بازی، شادی، هیجان


1,797

بازار باسلام - پیشنهاد محصول - اسباب بازی - basalam

سرگرم کردن بچه در روزهای سرد زمستان دغدغه اصلی خانواده هاست. در روزهایی که بازی در فضای باز برای بیشتر کودکان محدود می شود، باید به فکر چاره بود تا اوقات فراغت آنها در خانه به خوشی و شادی بگذرد.

اسباب بازی ها بهترین انتخاب برای کودکانی است. در بازار باسلام، اسباب بازی های مناسبی برای کودکان و حتی سرگرم شدن بزرگ ترها وجود دارد.


[button href=”https://basalam.com/search?q=%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DA%A9&page=1&sort=1&state&type=vendors” align=”center” target=”_blank”]غرفه‌های عروسک‌فروشی[/button]


دنیای عروسک‌ها

هیچ لذتی در دنیا برای کودکان، بالاتر از داشتن یک عروسک دوست‌ داشتنی نیست؛ عروسکی که همبازی همیشگی کودک می شود و تا مدت ها دل از آن نمی کند.

غرفه رائیکا از اصفهان، طرح های متنوعی از عروسک های کاموایی و پارچه ای در رنگ ها و طرح های مختلف دارد. این عروسک ها قابل شستشو هستند و در نقش های مردان و زنان محلی و روستایی، حیوانات و … تولید شده است.

غرفه رائیکا هر آنچه شما خیال کنید را قابل بافتن می داند و عروسک هایی مناسب همه سنین تولید کرده است.

اما عروسک های چوبی هم زمانی برای خودشان برو بیایی داشتند. یک اسباب یازی چوبی زیبا با طرح خرگوش در غرفه گروه هنری چوبین ساز با تخفیف ۱۲ درصدی قرار دارد که هم می توانید به عنوان اسباب بازی و هم دکور یا المان از آن استفاده کنید.

این عروسک ها به رنگ چوب است و قیمت آن ۵۸ هزار تومان است.


[bs-show-product id=57263]

[bs-show-product id=53869]

[bs-show-product id=68262]


 

پنگوئن بازی

کارتون «پینگو» را یادتان هست؟ همان پنگوئن دوست داستنی که هر جمعه با ماجراهای جدیدش مهمان خانه های ما می شد.

حالا همان پنگوئن در قالب یک بازی فکری و سرگرم کننده رفته که دقت و تمرکز، هماهنگی چشم و دست و هوش هیجانی را تقویت می کند.

غرفه خانه ایرانی شهرری، تضمین رضایت شما را برعهده گرفته است. این بازی فکری را با قیمت ۲۵ هزار تومان، اگر همین الان سفارش دهید، تا سه روز دیگر آماده ارسال خواهد شد.

از شهرری که به مشهد برویم، خانه ایرانی مشهد هم یک بازی فکری با نام «سازبین» دارد که ۶۰ بازی فکری در قالب پازل برای بچه های ۵ تا ۱۰ ساله دارد. این غرفه هم مانند غرفه هم نام خود در شهرری، این بازی فکری را با تضمین رضایت مشتری ارائه کرده است.


[button href=”https://basalam.com/search?q=%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C&page=1&sort=1&state&type=vendors” align=”center” target=”_blank”]غرفه‌های اسباب‌بازی[/button]


تعلیمات دینی به زبان بازی

آموزش مفاهیم دینی به کودکان دغدغه بسیاری از خانواده هاست. باغ فرهنگ در غرفه خود چند بازی مناسب و البته ارزان ارائه کرده است که این دغدغه خانواده را از طریق بازی و سرگرمی بر طرف می کند.

بازی بچه های آسمانی شامل سه بازی کودکانه است که فرزندان شما در طی بازی با مفاهیمی چون ولادت و شهادت ائمه اطهار، رذایل و فضایل اخلاقی آشنا می شوند.

قیمت این بازی مناسب کودکان ۴ تا ۱۲ ساله، همراه با یکی سی دی آموزش نماز با تخفیف ده درصدی، ۹ هزار تومان است.

«مروارید حجاب» یک بازی آموزشی دیگر است که خصوصاً برای دخترخانم های کوچولو بسیار مناسب است. شناخت حجاب برتر  به کمک بازی برای بچه های ۶ تا ۱۲ ساله از ویژگی های این بازی آموزشی است. ۲۰ درصد تخفیفی که غرفه دار این غرفه در بازار باسلام برای این محصول قرار داده، قیمت خرید آن را به ۴ هزار تومان رسانده است.

یک بازی دیگر هم در این غرفه قابل سفارش است: بازی فکری «با علی تا غدیر» به قیمت ۴ هزار تومان. در این بازی، واقعه غدیر در قالب بازی به بچه های ۵ تا ۱۲ ساله معرفی می شود.


[bs-show-product id=45259]

[bs-show-product id=45256]

[bs-show-product id=42651]


 

بازی به سبک بزرگترها

یکی از امتیازات بازار باسلام این است که برای هر سن و سالی یک محصول مناسب برای خرید وجود دارد. بزرگ ترهایی که هنوز کودک درون شان حسابی سرحال و قبراق است و هوس یک بازی پرهیجان و فکری را دارند، بهتر است سری به غرفه خانه ایرانی مشهد بزنند.

بازی فکری «برج هیجان» که شامل ده ها قطعه چوبی است و برای سنین بالای پنج سال یک بازی مناسب و سرگرم کننده است. این برج هیجان را می توانید با ۱۸ درصد تخفیف و به قیمت ۲۳ هزار و چهارصد تومان خریداری کنید.

اگر هم اهل بازی های نوستالژیک دوران کودکی هستید، حتماً اسم دوز را شنیده اید؛ یک بازی فکری دوز چهارتایی به قیمت ۱۰ هزار تومان که می توانید از همین غرفه سفارش دهید.


[bs-show-product id=68265]

[bs-show-product id=68264]

[bs-show-product id=54661]


 

[button href=”https://basalam.com/search?q=&page=1&exist=1&discount=0&yekase=0&cat=162&state&minP=1000&maxP=95000000&sort=2&type=products” align=”center” target=”_blank”]خرید اینترنتی از راسته بازی و سرگرمی[/button]




به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x