باسلام چطور کار می‌کند؟


3,535

how-does-basalam-works

باسلام یک بازار اجتماعی اینترنتی است که سازوکار خود را از بازارهای سنتی ایرانی الهام گرفته است. یعنی در باسلام، جمعی از خریداران و تولیدکننده‌های مختلف حضور دارند که همگی دغدغه تولید محصولات اصیل، سنتی و سالم را دارند. در آینده، ارائه‌دهندگان خدمات و همچنین سرمایه‌گذاران هم به این بازار اضافه خواهند شد. این بازار تا حد زیادی شبیه همان بازار سنتی کار می‌کند؛ به علاوه یک سری مزیت‌های ویژه که در بازارهای سنتی وجود ندارد. همراه باشید تا بگویم …

BASALAM.COM

هنگام خرید، این چند نکته را یادتان باشد

  • قیمت‌گذاری‌ها توسط باسلام انجام نمی‌شود
    تولیدکننده‌های مختلفی در باسلام حضور دارند. هر کدام غرفه خودشان را دارند و محصول‌شان را با مدیریت خودشان در غرفه عرضه می‌کنند. قیمت‌گذاری توسط باسلام انجام نمی‌شود و هر غرفه‌دار بر اساس شرایط تولید و قیمت تمام‌شده‌، محصولش را قیمت‌گذاری می‌کند. بنابراین، هنگام خرید، دقیقاً مثل بازارهای سنتی، غرفه به غرفه بچرخید و محصول مورد نظرتان را چند جا قیمت کنید. مشخصات محصول را در غرفه‌های مختلف مقایسه کنید و به بهترین انتخاب برسید. خلاصه با چشم و گوش باز خرید کنید.
  • کیفیت محصول را باید از تجربه‌ دیگران بفهمید
    پذیرش غرفه‌های جدید، با دقت زیاد و وسواس انجام می‌شود. دغدغه کیفیت و سلامت محصولات در تیم باسلام، جدی است. با این حال این فرایند صددرصد بی‌خطا نیست. ادامه ماجرا به کمک شما بستگی دارد.

    • اولاً اطلاعات خود غرفه و محصول را به دقت بخوانید. از لابه‌لای نوشته‌ها و توضیحاتی که خود تولیدکننده‌ها در غرفه‌شان منتشر کرده‌اند و در مقایسه این اطلاعات با غرفه‌های مشابه، خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود.
    • دوم اینکه کامنت‌ها و نظر خریداران قبلی را بخوانید و از تجربه آن‌ها استفاده کنید.
    • دیگر اینکه حتماً عضو باشگاه باسلام شوید و با خریداران دیگر گفت‌وگو و تعامل کنید و درباره محصولات بپرسید. خدمات مشتریان باسلام هم می‌تواند سؤال شما را از خود تولیدکننده بپرسد.
    • نهایتاً اگر همه این مراحل را طی کردید و خریدید و راضی نبودید، باسلام جبران خواهد کرد. با این حال، فرهنگ باسلام این است که اگر راضی نبودید، رها نکنید؛ از طریق واحد خدمات مشتریان، کامنت‌ها و باشگاه‌، به تولیدکننده‌ کمک کنید تا به کیفیت مطلوب برسد.
  • وقتی خرید می‌کنید، چه می‌شود؟
    چون باسلام از تولیدکننده‌های مختلف و غرفه‌های متعدد تشکیل شده، وقتی شما چند محصول را در سبدتان اضافه می‌کنید و مبلغ فاکتور را پرداخت می‌کنید، سفارش شما به مرور و توسط چند تولیدکننده از چند جای مختلف ایران برای شما ارسال می‌شود. بنابراین ممکن است به تعداد محصولاتی که در سبد خریدتان بوده، پستچی محل را ملاقات کنید. در این مطلب کامل توضیح داده‌ام.
  • خرید پایان قصه نیست
    باسلام یک بازار زنده است. یعنی رشد می‌کند. چطور؟ به کمک شما. وقتی سفارش به دست‌تان رسید و از آن استفاده کردید، حتماً تجربه‌تان را به گوش باسلامی‌ها، تولیدکننده‌ها و خریداران دیگر برسانید. اگر تجربه مثبتی بوده، هم باعث دلگرمی تولیدکننده خواهید شد و هم به خریدارهای دیگر کمک می‌کنید که این محصول خوب را بخرند. و اگر تجربه خوبی نبوده، به تولیدکننده کمک خواهید کرد که محصولش را ارتقاء بدهد. پس، از شما دعوت می‌کنیم که تجربه خریدتان را پای همان محصول یا توی باشگاه باسلام بنویسید یا تلفنی  به واحد خدمات مشتریان بگویید.

