جدیدترین انواع مدل پلیور زنانه جدید 1402-2023


1,439

جدیدترین مدل‌ های پلیور بافتنی زنانه 1402-2023 + روش های استایل

مثل گره های زیر و روی لباس های بافتنی، روزهای فصل سال با لباس های بافت گره خورده اند و به همین سادگی ها نمیشود پاییز و زمستان را بدون بافتنی های رنگارنگ دوست داشتنی تصور کرد. هر کسی توی زندگی اش شاید حداقل یک لباس بافتنی داشته ، چه در روزهای نوزادی که مشتری پر و پاقرص لباس های بافتنی هستند چه در کودکی و نوجوانی و چه در بزرگسالی همیشه میشود با لباس های بافتنی هم از سوز سرما در امان بود و هم یک استایل جذاب و شیک داشت.

اما با وجود همه کاربردهای لباس های بافتنی در طول زندگی هنوز هم خیلی از ما انواع بافتنی ها را درست تشخیص نمی دهیم، پلیور، ژاکت، پیراهن بافت، جلیقه، تاپ و کراپ و انواع و اقسام بافتنی ها دیگر تنوع مدلهای بافتنی را به نسبت قبل خیلی بیشتر کرده است. اما یکی از پرطرفدارترین این بافتنی ها پلیور ها هستند.

پلیور نوعی لباس بافتنی هستند که معمولاً جلوبسته و دارای آستین بلند است و جزو لباس‌های پایه و قدیمی بافتنی زمستانی محسوب می‌شود و تقریبا توی کمد هر کسی یک پلیور پیدا می شود و جز آن دسته از لباس‌هایی است که هم در استایل کژوال و راحتی و هم در استایل رسمی کاربرد دارد. حالا که از این بافتنی نام آشنا بیشتر دانستید شاید بخواهید مدلهای از آن را ببینید.

مدل پلیور بافت زنانه جدید

در ادامه با مدل‌های جدید و جذاب پلیور بافت زنانه آشنا می‌شویم:

۱. پلیور بافت زنانه برجسته گلدوزی

این پلیور وارداتی فری سایز است و در رنگ‌های کرم، آبی و صورتی عرضه شده است. شما می‌توانید این پلیور با کیفیت را از باسلام سفارش بدهید.

پلیور بافت زنانه برجسته گلدوزی

۲. بافت یقه اسکی یقه شل زنانه قواره دار

اگر از علاقمندان به بافت های  یقه شل هستید این پلیور در تنوع رنگی بی نظیر می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. آبی,  خردلی,  طوسی,  نسکافه ای,  سفید,  بنفش,  قرمز,  صورتی,  ذغالی,  مشکی,  آبی کاربنی,  سبز فیروزه ای,  نخودی,  زرد و  کله غازی  رنگهای این پلیور کشی است که می‌تواند برای سایزهای ۳۶ تا ۴۶ با ارسال رایگان آن را از باسلام سفارش دهید.

بافت یقه اسکی یقه شل زنانه قواره دار

۳. بلوز بافت یقه اسکی زنانه

پلیور های درشت بافت از جمله لباس هایی هستند که امسال ترند شده اند، این بافت یقه اسکی تنیس یا کیفیت بالا و تنوع بینظیر از سایر ۳۶ تا ۴۴ مناسب بوده و می‌تواند در روزهای زمستانی یک استایل بی نظیر برای شما بسازد، برای داشتن این پلیور می‌تواند به باسلام سر بزنید.

بلوز بافت یقه اسکی زنانه

۴. بلوز بافت یقه اسکی زنانه فری سایز

یک پلیور بافت یقه اسکی از جنس نخ اکرولیک با رنگ های نود و پرکاربرد کرم و‌نباتی که سایزهای ۳۶ تا ۴۶ را ساپورت می کند احتمالا همان پلیوری است که می‌تواند تا سالها عصای دست شما باشد. برای داشتن این پلیور باسلام می‌تواند شما را به فروشنده این محصول متصل کند.

