بهترین مدل و برندهای آون توستر خارجی و ایرانی


529

بهترین مدل و برندهای آون توستر خارجی و ایرانی

آون توسترهای موجود در بازار برندها و مارک‌های متنوعی دارند و ساخت کشورهای مختلفی هستند. این آون توسترها بر حسب کیفیت ساخت و امکاناتی که دارند و همچنین ارزش برند، قیمت‌های مختلفی را هم دارا هستند. در این مطلب قصد داریم پرفروشترین مدل‌های آون توستر ایرانی و خارجی موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین مدل و برندهای آون توستر خارجی و ایرانی

بهترین مدل های آون توستر ایرانی و خارجی

در جدول زیر چند مدل از بهترین مدل‌های آون توستر ایرانی و خارجی را معرفی و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم.

مدل  / ویژگیکشور سازندهتوان مصرفیظرفیتپنل کنترلتایمرنوع کنترلتعداد طبقهحد اکثر درجه حرارتامکانات آماده‌سازی غذامحدوده قیمتی
آون توستر کومتای لمسی مدل 6021ایران200050 لیتردکمه‌ایداردپنل دیجیتالی دکمه‌ای2250 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت4,400,000
آون توستر کاراجا 460ترکیه170060 لیترلمسیدارد پنل دیجیتالی2240 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت6,500,000
آون توستر ویونا مدل430ایران220060 لیترلمسیداردپنل دیجیتالی3240 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت2,770,000
آون توستر گوسونیک مدل geo-660ترکیه-چین183760 لیترولومیداردپنل دستی2300 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت5,190,000
آون توستر کاراجا260Nترکیه170060 لیترلمسیداردپنل دیجیتالی2240 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت6,200,000
آون توستر طرح سولار کوپکس مدل TC-2450  ایران160050 لیترلمسیداردپنل دیجیتالی3260 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت7,390,000
اون توستر داتیس مدل 725ایران200046 لیترلمسیداردپنل دیجیتالی2250 درجهیخ‌زدایی، توست، گریل، کباب، گرم کردن، پخت8,800,000
بهترین مدل های آون توستر ایرانی و خارجی

۱. آون توستر کومتای لمسی مدل 6021

این مدل با داشتن 50 لیتر ظرفیت و 2000 وات توان و همچنین شیشه دوجداره و پنل لمسی و فن کانوِکشن و لوازم جانبی کامل یک آون توستر ایده آل به حساب می‌آید. عرضه‌کننده آن هم 18 گارانتی را تقبل کرده است.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
50 لیتر ظرفیت 2000 وات توان شیشه دوجداره پنل دکمه‌ای و نمایشگر ال سی دی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا 2 سینی و سیخ جوجه گردان و توری گریلظرفیت خوب مصرف کم برق دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی سفید و نقره‌ای و مشکی گارانتی 18 ماههوزن نسبتا زیاد
آون توستر کومتای لمسی مدل 6021

۲. آون توستر کاراجا 460

این آون توستر هم مانند مورد بالایی با امکانات خوب و متنوعی که دارد می‌تواند یک آون توستر کارآمد برای آشپزخانه شما باشد. در جدول زیر امکانات و ویژگی‌های این آون توستر آمده است.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
60 لیتر ظرفیت 1700 وات توان پنل لمسی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا جنس استیل و آهنظرفیت خوب مصرف کم برق دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی سفید و نقره‌ای و مشکی  قیمت نسبتا زیاد
آون توستر کاراجا 460

۳. آون توستر ویونا مدل430

این مدل آون توستر با توجه به ظرفیت زیاد قیمت مناسبی هم دارد. در جدول زیر هم می‌توانید امکانات و ویژگی‌های این آون توستر را ببینید.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
60 لیتر ظرفیت پنل لمسی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا جنس فولاد و رنگ الکترواستاتیکظرفیت خوب دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی سفید و نقره‌ای و مشکی  وزن نسبتا زیاد
آون توستر ویونا مدل430

