دوست‌جان در راه است…


1,117

doostjan-is-coming

دوست‌جان خیلی دوست دارم …. اخ ببخشید? خط‌روخط شد؛ این مال کارت هدیه‌ یکی از دوست‌جان‌ها بود. واقعاً ما باسلامی‌ها از این همه دوستی که در جریانه انرژی وصف‌نشدنی‌ای گرفتیم. ممنونیم ازتون.?

دوست‌جان چیست؟

دوست‌جان نشان از یک فرهنگ زیبا برای سپاس از دوست‌هایمان است. دوست‌جان به یاری کسانی اومده که شجاعت تشکر کردن از دوست‌جان‌های خود را دارند. انتخاب هدیه و آدرس دوست‌جان‌تون از شما؛ خرید هدیه و ارسالش از ما.

گزارش دوم از سومین سه‌شنبه دوست‌جان

توی چند روز گذشته کارت هدیه دوستان، تک به تک با جمله خودشون چاب شد. منتظر شدیم لواشک‌های تازه از غرفه‌دارهای خوبمون مثل آویسا، وجیسنک ، حاج اکبر ( با مدیرت بانو ) و برگ‌ و بار به دستمون برسه. امروز هم با کمک مأموران خوب پست تک‌تک بسته‌ه رو، بسته‌بندی و برای ارسال آماده کردیم. پس اگه شما جزو دوست‌جان‌هایی هستید که منتظر هدیه‌تونید، مشتلق بدید؛ فردا دوست‌جان‌های قم و پنجشنبه و شنبه، دوست‌جان‌های شهرای دیگه هدایاشونو دریافت می‌کنن. ممنون از همراهیتون.?

راسی توی تک‌تک بسته‌ها از دوست‌جان‌هایی که بسته رو دریافت می‌کنند درخواست کردیم نظرشون رو در بخش نظرات اون غرفه بنویسن. اگه دوست‌جان شما فراموش کرد حتماً بهش یادآوری کنید!!!

زنجیره دوستی

و آخرین خبر اینکه هر کس هدیه می‌گیره میتونه به آیدی@doostjan  در تلگرام پیام بده، عکس هدیه‌شو ارسال کنه و  بدون هیچ معطلی یک نفر دیگه رو با ارسال هدیه به زنجیره دوستی اضافه کنه. منتظرتون هستیم.

اتفاقات گذشته رو می‌تونید از اینجا بخونید (کلیک کنید)



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x