بلوز بافت یقه اسکی زنانه فری سایز

۵. بلوز یقه اسکی زنانه

اگر از طرفداران رنگهای  پاستلی و شاد هستید و ترجیح می دهید در. پاییز برخلاف همه یک زنگ متفاوت به تن کنید این پلیور می‌تواند انتخاب شما باشد، این بافتنی زیبا با داشتن بند زیگ‌زاگ  روی آستبن از سادگی کامل درآمده و در رنگهای :مشکی،آبی،صورتی،شیری،طوسی آبی،گلبهی روشن و گلبهی تیره در باسلام موجود است.

بلوز یقه اسکی زنانه

۶. بلوز بافت یقه اسکی بلند زنانه

این بافت مارپیچ  تهیه شده از نخ ترک در رنگ های بسیار متنوع استخوانی  شیری،زرشکی،مشکی،سرمه ای،سبز،نسکافه ای،کرم روشن،کرم تیره،صورتی،ارغوانی،عسلی،طوسی و قهوه ای سوخته میتواند همان ایتمی باشد که استایل شما را منحصر به فرد میکند.

بلوز بافت یقه اسکی بلند زنانه

۷. پلیور زنانه رنگ کِرم برند اچ اند ام سوئد

اگر برندپوش هستید این پلیور اچ اند ام میتواند تا سالها پای ثابت لباس های زمستانی شما باشد. این پلیور تا سایز دو ایکس لازج مناسب است و علاقمندان به برند نام آشنای اچ اند ام می‌توانند با تخفیف ویژه آن را از غرفه دار باسلام تهیه کنند.

پلیور زنانه رنگ کِرم برند اچ اند ام سوئد

۸. بلوز بافت یقه اسکی اسمارا

 برند اسمارا هم در عرصه تولید لباس های بافتنی خوش نام است اگر دنبال پلیوری تنفس پذیر، دارای کشش مناسب و وارداتی هستید که قابلیت ست شدن بالایی داشته باشد این محصول باکیفیت در تک رنگ سورمه ای می‌تواند برای شما مناسب باشد.

بلوز بافت یقه اسکی اسمارا

۹. بلوز بافت یقه اسکی دخترانه آستین دکمه رنگی

برای دختران جوان و نوجوان تر ها پلیوری که با طراحی خاص از سادگی در آمده باشد میتواند انتخاب مناسبی باشد ، این پلیور بافتنی با استفاده از دکمه های رنگی روی آستین از سادگی درآمده و جذابیت بسیار بالایی به لباس داده است . برای داشته این پلیور خاص در رنگ های مشکی ، طلایی و قرمز میتواند از باسلام کمک بگیرید.

بلوز بافت یقه اسکی دخترانه آستین دکمه رنگی

۱۰. کراپ بافت یقه اسکی

شاید همیشه هم پلیور های بلند انتخاب شما نباشند، داشتن یک کراپ بافت می‌تواند تنوع زیبایی به استایل شما بدهد این پلیور کراپ زیبا در رنگ‌بندی  سورمه ای -مشکی-زرشکی-سبز-بادمجونی-دودی قابلیت استایل شدن با همه لباس های کمد شما را خواهد داشت و یک زمستان شیک را برای شما خواهد ساخت.

کراپ بافت یقه اسکی

استایل با پلیور زنانه

یک پلیور بافت کرم یا شیری رنگ که  داخل شلوار راسته یا نیم بگ تقریبا همرنگ پلیور زده شده، یک بارانی بلند روشن تر و کیف کوچک با بند بلند که با رنگ کفش ست می‌شود یک استایل مونوکروم زمستانی زیبا به شما می‌دهد.