۴. آون توستر گوسونیک مدل geo-660

این مدل از برند گوسونیک ترکیه و همراه با ضمانت یک ساله عرضه می‌شود. در جدول زیر امکانات و ویژگی‌های این آون توستر آمده است.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
60 لیتر ظرفیت 1837 وات توان پنل ولومی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا و تایمر  ظرفیت خوب گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی نقره‌ای و مشکی گارانتی یک سالهقیمت نسبتا زیاد نداشتن پنل دیجیتال
آون توستر گوسونیک مدل geo-660

۵. آون توستر کاراجا260N

آون‌ توسترهای برند کاراجا تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای یک آون توستر خوب را دارند. این مدل هم مثل مدل قبلی از آپشن‌های زیادی برخوردار است و می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را در آشپزخانه‌تان برطرف کند.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
60 لیتر ظرفیت 1700 وات توان پنل لمسی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا جنس استیل و فلزظرفیت خوب مصرف کم برق دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی سفید و نقره‌ای و مشکی  قیمت نسبتا زیاد
آون توستر کاراجا260N

۶. آون توستر طرح سولار کوپکس مدل TC-2450

این مدل را می‌توان یک آشپزخانه کامل دانست چرا که تمام امکانات آشپزی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. با این آون توستر می‌توانید تقریبا همه کارهای پخت و پز و آماده کردن غذا را انجام بدهید.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
۵۰ لیتر ظرفیت 1600 وات توان شیشه دوجداره پنل لمسی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا ۲ سینی و سیخ جوجه گردان و توری گریلظرفیت خوب مصرف کم برق تمام لمسی و دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی سفید و نقره‌ای مات و مشکی وزن سبکتوان کم قیمت نسبتا بالا
آون توستر طرح سولار کوپکس مدل TC-2450

۷. آون توستر داتیس مدل 725

این مدل هم با توجه به برند خوشنام داتیس که آن را تولید کرده است پیشنهاد می‌شود. امکانات این آون توستر کار آشپزی را برای خانم‌های خانه‌دار راحت می‌کند و همه خریداران از آن رضایت داشته‌اند.

ویژگی‌هانقاط قوتنقاط ضعف
46 لیتر ظرفیت 2000 وات توان شیشه دوجداره پنل لمسی فن کانوِکشن تنظیم  برنامه پخت غذا تمام استیلظرفیت خوب مصرف کم برق تمام لمسی و دیجیتالی گردش یکنواخت حرارت در فضای دستگاه ظاهر شیک و مدرن با رنگبندی مشکی    قیمت گران
آون توستر داتیس مدل 725

بهترین مارک های آون توستر ایرانی

تولیدکنندگان ایرانی لوازم خانگی هم در تولید آون توستر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و مارک‌های نام‌آشنایی در ساخت این محصول در بازار به چشم می‌خورد. این آون توسترهای ایرانی امکانات رقبای خارجی را کمابیش در خود دارند و با توجه به کیفیت‌شان از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردارند. در زیر می‌توانید نام تعدادی از برندهای ایرانی که آون توسترهای خوب و باکیفیتی تولید می‌کنند را مشاهده کنید.

  • آون توستر داتیس
  • آون توستر ویونا
  • آون توستر سایا
  • آون توستر تولیپس
  • آون توستر کوپکس
  • آون توستر کومتای
  • آون توستر کن
بهترین مارک های آون توستر ایرانی

بهترین مارک های آون توستر خارجی

مارک‌های مختلفی از آون توستر های خارجی هم در بازار وجود دارند که با توجه به امکانات و کیفیت تولیدشان با یکدیگر رقابت می‌کنند. این برندهای آون توستر خارجی بسته به ویژگی‌ها و آپشن‌هایی که دارند، از سطح کیفی و قیمتی مختلفی هم برخوردار هستند و دست مشتری برای انتخاب آن‌ها باز است. این برندها بیشتر در کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، کره و آلمان تولید می‌شوند. در زیر نام تعدادی از برندهای آون توستر خارجی را مشاهده می‌کنید.

  • آون توستر نوبل کینگ
  • آون توستر کاراجا
  • آون توستر بایترون
  • آون توستر هایسنس
  • آون توستر مباشی
  • آون توستر بوکر
  • آون توستر گوسونیک
  • آون توستر سیلور کرست
  • آون توستر هیتاچی
بهترین مارک های آون توستر خارجی

روش انتخاب آون توستر خوب

از زیادی مدل‌ های توستر و ویژگی‌هایشان سردرگم نشوید، در هنگام خرید توستر چک لیستی از ویژگی‌های زیر را به همراه داشته باشید تا به راحتی بتوانید بهترین مدل را پیدا کنید.

