استایل کنید و کاملا ساده نباشد، بلوز بافت بندی یک گزینه مناسب برای شماست.

ژاکت و پلیور زنانه چه فرقی دارند؟

پلیور زنانه یک لباس بافتنی جلوبسته است، اما ژاکت یک لباس بافتنی جلوباز است که معمولا در جلوی آن از دکمه یا زیپ استفاده می‌شود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x