چه خبر | ۵ آذر ۹۶


1,502

whats-up-2

به روز‌رسانی اپلیکیشن | جابه‌جایی سرور

«سکه»؛ امکان جدید اپ باسلام

از میان خبرهای متعدد در قسمت فنی سایت، دو تا از داغ‌ترین‌هایش آماده شدن نسخه ۱٫۸ اپلیکیشین مدیریت غرفه است و جا‌به‌جایی سِرور.

مهم‌ترین قابلیتی که در  نسخه ۱٫۸ نسبت به نسخه قبلی‌اش به چشم خواهد آمد افزوده شدن «سکه» است.

چه خبر | ۵ آذر ۹۶

دریافت سکه‌ها منوط به فعالیت خود غرفه‌دار است. فعلاً بر اساس تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش‌ها، به غرفه‌دارها اعتبار سکه تعلق می‌گیرد. به زودی امکان خرج کردن سکه‌ها برای غرفه‌دارها فراهم می‌شود. مثلاً برای دریافت کوپن‌های مختلف، شرکت در طرح‌ها، استفاده از غرفه‌های خدماتی مثل تولید محتوا یا عکاسی، و خیلی چیزهای دیگر.

ماجرای سِرور

باسلام روز‌به‌روز بزرگ‌تر می‌شود و دایره مشتری‌ها و بازدیدکنننده‌هایش هم پهناورتر. برای همین سرورهای میزبان قبلی‌اش دیگر پاسخ‌گو نبود. جا‌به‌جایی سرور مدتی سایت را از دسترس خارج می‌کرد. برای همین مناسب‌ترین زمان انتخاب شد تا کاربرها کمتر با مشکل مواجه شوند. ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۲ آذر باسلام روی سرور پرقدرت‌تری قرار گرفت تا ان‌شالله کسب‌و‌کار غرفه‌‌دارها پررونق‌تر از همیشه ادامه داشته باشد.

شکی نیست که به زودی سرور فعلی هم نیاز به ارتقا دارد و هر چه به جلوتر حرکت کنیم زمین بزرگ‌تر و جهان وسیع‌تری برای بازی نیاز داریم. ولی از آنجایی که امکان ارتقای موازی در سرورهای کنونی فراهم شده، به امید خدا در ارتقاهای بعدی با چالش‌های کمتری رو به رو می‌شویم. یعنی همان طوری که کاربرها مشغول چرخیدن در بازار هستند و بدون هیچ مشکلی، سرورها ارتقا پیدا می‌کنند.

سوت پایان طرح تازه نفس‌های ۱ و جایزه‌ها

تازه‌نفس‌های ۲ فراخوان داد و برگزیده‌های دور اول هم مشخص شد. در مجموع ۵ تیم و ۱۷۳ غرفه شرکت کردند. فرصت خوبی است تا در غرفه کاپیتان‌های دور گذشته چرخی بزنیم، خدا‌قوت بهشان بگوییم و به برگزیده‌ها هم تبریک بگوییم.

چه خبر | ۵ آذر ۹۶

از این لینک نتایج و گزارشی کلی از دوره اول تازه نفس‌ها را ببینید.

تیم‌های شرکت‌کننده در طرح تازه نفس‌های ۱

تیم برگزیده: تیم حس پرواز به کاپیتانی غرفه آویسا و هانان فود (آقایان عربلو، ابراهیمی و خانم گندمکار)

سایر تیم‌ها هم با اختلاف‌های کمی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. لینک و اسامی غرفه کاپیتان تیم‌ها به ترتیب حروف الفبا آمده است. همه آنها از غرفه‌های موفق باسلام هستند. زمان مناسبی است که در غرفه‌هایشان چرخی بزنیم و خدا قوتی بگوییم.

بازارچه صنایع دستی و مواد غذایی بزرگترین بازارچه‌های باسلام هستند. در مقایسه با مواد غذایی، خریدارهای صنایع دستی احتمالاً خاص‌پسندتر هستند. اما در غرفه‌ها و راسته‌های مختلف بازارچه صنایع دستی از میان هزاران محصول احتمالاً  انتخاب سختی نخواهید داشت و برای هر سلیقه‌ای چیزی پیدا می‌شود.

از این لینک: بازارچه صنایع دستی و راسته‌های متعدد آن را ببینید.

سه غرفه برتر صنایع دستی در لیگ تازه نفس‌های ۱ را هم ببینید. نظرتان نسبت به محصولات‌شان چیه؟

چه خبر | ۵ آذر ۹۶

 

و اما برای دور دوم جوایز متنوعی در نظر گرفته شده. از ۱۰ میلیون تومان اعتبار وام برای کاپیتان اول، تا کلی کوپن تخفیف. نکته جذابش اینجاست که هر غرفه‌ای در این طرح شرکت کند، حتی اگر به صورت تیمی برنده نشود، به تنهایی می‌تواند یکی از برنده‌ها باشد.

از این لینک میزان و شرایط جایزه‌های دور دوم تازه نفس‌ها را بخوانید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x