استایل با پلیور زنانه

اگر بخواهید الهام بخش طبیعت پاییزی در سبک لباس پوشیدن خود باشید می‌توانید یک پلیور طرحدار قهوه ای یا دارچینی را با شلوار بژ راسته و کیف و کفش نود ترکیب کنید تا همرنگ پاییز شوید.

استایل با پلیور زنانه

پلیور سایز بزرگ رنگ کرم یا نباتی را می شود با شلوار پشمی چارخانه یا خط های خردی و خاکستری و یک کفش و کیف چرم بزرگ عسلی ترکیب کرد و یک استایل پاییزه زیبا ساخت.

استایل با پلیور زنانه

اگر میخواهید وسط پاییز رنگ بهار داشته باشید  یک پلیور بافت سبز رنگ را با پالتو و کت شتری یا قهوه ای ترکیب کنید. یک شلوار جین مام استایل یا راسته با رنگ آبی میانه و یک کفش اسپرت همرنگ پلیور می‌تواند این ترکیب خاص را تکمیل کند.

استایل با پلیور زنانه

یک پلیور قد متوسط آور سایز دارید؟ سراغ کمدتان بروید و یک لگ با رنگ خنثی ترجیحا تیره مثل خاکستری و بوت های بلند بالای زانو خودتان را بردارید. برای اینکه همه چیز را کامل کنید یک کلاه بافت شیری و کیف همرنگش هم انتخاب کنید. همین همه چیز برای جذابیت شما آماده است.

استایل با پلیور زنانه

شومیز سفید ساده که عصای دست هر کمدی است در زمستان هم می‌تواند استایل شما را چشم نواز کنید کافی است با یک پلیور جلو باز شیری و شلوار راسته کرم ترکیبش کنید.

استایل با پلیور زنانه

یک پلیور درشت بافت قهوه ای یا نسکافه ای بردارید و با دامن کوتاه پشمی چهارخانه و ساپورت خاکستری بپوشید. کمربند قهوه ای هم رنگ پلیور فراموش نشود. برای تکمیل استایل خود یک پالتو فوتر قهوه ای همه چیز را تمام می کند.

استایل با پلیور زنانه

یک پلیور و دامن بافتنی خاکستری با بافت ریز و ترکیبش با کت و کفش ورزشی سفید و در کنار یک کیف بزرگ مشکی یک استایل زیبا و گرم برای زمستان شما می سازد.

استایل با پلیور زنانه

اگر مهمان یک دورهمی دوستانه در فصل پاییز و زمستانید ترکیب شومیز سفید سایز بزرگ با جلیقه بافتنی و شلوار همرنگ ترجیحا نسکافه ای و یک کیف  و کفش از بزند لویی ویتون میتواند شما را در مهمانی درخشان کند.

استایل با پلیور زنانه

اگر اهل پوشیدن لباس های روشن نیستید یک پلیور مشکی با راه راه های کرم به همراه یک شلوار اسکینی چرم مشکی که با کیف و نیم بوت مشکی ترکیب شود استایلی شیک و منحصر به فرد برای شما خواهد ساخت.

استایل با پلیور زنانه

سوالات متداول درباره مدل پلیور زنانه

پلیور و ژاکت چه تفاوتی دارند؟

تفاوت اصلی ژاکت و پلیور در این است که ژاکت جلوباز است و معمولا دکمه یا زیپ دارد، اما پلیور جلوبسته است و باید آن را از روی سر پوشید.

پلیورهای بافتنی را چطور بشوییم؟

بهتر است پلیورهای بافتنی را با آب سرد و به وسیله دست بشویید تا آسیب کمتری به آن‌ها وارد شود.

پلیورهای بافتنی را کجا نگه داریم؟

پلیورهای بافتنی به هر گونه خراش یا فشار حساس هستند. به همین حاطر بهتر است آن‌ها را در کیسه‌های پارچه‌ای یا جعبه نگه دارید. ضمنا محل نگهداری از این لباس‌های باید خنک و خشک باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x