روش انتخاب آون توستر خوب

بیرون ندادن حرارت

یکی از ویژگی‌های آون توستر مناسب این است که کاملا از لحاظ حرارتی عایق‌بندی شده باشد. یعنی این که حرارت را از درون محفظه خارج نکند تا مصرف انرژی و زمان پخت و پز زیاد نشود.

بیرون ندادن حرارت

مصرف انرژی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آون توستر نسبت به دیگر وسایل آشپزی مصرف انرژی بهینه آن است. یعنی کاری را که دیگر دستگاه‌ها با صرف انرژی مشخصی انجام می‌دهند، آون توستر با صرف انرژی کمتری انجام می‌دهد. در هنگام خرید به مصرف انرژی آون توستر مورد نظر هم دقت داشته باشید.

مصرف انرژی

وزن و اندازه آون توستر

با توجه به کارآیی آون توستر و ظرفیت آن، به تبع اندازه و وزن آن هم افزایش خواهد داشت. ولی در کل وزن و اندازه آون توستر نسبت به دیگر وسایل آشپزخانه کمتر است و می‌شود آن را روی پیشخوان یا کابینت جای داد. اما اکر محدودیت خاصی در آشپزخانه خود دارید به وزن و اندازه آون توستر پیش از خرید دقت کنید.

وزن و اندازه آون توستر

امکانات آون توستر

آون توستر خوب آون توستری است که امکاناتی نظیر فن کانوِکشن و چراغ داخلی و درب محکم و پنل خوش‌دست را در خود جای داده باشد. بهتر است آون توستری بخرید که پنل لمسی با تنظیمات زیاد داشته باشد تا کار با آن راحت‌تر باشد. امکاناتی نظیر سینی و سیخ و توری فلزی هم که دیگر از ملزومات یک آون توستر خوب است.

امکانات آون توستر

راحتی در استفاده

 بخش زیادی از راحتی در استفاده از آون توستر به پنل و برنامه‌های آن بستگی دارد. بهتر است آون توستری تهیه کنید که پنل دیجیتالی داشته باشد تا بتوانید راحت‌تر از آن استفاده کنید.

راحتی در استفاده

سهولت در تمیز کردن

تمیز کردن وسایل آشپزخانه هر چند وقت یکبار اجتناب‌ناپذیر است. آون توستر هم از این قاعده مستثنا نیست. پس باید آون توستری را انتخاب کنید که موقع تمیز کردن آن به خصوص اجزای داخلی مثل توری فلزی  و سینی و جداره درونی زیاد زحمت‌تان ندهد.

سهولت در تمیز کردن

سوالات متداول درباره‌ی بهترین مدل آون توستر

بهترین مارک آون توستر چیست؟

آون توسترهای موجود در بازار مارک‌های متنوعی دارند که از میان آن‌ها کاراجا و ویونا و نوبل کینگ و کوپکس و هیتاچی و کومتای نسبتا بهتر هستند.

بهترین مارک آون توستر ایرانی چیست؟

مارک‌های داتیس، ویونا، کومتای، سایا، تولیپس، کوپکس و کن بهترین مارک‌های آون توستر ایرانی هستند.

بهترین مارک آون توستر خارجی چیست؟

مارک‌های نوبل کینگ، هیتاچی، کاراجا، هایسنس، مباشی، بایترون، گوسونیک، کرست و بوکر بهترین مارک‌های آون توستر خارجی هستند.

 مشخصات آون توستر خوب چیست؟

گرما و توان خوب، پنل کاربری و آپشن‌های زیاد، عایق‌بندی حرارتی و مصرف بهینه انرژی به علاوه وزن و اندازه مناسب و نظافت آسان از مشخصات یک آون توستر خوب است.

بهترین آون توستر کدام مدل است؟

مدل‌های زیادی از آون توستر از انواع مارک‌ها و برندهای داخلی و خارجی با امکانات گوناگون در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x