استقبال گرم قمی‌ها از دومین «رویداد باسلامی‌ها»


1,164

میهمانی یک‌ماهه باسلام در قم با خاطره خوش یک رویداد بزرگ در بوستان نجمه به پایان رسید. پس از تجربه شیرین رویداد اصفهان، ما از ابتدای خرداد ۹۸ مهمان قمی‌ها شدیم. این مهمانی با نصب بیلبوردهای باسلام در سطح شهر قم آغاز شد و دو رویداد حضوری در دل خود داشت. رویداد دوم، پنج‌شنبه شب (۳۰ خرداد ۹۸) در بوستان نجمه برگزار شد و هزاران نفر از مردم قم حضور پیدا کردند و با ۵۰ نفر از غرفه‌داران باسلام آشنا شدند واز آن‌ها خرید کردند و قدم اول آشنایی‌شان را برداشتند. استقبال مردم، بیش از حد انتظار ما بود و تا پس از نیمه‌شب، همچنان میزبان علاقه‌مندان زیادی در بوستان نجمه بودیم.

 

چه خبر از غرفه‌دارها؟

نیمی از بوستان نجمه به غرفه‌داران باسلام اختصاص داده شده بود و نیم دیگر آن برای کارگاه‌های آموزش غرفه‌داری در باسلام بود. در بخش کارگاه‌ها، تیم باسلام حضور داشتند و در زمینه‌های عکاسی، تولید محتوا، کار با اپ غرفه من، لینک دعوت و… به علاقه‌مندان کسب‌وکارهای خانگی کمک می‌کردند.

لذت این رویداد بزرگ برای ما این بود که بسیاری از دوستان اینترنتی‌مان را که ماه‌ها و گاهی بیش از یکی دو سال با آن‌ها در تماس بودیم، برای اولین بار به صورت حضوری می‌دیدیم.  هم در میان غرفه‌داران باسلام، هم در میان مشتریان عزیزمان، کسانی بودند که برای اولین بار ملاقات‌شان می‌کردیم.

چه خبر از تازه واردها؟

اتفاق خوب دیگر این بود که خیلی‌ها تازه با باسلامی‌ها آشنا شده بودند ولی واکنش‌های دلگرم‌کننده‌شان خستگی را از تن همه‌مان در می‌کرد. کسانی که با خوشحالی می‌گفتند جای شما خیلی در اقتصاد ایران خالی بود، یا کسانی که با ذوق و هیجان از قصه غرفه‌های باسلام می‌گفتند و اینکه چقدر خوشحال‌اند این بازار محلی و خانگی شکل گرفته است. عده‌ای از همین افراد، امروز اسم‌شان در میان فهرست غرفه‌های جدید باسلام است. امیدواریم خیلی زود به جمع غرفه‌های موفق و پررونق باسلام بپیوندند.

رویداد باسلامی‌ها محدود به اصفهان و قم نیست و ما امیدواریم که به زودی، این رویداد را در شهرهای دیگر ایران نیز برگزار کنیم و با کسب‌وکارهای خانگی و محلی شهرهای دیگر نیز از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کنیم. شما در کدام شهر زندگی می‌کنید؟ شهر بعدی را شما پیشنهاد دهید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
6 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین مترقب
حسین مترقب
4 سال قبل

شهر بعدی مشهد همراه با غرفه ی خانه ی ایرانی مشهد منتظرتونیم

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  حسین مترقب
4 سال قبل

ان شاءالله به زودی شما و مشهدی‌های عزیز رو هم ملاقات خواهیم کرد.

طاهره وجیهی نژاد
طاهره وجیهی نژاد
4 سال قبل

چطور میشه ثبت نام کرد

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  طاهره وجیهی نژاد
4 سال قبل

به عنوان غرفه دار، اپلیکیشن غرفه من رو از کافه بازار دانلود کنید. به عنوان خریدار، به پیج باسلام برید و محصولات رنگارنگ غرفه دارهای ما رو ببینید.
basalam.com

طاهره وجیهی نژاد
طاهره وجیهی نژاد
4 سال قبل

راجب فعالیتتون بیشتر توضیح بدین

پیله چیان
پیله چیان
4 سال قبل

شهر بعدی مشهد
برکت

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x