صبحانه‌ات را قورت بده


1,656

بازار باسلام | basalam -صبحانه ات را قورت بده

یکی از دغدغه‌های همیشگی متولیان سلامت جامعه، باورهای نادرستی است که درباره تغذیه و رژیم‌های غذایی وجود دارد. نخوردن صبحانه به بهانه لاغر شدن، یکی از همین باورهاست. بسیاری از مردم خصوصاً افرادی که از چاقی یا اضافه‌وزن رنج می‌برند، عقیده دارند، حذف وعده صبحانه از رژیم غذایی، می‌تواند به لاغر شدن یا تناسب اندام آن‌ها کمک کند.

اما نخوردن صبحانه نه تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه چاقی را هم به دنبال دارد! چون باعث از دست رفتن مواد مغذی‌ بدن می‌شود. همچنین بر خلاف تصور شما، نخوردن صبحانه باعث پرخوری در وعده نهار و ریزه‌خواری می‌شود که عامل مهمی برای چاقی است. اگر به دنبال تغذیه مناسب و حفظ تناسب اندام خود هستید، بهتر است سری به بازارچه مواد غذایی بازار باسلام بزنید، موادغذایی سفره صبحانه‌تان را انتخاب و سفارش دهید تا علاوه بر سلامتی و شادابی، وزن خودتان را هم کاهش دهید.

بازار باسلام | basalam

خوش‌غیرت مثل نان جو

نان مهم‌ترین بخش در صبحانه سالم و کامل است. اگر جزو افرادی هستید که می خواهید یک نان سالم در صبحانه داشته باشید، اهالی بازار باسلام نان جو را به شما پیشنهاد می‌کنند. از نظر طب ستنی، مصرف مداوم نان جو باعث لاغری می‌شود و حتی در بهبود بیماری‌هایی مثل دیابت هم مؤثر است. غرفه عطر بهار در بازار باسلام، یک نان جو با ترکیب زیره دارد که می‌توانید آن را به قیمت ده هزار تومان خریداری کنید. نان جو غرفه عطر بهار در بسته های چهارتایی و وزنی حدود دو کیلوگرم به مدت سه ماه در جای خشک و دور از نور آفتاب قابل نگهداری است و طعم واقعی یک نان جو اصیل را به سفره صبحانه شما می‌آورد.

 خرید اینترنتی انواع نان محلی و روستایی

 نان‌های محلی و روستایی تخفیف‌دار

بازار باسلام | basalam _ ارده و کنجد

ارده، معجزه لاغری

کنجد یکی از دانه‌های مغذی است که قربانی همان باورهای نادرست درباره رژیم لاغری شده است. از کنجد بوداده آسیاب‌شده، ارده تهیه می‌شود که حلوای آن خوراکی خوشمزه‌ای برای وعده صبحانه است؛ اما بسیاری از افراد چاق از خوردن آن اجتناب می‌کنند. جالب است بدانید مصرف ارده در کسانی که طبع سرد دارند، باعث کاهش وزن می‌شود. دلیل آن هم این است که ارده، اشتهای فرد را کاهش می‌دهد.

حلوای ارده شیرین اما بدون قند کامور در بازار باسلام، یکی از گزینه‌های مناسب برای صبحانه شماست. کنترل وزن و قند خون که از توصیه‌های پزشکان و متخصصان تغذیه است با مصرف این محصول که برای اولین بار در جهان تولید شده است رعایت می‌شود. این حلوا ارده بدون قند و رژیمی و البته خوشمزه را از غرفه کامور به قیمت ۹۷۰۰ تومان تهیه کنید و از لذت سلامتی بهره‌مند شوید.

• خرید آنلاین حلوا ارده از باسلامی‌ها

 حلوا ارده تخفیف‌دار باسلامی‌ها

بازار باسلام | basalam - پنیر لیقوان

غذای جاودانه

نان و پنیر یکی از قدیمی‌ترین، رایج‌ترین و محبوب‌ترین خوراکی‌هایی است که نه فقط در وعده صبح بلکه در تمام طول روز به شمار می‌آید. پنیر سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و موادمعدنی است و خوشبختانه قند هم ندارد. اگر تا به حال به دلیل چاقی، پنیر را کنار گذاشته‌اید، باید بگوییم که اشتباه کرده‌اید! تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب یک پنیر کم‌چرب با بافت نرم است که کالری کمتری دارد. باید بدانید پنیرهای خانگی و محلی بر خلاف پنیر صنعتی، کالری کمتری دارند. پس کافی است به منوی محصولات بازار باسلام بروید و کلمه پنیر را در آن جستجو کنید.

ما این کار را با معرفی غرفه برکات آسمانی که محصولات طبیعی دارد، برای شما ساده‌تر کرده‌ایم. پنیر لیقوان غرفه برکات آسمانی با عطر و طعمی خوش که اتفاقاً تخفیف ۴ درصدی هم دارد؛ یک و نیم کیلوگرم پنیر لیقوان را می‌توانید در بازار باسلام با قیمت ۲۶ هزار تومان سفارش دهید و  غرفه‌دار تا دو روز بعد از سفارش آن را ارسال می‌کند. طبیبان سنتی معتقدند بهتر است پنیر را با یک مصلح مثل زیره سیاه میل کنید که خاصیت لاغری هم دارد. محمد کاویان، غرفه‌دار غرفه عرقیات کاویان، این دانه‌های پرفایده را در بسته‌های ۵۰ گرمی به قیمت ۸ هزار تومان برای خریداران بازار باسلام ارسال می‌کند.

باسلام | Basalam - لیوان دمنوش

لاغری را بنوش

نوشیدن چای همراه صبحانه همان قدر لذت‌بخش است که خوردن کباب با نان داغ! در بازار باسلام یک نوشیدنی لاغرکننده عرضه شده است که به گفته غرفه‌دارش مصرف آن پیش از صبحانه تأثیر زیادی در کاهش وزن شما دارد. ترکیب یک قاشق چای‌خوری عسل، نصف قاشق دارچین به همراه آب وقتی کمی حرارت ببیند، به نوشیدنی معجزه‌گری تبدیل می‌شود که هم مانع تجمع چربی‌ها می‌شود و هم با افزایش سوخت‌وساز، چربی‌ها را آب می‌کند. عسل و دارچین این نوشیدنی را از غرفه فروشگاه طیبات سفارش دهید که واقعاً ارزشش را دارد. ضمن این‌که به خریدهای بیش از ۱۰۰ هزار تومان هم تخفیف خرید (۵ درصد) و هم تخفیف هزینه ارسال (۷۰ درصد) تعلق می‌گیرد.

مقایسه قیمت‌ها، دیدن تخفیف‌ها و خرید آنلاین



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x