    025-31075 و 025-91003175

    شنبه تا پنج شنبه (9 الی 21)

  • چرا می‌شود به باسلام اعتماد کرد
    باسلام یک عنوان حقوقی ثبت‌شده در مرکز رشد علوم انسانی استان قم است. دفتر اصلی باسلام هم در پارک علم و فناوری واقع شده. خود سایت هم نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین لوگوی اعتماد رسانه متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داراست. اما واقعیت این است که اعتماد به باسلام، از راهی عمیق‌تر از این‌ها تأمین می‌شود. چطور؟ این مطلب را بخوانید.

اگر تولیدکننده هستید، منطق بازار باسلام این است که…

  • غرفه شما با مدیریت خود شماست
    باسلام فقط زمینه را فراهم می‌کند تا شما محصولتان را بفروشید ولی تلاش خود شما، ۹۰ درصد ماجراست. هر چقدر عکس‌های بهتر و درست‌تری از محصولتان بگیرید، هر چه متن‌های بهتری در غرفه‌تان منتشر کنید، هر چه خوش‌قول‌تر باشید، هر چه کیفیت محصولتان بهتر باشد و هر چه ارتباط بهتری با مشتری داشته باشید، غرفه موفق‌تری خواهید داشت. سفارش مشتری‌ها مستقیماً به دست خود شما می‌رسد و شما خودتان می‌روید اداره پست و محصول را برای مشتری می‌فرستید. البته می‌توانید از امکان انبارداری باسلام در اداره پست هم استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، از راهنمایی که غرفه شما را برایتان راه‌اندازی کرده، سؤال کنید.
  • کیفیت و خوش‌قولی، رمز اصلی موفقیت
    کیفیت و خوش‌قولی، کلید اصلی موفقیت هر غرفه است. این دو اگر باشد، بقیه کارها را هم اگر موفق نشدید انجام دهید، باز هم موفقیت نسبی به دست خواهید آورد. ولی اگر این دو تا نباشد، بقیه کارها نتیجه نمی‌دهد.
  • باسلام یک محیط زنده است؛ تعامل کنید
    باسلام مثل بازارهای سنتی شهرهای قدیمی، کاملاً زنده است. آدم‌ها را بشناسید، ارتباط بگیرید، لای جمعیت رشد کنید، دست دیگران را بگیرید و آن‌ها را هم بکشید بالا. هر چه به رشد بازار کمک کنید، به رشد کسب و کار خودتان کمک کرده‌اید. حتماً درباشگاه مشتریان باسلام و در کارگاه باسلام در تلگرام عضو شوید و با جریان، همراه شوید.
  • شما رگ حیات باسلام هستید
    بی‌تعارف. شما نباشید، باسلامی وجود نخواهد داشت. پس مواظب خودتان و کارتان باشید و به هیچ وجه از کیفیت کارتان کم نکنید، خاطرتان باشد که «عالی به اندازه کافی خوب نیست». همیشه راهی برای بهتر شدن هست. به کمک تولیدکننده‌های دیگر و به کمک مشتری‌هایتان خودتان را ارتقاء دهید. توقف و درجا زدن،‌ در باسلام معنا ندارد.

اگر نه خریدارید، نه تولیدکننده …

باسلام برای شما این طور کار می‌کند که می‌توانید با آدم‌های جدیدی آشنا شوید؛ کسانی که دغدغه تولید، خلاقیت، کارآفرینی و زندگی سالم دارند. لای جمعیت بچرخید، تماشا کنید، رشد و زندگی و نشاط را تنفس کنید. ما ایمان داریم که اگر چند وقت منظم در باسلام رفت‌وآمد کنید، یا بالاخره خرید خواهید کرد، یا به جمع تولیدکننده‌ها خواهید پیوست. و طبیعتاً، قدم‌تان بر چشم!

سخنی با بزرگ‌ترها …

از قدیمی‌های بازارید؟ از کارشناسان اهل فن‌اید؟ متخصص اقتصاد و کارهای تجاری هستید؟ از مسئولان و خدمت‌گزاران جمهوری اسلامی هستید؟ از سرمایه‌داران باتجربه و کارکشته‌اید؟ خبره و خلاق و اهل فکرید؟ لطفاً توی باسلام بچرخید و تماشا کنید و هر جا اشتباهی دیدید که ما هنوز قدرت تشخیصش را نداریم، به ما گوشزد کنید. هیچ چیز به اندازه تجربه و پختگی شما نمی‌تواند جلو شکست‌های احتمالی ما در آینده را بگیرد. گوش به زنگ شماییم:

025-31075 و 025-91003175

شنبه تا پنج شنبه (9 الی 21)



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x